SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA RACHUBY I PŁAC PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO) Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA RACHUBY I PŁAC PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO)
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:1. Sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom przy wykorzystaniu programów resortowych.2. Księgowanie list wynagrodzeń, zobowiązań do ZUS, US, PFRON i innych w oparciu o program SAP.3. Naliczanie świadczeń pieniężnych wynikających z odrębnych przepisów,w tym wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych dla pracowników.4. Przygotowywanie analiz, prognoz wydatków, zestawień, sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników;5. Prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników wojska, kart zasiłków chorobowych.6. Weryfikacja naliczonych składek z tytułu wpłat na PFRON oraz sporządzanej miesięcznej deklaracji DEK-i-a w oparciu o system informatyczny e-PFRON.7. Wystawianie pracownikom i przekazywanie do US rocznych rozliczeń PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:1. Sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom przy wykorzystaniu programów resortowych.2. Księgowanie list wynagrodzeń, zobowiązań do ZUS, US, PFRON i innych w oparciu o program SAP.3. Naliczanie świadczeń pieniężnych wynikających z odrębnych przepisów,w tym wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych dla pracowników.4. Przygotowywanie analiz, prognoz wydatków, zestawień, sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników;5. Prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników wojska, kart zasiłków chorobowych.6. Weryfikacja naliczonych składek z tytułu wpłat na PFRON oraz sporządzanej miesięcznej deklaracji DEK-i-a w oparciu o system informatyczny e-PFRON.7. Wystawianie pracownikom i przekazywanie do US rocznych rozliczeń PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (w tym premia) + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT (SEKCJA RACHUBY I PŁAC PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie - staż pracy - 4 lata; wykształcenie wyższe staż pracy - 2 lata;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;- dobra znajomość MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel;- dyspozycyjność.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- wykształcenie wyższe, kierunek: finanse, ekonomia lub pokrewne;- umiejętność pracy w zespole;- odporność na stres;- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;- umiejętność organizacji pracy;- umiejętność analitycznego myślenia, analizy i interpretacji danych;- zaangażowanie, sumienność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV);- list motywacyjnyWymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie: do dnia 06.03.2020 r. do godz.9.00. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiem: Ogłoszenie o pracę SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA RACHUBY I PŁAC na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf:25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.pl Temat wiadomości: Ogłoszenie o pracę SAMODZIELNY REFERENT SEKCJA RACHUBY I PŁACWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 rokuo ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Nie zwracamy otrzymanych aplikacji. Nie udzielamy informacji o otrzymanych aplikacjach.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.10. INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 832 lub 261 398 833.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba7f4a4646c89dec259826d382e81b9d
Podobne oferty pracy
nauczyciel odnawialnych źródeł energii
Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Swarożynie - 2016-03-25 - Swarożyn (pomorskie)
Praca w Dziale Księgowości w Zakładzie Przemysłowym branży samochodowej. Wstępne zatrudnienie na okres próbny na 1/2 etatu, po okresie próbnym pełny etat. Praca w godz. 7.30 - 15.30.
POLMO S.A. FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO - 2018-06-20 - Łódź (łódzkie)
prace porzadkowe, pomoc przy rozładynku i załadunku
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie tradycyjnych potraw kuchni ukraińskiej
HOSTEL EVOTEL Ewa Zofia Żukowska - 2017-04-03 - Zielonka (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Projektowanie i aranżacja wnętrz poszczególnych obiektów, wykonywanie plansz oraz innych form prezentacji projektów, współpraca w zespole ukraińskojęzycznym. Niepełny wymiar 1/4 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- usuwanie usterek i awarii w ramach posiadanych możliwości technicznych,- prowadzenie rejestru dokumentów eksploatacyjnych,- przygotowanie sprzętu radiowego i informatycznego oraz nadzór nad jego prawidłowym działalniem podczas ćwiczeń i treningów,- prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej,- terminowe wprowadzanie częstotliwości do pracy radiostacji,- wykonywanie obsług technicznych sprzętu,- wdrażanie nowych systemów radiowych
2.Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych - 2017-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prawidłowe i terminowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPIR zgodnie z obowiązującymi przepisami;monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i z zakresu rachunkowości; prowadzenie rejestrów i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT, PIT); sporządzanie sprawozdań finansowych
BIURO OBSŁUGI KSIĘGOWEJ "KRYTERIUM" S.C.KRYSTYNA CICHOŃ, AGNIESZKA KUPIEC-CICHOŃ, ADAM CICHOŃ - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta oraz wykonywanie analizy składu ciała
STOWARZYSZENIE "TWOJE ZDROWIE" - 2018-02-26 - Żory (śląskie)
- weryfikacja dokumentów- dekretacja- prowadzenie pełnej księgowości
ALFA BETA GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż materiałów elektrycznych. Mile widziane doświadczenie w branży elektrycznej. Kontakt do pracodawcy p. Janusz Kreczetowski tel. 698631452
EL-MARO KRECZETOWSCY, RATAJCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-02 - Wołów (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Studio Kosmetyczne Leonardo Agata Szarlej - 2015-12-07 - Bytom (śląskie)
- wypełniać i wysyłać deklaracje podatkowe i informacje podatkowe przedsiębiorcy,- księgować faktury VAT,- wyliczać i odprowadzać do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych składki ubezpieczeniowe za przedsiębiorcę i zatrudnianych przez niego pracowników,- dokonywać wypłaty wynagrodzenia pracowników i elementów pozapłacowych,- sporządzanie sprawozdań kwartalnych,- sporządzanie bilansu,- księgowanie bieżących zdarzeń gospodarczych.
Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Ich Rodzin w Olsztynku - 2019-09-05 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych.- Wynagrodzenie: 2700 do 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie kadr. Wymagana znajomość programów komputerowych: COMARCH, OPTIMA, EXCEL, PŁATNIK. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-954 Katowice - pok. 514 Dom Handlowy: "ZENIT").
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2019-09-02 - Katowice (śląskie)
naprawa palet, zbijanie palet, praca przy pracach stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
Paweł Macutkiewicz Handel detaliczny - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
PRZEWÓZ TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Skierniewice (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidlowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami ksiegi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych strandartów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na p[otrzeby wewnętrzne firmy, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.2 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na stanowisku samodzielnej księgowej, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-11-24 - Lubliniec (śląskie)
Księgowe zamknięcie miesiąca, wsparcie w działaniach audytowych, rozwiązywanie zapytań z lokalnych organizacji, uzgodnienia kont pomiędzy spółkami, obsługa systemu SAP
Swarovski Global Business Services Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
rozkładanie układanie towarów na półkach oraz wycena towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Charsznica (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy budowlanej.
Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław - 2018-05-16 - Przybradz (małopolskie)
-PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ-DEKLARACJE ZUS, URZĄD SKARBOWY
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2019-01-24 - Dębica (podkarpackie)
sprzedaż pasz i produktów do gospdarstwa
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
•Naprawa oraz diagnostyka usterek urządzeń drukujących i systemów wspierających •konfiguracja routerów i połączeń internetowych•Diagnoza usterek i naprawa komputerów•Instalacje i konfiguracje nowych urządzeń dla obecnych i nowych klientów firmy•Wdrażanie nowych technologii informatycznych•Sporządzanie raportów z napraw, prac serwisowych i konserwacyjnych
XE Daniel Cyris - 2019-09-10 - Opole (opolskie)
Opeiak, nauka, wychowanie dzieci w wieku 3-6 lat.
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "PROMYK" - 2018-06-18 - Ojrzanów-Towarzystwo (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe techniczne, pref. z zakresu informatyki; doświadczenie w pracy w zakresie adm. systemami serwerowymi w systemach Windows i Linux, um konfiguracji LAN/VLAN itp.; znajomość j. angielskiego na poziomie B2; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie wyższe (inżynier budownictwa),doświadczenie na ww stanowisku,umiejętność obsługi programu AutoCad,mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,znajomość oprogramowania inżynierskiego
TECHBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PAWEŁ SKRZYPCZAK - 2020-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Prowadzenie lekcji języka angielskiego dla dzieci i młodzieży metodą HELEN DORON (wymagana licencja nauczyciela HELEN DORON ENGLISH) w szkole językowej: HELEN DORON ENGLISH.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice.- Wynagrodzenie: 40 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie od 1.09.2017 r. do 30.06.2020 r.- Zlecenie wykonywane w godzinach: od godz. 15:00 do godz. 20:00 + sobota: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie wyższe: mgr filologii angielskiej. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w szkole podstawowej, mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi. Wymagana Licencja nauczyciela HELEN DORON ENGLISH. Wymagane umiejętności: śpiewanie, kreatywność, dobry kontakt z dziećmi. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin z indyka
UBÓJ I PRZETWÓRSTWO INDYKA - 2016-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)