SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH Chełm oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: - Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym .- Dokonywanie transakcji bezgotówkowych i regulowanie płatności faktur.- Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wszelkie czynności pobierania, wypłacania poborów i innych świadczeń dla wszystkichpracowników szkoły:a) sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym programem komputerowym i otrzymanądokumentacją kadrową,b) dokonywanie elektronicznych przelewów zgodnie z zawartą umową i upoważnieniem z bankiem.- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.- Sprawozdawczość statystyczna związana z zakresem obowiązków.- Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUSzgodnie z obowiązującą ustawą o ubezpieczeniach społecznych.- Przesyłanie dokumentów do ZUS drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującą ustawąo informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.- Prowadzenie ubezpieczeń pracowników szkoły i młodzieży szkolnej.- Współpraca przy zawieraniu umów z Urzędem Pracy w Chełmie.- Rozliczanie roczne PIT pracowników szkoły zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym odosób fizycznych.- Prowadzenie ewidencji VAT- Przygotowywanie materiałów płacowych do archiwizowania i dbanie o należyte ichprzechowywanie.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:I Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym .- Dokonywanie transakcji bezgotówkowych i regulowanie płatności faktur.- Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wszelkie czynności pobierania, wypłacania poborów i innych świadczeń dla wszystkichpracowników szkoły:a) sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującym programem komputerowym i otrzymanądokumentacją kadrową,b) dokonywanie elektronicznych przelewów zgodnie z zawartą umową i upoważnieniem z bankiem.- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.- Sprawozdawczość statystyczna związana z zakresem obowiązków.- Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUSzgodnie z obowiązującą ustawą o ubezpieczeniach społecznych.- Przesyłanie dokumentów do ZUS drogą elektroniczną zgodnie z obowiązującą ustawąo informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.- Prowadzenie ubezpieczeń pracowników szkoły i młodzieży szkolnej.- Współpraca przy zawieraniu umów z Urzędem Pracy w Chełmie.- Rozliczanie roczne PIT pracowników szkoły zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym odosób fizycznych.- Prowadzenie ewidencji VAT- Przygotowywanie materiałów płacowych do archiwizowania i dbanie o należyte ichprzechowywanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi programów finansowych w szczególności pakietów płace i finanse, Vulcan Optivum Płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki niezbędne przystąpienia do konkursu:Do konkursu może przystąpić kandydat, który:a) Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawpublicznych; Cieszy się nieposzlakowaną opinią; Brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie;, Spełnienie jednego z poniższych warunków:- ukończenie jednolitych studiów magisterskich ekonomicznych, lub wyższych studiów zawodowych,lub uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiówpodyplomowych, lub ukończenie średniej ekonomicznej;- wykształcenie wyższe lub średnie i staż pracy w księgowości dający możliwość samodzielnej pracyna stanowisku specjalisty do spraw finansowych;- umiejętność obsługi programu komputerowego Płatnik ZUS;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.b) Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi programów finansowych w szczególności pakietów płace i finanse,Vulcan Optivum Płace; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność w działaniu.
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
I Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać wymagane dokumenty:1) List motywacyjny,2) Przebieg pracy zawodowej, w szczególności informacje o stażu pracy;3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia;4) Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz dokumentów potwierdzającychinne kwalifikacje i umiejętności;5) Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy nadanym stanowisku;6) Zaświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;7) Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danychosobowych na potrzeby postępowania konkursowego;Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1; tzw. RODO) innych niż wymagane przepisami prawaprzez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: specjalista do sprawfinansowych.2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych dla celówniezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Szkołę Podstawową nr 5im. Marii Konopnickiej w Chełmie.3. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą.4. Zgoda ma charakter dobrowolny.5. Zgoda może zostać w każdym momencie przeze mnie wycofana.6.Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celui sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniemdanych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - 6. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do16.09.2019r. do godz. 15.00 osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu) na adres:Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmieul. I Pułku Szwoleżerów 122-100 ChełmDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem:,, Konkurs na stanowisko specjalista do spraw finansowych.7. Zasady rekrutacji:1) Oferty, które wpłyną do szkoły po wyżej wymienionym terminie nie będąrozpatrywane.2) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrektoraSzkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie.3) Nabór na stanowisko urzędnicze prowadzony będzie w dwóch etapach:- etap I przeprowadzenie analizy formalnej złożonych przez kandydata dokumentów,- etap II przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymiwymagania formalne.4) O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieniindywidualnie.5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:- stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Chełmie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: I Pułku Szwoleżerów
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Szkoła Podstawowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29d2d73555c9e194f47b49c4f68cdbe1
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych, budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2019-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ozorków (łódzkie)
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT dla klientów ATOS, rozwój usług, konsultacja techniczna, wsparcie przed sprzedażą, projektowanie, rozwój i wsparcie rozwiązań głosowych i wideo; rozwiązywanie poważnych incydentów dla rozwiązań głosowych i wideo,przygotowywanie prezentacji technicznych i rozwiązań dla klienta, techniczna kontrola projektu, automatyzacja usług
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie wdrażania i serwisowania oprogramowania do wspomagania zarządzana przedsiębiorstwem.
ERPService Marek Kujawski - 2017-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Brak danych
AGREMO Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Skarbimierz (opolskie)
- księgowanie w księdze głównej- ewidencja podatku VAT, środków trwałych
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2019-02-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
Stow.Elektryków Polskich Centr.Ośr.Szkol.i Wydawn. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów miesięcznych, okresowych. Opracowywanie raportów, nadzorowanie wykonywania robót, ustalanie metod budowy, materiałów i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)
1. Sporządzanie z uczestnikami dokumentacji w zakresie prowadzonych programów.2. Bieżące wspieranie uczestników w prawidłowym funkcjonowaniu w środowisku.3. Motywowanie do zmiany własnej sytuacji życiowej w zakresie społecznym i zawodowym.4. Sporządzanie okresowych ocen pracy u uczestnikiem.5. Ustalanie z uczestnikiem celów realizowanych działań itd.Miejsce pracy: siedziba pracodawcy oraz teren powiatu gliwickiego.Zatrudnienie w ramach projektu na okres: Wrzesień 2019 - Grudzień 2020.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach - 2019-08-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-11-03 - Gliwice (śląskie)
Badanie i diagnozowanie lokalnego rynku pracy, org. szkoleń, rekrutacja uczestników, przygotowanie dokumentacji, inf. o usługach szkol. organizowanych przez OHP, rekrutacja wykład. i instr.współdziałanie z urzedami upoważ. do przepr. egzaminów kwalifikacyjnych, pisanie artykułów na stronę internetową WWK OHP, sporządzanie okresowych sprawozdań, inf. i analiz.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2019-02-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie poczty, obsługa sekretariatu , sporządzanie list płac, deklaracja ZUS w sytemie płatnik oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą ( poczta tradycyjna i elektroniczna)archiwizowanie dokumentówsprawowanie kontroli nad odpowiednim bieżącym stanem zaopatrzenia biura obsługa interesantów prowadzenie Kasy Spółdzielni- ewidencja wpłat w systemie księgowym PROBITsamodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i przygotowywanie list płacsporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUSzakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej firmy; samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac;prowadzenie teczek osobowych pracowników; rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich; zasiłków; urlopów; godzin nadliczbowych i innych składowych wynagrodzeń; tworzenie sprawozdań i deklaracji do ZUS, US, GUS oraz innych instytucji zewnętrznych; obsługa sekretariatu; sporządzanie pism, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami; przygotowywanie projektów umów.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Zakład Produkcyjny "Dorex" Izydor Zapadka - 2018-05-15 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w kuchni przy przygotowywaniu posiłków, utrzymanie czystości w kuchni
BARBADOS FIRMA GASTRONOMICZNA MAJA LUBOCKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)
pozyskiwanie ofert sprzedaży, prezentowanie ofert nieruchomości, sprawdzanie stanu nieruchomości, doradzanie w zakresie rynku nieruchomości, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją.
KNC Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ustawianie wielopil do cięcia płytek piłami diamentowymi. Kontrola Jakości procesuMiejsce pracy: Trzebinia
TELEKADRA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-12-07 - Trzebinia (małopolskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
•zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,• zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,•nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,•nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,•udział w procesie usuwania awarii,•nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,•udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych,•współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,•nadzór i kontrola nad wynikami badań laboratoryjnych;okres próbny 3 m-ce, docelowo um. na czas określony; godz. pracy 7-15, gotowość do pracy w zmianowym systemie do 12 godz.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-29 - Ustka (pomorskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawieńpraca w godz. 7-15
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wykonywanie prac biurowych polegających na dokumentacji zamówień wychodzących. Sporządzanie etykiet. Prowadzenie dokumentacji magazynowej i obsługa programu. Kontakt z firmą kurierską dotyczący odbiorów zamówień, ustalania terminów odbioru zamówień, ilości transportu. Kontrola dokumentacji przewozowej. Komunikacja z działem obsługi klienta i działem reklamacji.
FM WORLD LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Szewce (dolnośląskie)