SPECJALISTA DS ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PRODUKTÓW - JANKI Janki oferta pracy IKEA PURCHASING SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PRODUKTÓW - JANKI
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: określanie zawartości i ilości materiałów używanych w produktach IKEA, oznaczenie stopnia spełniania wymagań związanych ze zrównoważonym rozwojem przez każdy z materiałów, wyliczanie indeksu zrównoważonego rozwoju, szkolenie dostawców (Europa), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16:00
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Janki (mazowieckie)
Pracodawca: IKEA PURCHASING SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Szwedzki 3, 05-090 Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
określanie zawartości i ilości materiałów używanych w produktach IKEA, oznaczenie stopnia spełniania wymagań związanych ze zrównoważonym rozwojem przez każdy z materiałów, wyliczanie indeksu zrównoważonego rozwoju, szkolenie dostawców (Europa), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS ROZWOJU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PRODUKTÓW - JANKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
portugalski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, 3 lata stazu pracy, znajomość doboru materiałów w produktach IKEA, znajomość pakietu Excel, Power Point, Word, umiejętność oceny używanych technologii i kryteriów zrównoważonego rozwoju , bardzo dobra znajomość języka angielskiego, hiszpańskiego, portugalskiego i niemieckiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
IKEA PURCHASING SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Plac Szwedzki 3, 05-090 Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Janki
Ulica pracodawcy: Plac Szwedzki
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 19.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętność sprzedaży, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-11-27 - Lubliniec (śląskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:1. Administracja SAP Business One2. Administracja serwerami Windows (AD, Exchange, SQL) 3. Serwisowanie i konserwacja sieci LAN i WAN4. Bieżąca pomoc użytkownikom (HelpDesk)
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2015-12-03 - Pilzno (podkarpackie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i przetargów, budowanie nowych i rozwijanie już istniejących relacji z klientami, aktywna sprzedaż produktów laboratoryjnych. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia.
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Współpraca i utrzymywanie relacji z dealerami oraz instytucjami muzycznymi - filharmonie, szkoły muzyczne, akademie muzyczne.Praca w Kętach, w godz.: 9.00-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-05-16 - Kęty (małopolskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Pomiary przed i poinstalacyjne, usuwanie usterek instalacyjnych. Realizacja prac implemetacyjnych po obszarze sieci.
Energopołudnie Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j,w
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
rozmowy handlowe przez telefon z klientami firmy oraz z potencjalnymi klientami (rozmowy tylko z firmami), przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, prace biurowe, praca przy komputerze, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. Kruszewnia - 2016-07-08 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
Obsługa specjaslistycznych maszyn do produkcji, praca stojąca w godz. 6-14/14-14-22/22-6. Wynagrodzenie 1850 zł brutto+premia do 900 zł za efektywność i jakość)
COROPLAST sp. z o. o. - 2016-05-30 - Dylaki (opolskie)
elektromonterpraca na jedną zmianę od 07.00 do 15.00
FHU ELMEX Józef Lis - 2016-11-03 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa komputerowych maszyn dziewiarskich BUST
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Brużyczka Mała (łódzkie)
Porządkowanie dokumentacji biurowej, spraw sądowych, windykacji należności, przygotowywanie pism i odpowiedzi do urzędów
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Wdrażanie, nadzór nad eksploatacją systemów komputerowych, znajomość programów kadrowo-płacowych i księgowo -finansowych.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-07 - Kalisz (wielkopolskie)
prace biurowe, pomoc przy org.imprez, wystaw , konkursów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Łosiów (opolskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre. Realizacja działań marketingowych na rzecz oferowanych produktów i usług.- Firma oferuje: Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie oraz dodatki uznaniowe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie dokonywała wyboru kandydatów do pracy wśród zgłaszających się cudzoziemców . Obsługa dokumentacji komputerowo w języku rosyjskim, angielskim i ukraińskim. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, opracowywanie zakresu obowiązków i przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia i legalizacji pobytu.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i tarminalu, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedaży-zamówienia ( faktury), nadzór nad procesem realizacji zamówienia.
IZOPANEL SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
- Pozyskiwanie i obsługa klientów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto (okres próbny) + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia w branży reklamowo-wydawniczej bądź doświadczenie w branży pokrewnej (handlowiec). Łatwe nawiązywanie kontaktów bezpośrednich. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-62-14) lub e-mail: fajnapraca (at) s-print.com.pl
"S-PRINT 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca jako spawacz i pracownik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Tuchów (małopolskie)
mile widziane doświadczenie w branży budowlanej (betoniarnia). uprawnienia fakturowania.
ZAKŁAD PREFABRYKACJI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE H. WALCZAK - 2016-04-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Rozmowy telefoniczne z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)