SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH Chełm oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 450 PLN

Zakres obowiązków: - Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym .- Dokonywanie transakcji bezgotówkowych i regulowanie płatności faktur.- Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wszelkie czynności pobierania, wypłacania poborów i innych świadczeń dla wszystkichpracowników szkoły:a) sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym programem komputerowym i otrzymanądokumentacją kadrową,b) dokonywanie elektronicznych przelewów zgodnie z zawartą umową i upoważnieniem z bankiem.- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.- Sprawozdawczość statystyczna związana z zakresem obowiązków.- Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUSzgodnie z obowiązującą ustawą o ubezpieczeniach społecznych.- Przesyłanie dokumentów do ZUS drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującą ustawąo informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.- Prowadzenie ubezpieczeń pracowników szkoły i młodzieży szkolnej.- Współpraca przy zawieraniu umów z Urzędem Pracy w Chełmie.- Rozliczanie roczne PIT pracowników szkoły zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym odosób fizycznych.- Prowadzenie ewidencji VAT- Przygotowywanie materiałów płacowych do archiwizowania i dbanie o należyte ichprzechowywanie.

Data publikacji: 2019-09-12

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
I Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym .- Dokonywanie transakcji bezgotówkowych i regulowanie płatności faktur.- Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wszelkie czynności pobierania, wypłacania poborów i innych świadczeń dla wszystkichpracowników szkoły:a) sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym programem komputerowym i otrzymanądokumentacją kadrową,b) dokonywanie elektronicznych przelewów zgodnie z zawartą umową i upoważnieniem z bankiem.- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.- Sprawozdawczość statystyczna związana z zakresem obowiązków.- Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUSzgodnie z obowiązującą ustawą o ubezpieczeniach społecznych.- Przesyłanie dokumentów do ZUS drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującą ustawąo informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.- Prowadzenie ubezpieczeń pracowników szkoły i młodzieży szkolnej.- Współpraca przy zawieraniu umów z Urzędem Pracy w Chełmie.- Rozliczanie roczne PIT pracowników szkoły zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym odosób fizycznych.- Prowadzenie ewidencji VAT- Przygotowywanie materiałów płacowych do archiwizowania i dbanie o należyte ichprzechowywanie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi programów finansowych w szczególności pakietów płace i finanse, Vulcan Optivum Płace

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu PŁATNIK

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki niezbędne przystąpienia do konkursu:Do konkursu może przystąpić kandydat, który:a) Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawpublicznych; Cieszy się nieposzlakowaną opinią; Brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie;, Spełnienie jednego z poniższych warunków:- ukończenie jednolitych studiów magisterskich ekonomicznych, lub wyższych studiów zawodowych,lub uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiówpodyplomowych, lub ukończenie średniej ekonomicznej;- wykształcenie wyższe lub średnie i staż pracy w księgowości dający możliwość samodzielnej pracyna stanowisku specjalisty do spraw finansowych;- umiejętność obsługi programu komputerowego Płatnik ZUS;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.b) Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi programów finansowych w szczególności pakietów płace i finanse,Vulcan Optivum Płace; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność w działaniu.

Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
I Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać wymagane dokumenty:1) List motywacyjny,2) Przebieg pracy zawodowej, w szczególności informacje o stażu pracy;3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;4) Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz dokumentów potwierdzającychinne kwalifikacje i umiejętności;5) Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy nadanym stanowisku;6) Zaświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;7) Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danychosobowych na potrzeby postępowania konkursowego;Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1; tzw. RODO) innych niż wymagane przepisami prawaprzez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: specjalista do sprawfinansowych.2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych dla celówniezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Szkołę Podstawową nr 5im. Marii Konopnickiej w Chełmie.3. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą.4. Zgoda ma charakter dobrowolny.5. Zgoda może zostać w każdym momencie przeze mnie wycofana.6.Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celui sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniemdanych osobowych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - 6. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do16.09.2019r. do godz. 15.00 osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu) na adres:Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmieul. I Pułku Szwoleżerów 122-100 ChełmDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem:,, Konkurs na stanowisko specjalista do spraw finansowych.7. Zasady rekrutacji:1) Oferty, które wpłyną do szkoły po wyżej wymienionym terminie nie będąrozpatrywane.2) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrektoraSzkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie.3) Nabór na stanowisko urzędnicze prowadzony będzie w dwóch etapach:- etap I przeprowadzenie analizy formalnej złożonych przez kandydata dokumentów,- etap II przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymiwymagania formalne.4) O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieniindywidualnie.5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:- stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: I Pułku Szwoleżerów

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Szkoła Podstawowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 12.09.2019

Oferta pracy ważna do: 16.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29d2d73555c9e194f47b49c4f68cdbe1

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 800 PLN

Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych, budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2019-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. IMPREZ PLENEROWYCH - do 2 500 PLN

organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA IT (NR 3043) - 2 100 - 8 000 PLN

Projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT dla klientów ATOS, rozwój usług, konsultacja techniczna, wsparcie przed sprzedażą, projektowanie, rozwój i wsparcie rozwiązań głosowych i wideo; rozwiązywanie poważnych incydentów dla rozwiązań głosowych i wideo,przygotowywanie prezentacji technicznych i rozwiązań dla klienta, techniczna kontrola projektu, automatyzacja usług
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - do 3 500 PLN

Kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie wdrażania i serwisowania oprogramowania do wspomagania zarządzana przedsiębiorstwem.
ERPService Marek Kujawski - 2017-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS.KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

- księgowanie w księdze głównej- ewidencja podatku VAT, środków trwałych
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2019-02-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI RYNKU POLSKIEGO - od 1 800 PLN

promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI INWESTYCYJNEJ - 1 017,4 PLN

Sporządzanie raportów miesięcznych, okresowych. Opracowywanie raportów, nadzorowanie wykonywania robót, ustalanie metod budowy, materiałów i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ( 401 J) - 2 400 - 2 500 PLN

obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ - 2 600 - 2 800 PLN

1. Sporządzanie z uczestnikami dokumentacji w zakresie prowadzonych programów.2. Bieżące wspieranie uczestników w prawidłowym funkcjonowaniu w środowisku.3. Motywowanie do zmiany własnej sytuacji życiowej w zakresie społecznym i zawodowym.4. Sporządzanie okresowych ocen pracy u uczestnikiem.5. Ustalanie z uczestnikiem celów realizowanych działań itd.Miejsce pracy: siedziba pracodawcy oraz teren powiatu gliwickiego.Zatrudnienie w ramach projektu na okres: Wrzesień 2019 - Grudzień 2020.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach - 2019-08-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU) (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - 1 125 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - PEDAGOG W I OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-11-03 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

Badanie i diagnozowanie lokalnego rynku pracy, org. szkoleń, rekrutacja uczestników, przygotowanie dokumentacji, inf. o usługach szkol. organizowanych przez OHP, rekrutacja wykład. i instr.współdziałanie z urzedami upoważ. do przepr. egzaminów kwalifikacyjnych, pisanie artykułów na stronę internetową WWK OHP, sporządzanie okresowych sprawozdań, inf. i analiz.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2019-02-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4301) - od 2 100 PLN

- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S OBSLUGI SEKRETARIATU KADR I PŁAC - 3 000 - 3 200 PLN

obsługa sekretariatu, przyjmowanie poczty, obsługa sekretariatu , sporządzanie list płac, deklaracja ZUS w sytemie płatnik oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą ( poczta tradycyjna i elektroniczna)archiwizowanie dokumentówsprawowanie kontroli nad odpowiednim bieżącym stanem zaopatrzenia biura obsługa interesantów prowadzenie Kasy Spółdzielni- ewidencja wpłat w systemie księgowym PROBITsamodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i przygotowywanie list płacsporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUSzakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej firmy; samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac;prowadzenie teczek osobowych pracowników; rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich; zasiłków; urlopów; godzin nadliczbowych i innych składowych wynagrodzeń; tworzenie sprawozdań i deklaracji do ZUS, US, GUS oraz innych instytucji zewnętrznych; obsługa sekretariatu; sporządzanie pism, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami; przygotowywanie projektów umów.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Zakład Produkcyjny "Dorex" Izydor Zapadka - 2018-05-15 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - do 13 PLN

Pomoc w kuchni przy przygotowywaniu posiłków, utrzymanie czystości w kuchni
BARBADOS FIRMA GASTRONOMICZNA MAJA LUBOCKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI - od 2 800 PLN

Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI (O) - do 2 000 PLN

pozyskiwanie ofert sprzedaży, prezentowanie ofert nieruchomości, sprawdzanie stanu nieruchomości, doradzanie w zakresie rynku nieruchomości, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją.
KNC Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. CIĘCIA NA WIELOPILE - od 3 000 PLN

Ustawianie wielopil do cięcia płytek piłami diamentowymi. Kontrola Jakości procesuMiejsce pracy: Trzebinia
TELEKADRA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-12-07 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH - od 5 400 PLN

•zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,• zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,•nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,•nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,•udział w procesie usuwania awarii,•nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,•udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych,•współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,•nadzór i kontrola nad wynikami badań laboratoryjnych;okres próbny 3 m-ce, docelowo um. na czas określony; godz. pracy 7-15, gotowość do pracy w zmianowym systemie do 12 godz.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-29 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI LOGISTYKI - do 2 900 PLN

Wykonywanie prac biurowych polegających na dokumentacji zamówień wychodzących. Sporządzanie etykiet. Prowadzenie dokumentacji magazynowej i obsługa programu. Kontakt z firmą kurierską dotyczący odbiorów zamówień, ustalania terminów odbioru zamówień, ilości transportu. Kontrola dokumentacji przewozowej. Komunikacja z działem obsługi klienta i działem reklamacji.
FM WORLD LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Szewce (dolnośląskie)