SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW Świdwin oferta pracy AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 2 057 - 3 493 PLN
Zakres obowiązków: Analiza zapotrzebowania materialowego wystawienie zamówień do dostawców, potwierdzenie, monitoring, negocjowanie warunków zakupów, współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi, kontrola zabezpieczeń materiałowych poprzez sprawdzanie statusu materiałów magazynowych, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb firmy , prowadzenie bieżącej dokumentacji, i dbanie o jej prawidłowy obieg, sporządzanie raportów, analiza wniosków, ścisła współpraca z kierownikiem produkcji planistą , projektantem, księgową.
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Świdwin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Marca 26, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza zapotrzebowania materialowego wystawienie zamówień do dostawców, potwierdzenie, monitoring, negocjowanie warunków zakupów, współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi, kontrola zabezpieczeń materiałowych poprzez sprawdzanie statusu materiałów magazynowych, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb firmy , prowadzenie bieżącej dokumentacji, i dbanie o jej prawidłowy obieg, sporządzanie raportów, analiza wniosków, ścisła współpraca z kierownikiem produkcji planistą , projektantem, księgową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 057 - 3 493 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdwin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 057 - 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
3 Marca 26, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwin
Ulica pracodawcy: 3 Marca
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: produkcja odzieży
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2016
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów na kredyt; obsługa klientów; udzielanie kredytów;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rokitki (pomorskie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowanie ofert marketingowych, sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, prowadzenie fanpage firmowego, spotkania biznesowe z klientami, sprzedaż telefoniczna , sprzedaż powierzchni banerowych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka (wielkopolskie)
Telefoniczna obsługa użytkowników platformy finansowej oraz obsługa kampanii internetowcyh - sprzedaz produktów finansowych i bankowych.
FINANSOWY SUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej: wystawianie faktur sprzedaży, korekt sprzedaży, tworzenie zestawień sprzedaży oraz udzielanie odpowiedzi na żądania korekt faktur kontrahentom, telefoniczna obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bolków (dolnośląskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż kredytów
USŁUGI UBEZPIECZENIOWE Mariusz Giżycki - 2018-01-22 - Świdwin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa petentów; czynności kancelaryjne związane z funkcjonowaniem BOI; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Pyskowice (śląskie)
- prowadzenie szkoleń - kontakt z pracodawcami,- organizacja targów pracy, spotkań studentów z pracodawcami,- prowadzenie strony internetowej,- prowadzenie monitoringu losów zawodowych absolwentów,- bieżąca działalność Biura Karier
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, GUS, sporządzanie raportów kadrowych i płacowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, współpraca z innymi działami firmy.
J.S Hamilton Poland - 2018-08-22 - Gdynia (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgdonie z ustawą o rachunkowości
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie ofert handlowych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; tworzenie bazy klientów; przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Żory (śląskie)
wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp., przeprowadzanie szkoleń bhp
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-01-05 - Linowiec (pomorskie)
do uzgodnienia
P.H.U. OLIMPEK SP Z O.O. - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
"AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA ZUBRZYCKI" Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Bruskowo Wielkie (pomorskie)
realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych. Zaangażowanie w działania marketingowe.
TZ - CONSULTANS TADEUSZ ZAWISTOWSKI - 2018-01-26 - Kobyłka (mazowieckie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
- kosztorysowanie(w tym budowlane);- przygotowywanie ofert;- analiza i dokonywanie podsumowań kontraktów;- budżetowanie kosztów kntraktu;- analiza powykonawcza zrealizowanych zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE USŁUGI-HANDEL PROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Piła (wielkopolskie)