SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzozie Lubawskie oferta pracy JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość komputera. Biegła konwersacja, przebojowość i kreatywność. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Pracodawca szuka osoby inteligentnej, bystrej, rozwijającej się w przyszłość.
Nazwa pracodawcy:
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie Lubawskie
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o wizerunek firmy, poprawa sprzedaży oraz jakosci obsługi. Działania na rzecz zwiększenia sprzedaży wyrobów baru, wizualna poprawa dań, współpraca z zewnętrznymi firmami dostarczającymi posiłki na zamówienie on-line.Praca 11-19
STARY DUET DOROTA LEWICKA - 2019-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
negocjowanie z dłużnikiem warunków dobrowolnej spłaty, sporządzanie dokumentów i bieżące raportowanie prowadzonych czynności,
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prezentowanie produktów i usług firmy klientom w językach rosyjskim, gruzińskim. Udzielanie informacji, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, uzupełanianie i rezerwacja oferty grupowej, znajomość geografii i branży turystycznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Analiza zapotrzebowania materialowego wystawienie zamówień do dostawców, potwierdzenie, monitoring, negocjowanie warunków zakupów, współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi, kontrola zabezpieczeń materiałowych poprzez sprawdzanie statusu materiałów magazynowych, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb firmy , prowadzenie bieżącej dokumentacji, i dbanie o jej prawidłowy obieg, sporządzanie raportów, analiza wniosków, ścisła współpraca z kierownikiem produkcji planistą , projektantem, księgową.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-06-16 - Świdwin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kontraktów UA, rekrutacja i obsługa pracowników, organizacja zatrudnienia, obsługa pracowników w sprawie legalizacj pobytu, konsultacja pracowników z Ukrainy w sprawie legalizacji zatrudnienia oraz innych spraw związanych z legalnym pobytem, oraz pracą. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudneinia: 3 lata. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): svitlana.pakhmova (at) find-work.pl, tel.: 516 155 115, adres: ul. Zelwerowicza 18A, 53-676 Wrocław.
FIND WORK SP. Z O. O. - 2019-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prezentacja wyrobu u klienta, szkolenie klienta, analiza przetargów dot. wyrobów klinicznych, obsługa postępowań reklamacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Pasieka (łódzkie)
•Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
ZUE S.A. - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zamówień telefonicznych i drogą elektryczną. Przyjmowanie dokumentów sprzedaży i listów przewozowych Pakowanie paczek i obsługa klienta stacjonarnego. Obsługa sklepu internetowego i aukcji allegro
DEEZ Justyna Krzysiek - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa importu wyrobów medycznych, negocjacje z producentami i dostawcami, składanie zamówień, zlecanie transportu, sporządzanie dokumentacji importowej. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2016-05-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie rejestru wszczętych spraw sądowych i komorniczych,2. Redagowanie pism procesowych,3. Niedopuszczenie do przedawnienia należności,4. Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie dochodzonych należności, 5. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw sądowych i komorniczych,6. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w zakresie dokonywanych opłat sądowych i komorniczych,7. Kompletowanie dokumentów niezbędnych w celu podjęcia windykacji sądowej lub egzekucji komorniczej,8. Rozliczanie poniesionych przez Uniwersytet kosztów sądowych i komorniczych,9. Przedkładanie, do podjęcia decyzji władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,10. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo lub administracja, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność redagowania pism procesowych i urzędowych,4. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)
Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
NADZÓR NAD SYSTEMEM JAKOŚCI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ, KONTROLA PROCESU PRODUKCYJNEGO, ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW, PRODUCENT ARMATURY CHŁODNICZEJ I GRZEWCZEJ.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Pilzno (podkarpackie)
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa zapytań transakcyjnych, wsparcie klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
KOORDYNOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-13 - Dębica (podkarpackie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z krajów arabskich, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacjawarunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Kicin (wielkopolskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DAŃ KUCHNI POLSKIEJ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;
ZAJAZD USTOWO MAŁGORZATA ROGULSKA S. K. - 2016-10-18 - Ustowo (zachodniopomorskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie sprzedaży, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Bratoszewice (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami firmy, doradztwo techniczne, realizacja zamówień, kontrola nad ich przebiegiem, wystawianie faktur.
PECEL Części Zamienne do Maszyn Budowlanych Joanna Pecel - 2016-08-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie archiwum zakładowego, opracowywanie harmonogramu zdawania dokumentacji archiwalnej (kat. A) i niearchiwalnej (kat. B) do archiwum zakładowego; przejmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu archiwum zakładowego; doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Kraków (małopolskie)