SAMODZIELNY REFERENT DS. KADROWYCH Katowice oferta pracy POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. KADROWYCH
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw kadrowych.- Wynagrodzenie: 2700 do 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie kadr. Wymagana znajomość programów komputerowych: COMARCH, OPTIMA, EXCEL, PŁATNIK. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-954 Katowice - pok. 514 Dom Handlowy: "ZENIT").
Data publikacji: 2019-09-02
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 12, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw kadrowych.- Wynagrodzenie: 2700 do 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie kadr. Wymagana znajomość programów komputerowych: COMARCH, OPTIMA, EXCEL, PŁATNIK. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-954 Katowice - pok. 514 Dom Handlowy: "ZENIT").
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 do 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w zakresie kadr. Wymagana znajomość programów komputerowych: COMARCH, OPTIMA, EXCEL, PŁATNIK. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Rynek 12, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00 (ul. Rynek 12, 40-954 Katowice - pok. 514 Dom Handlowy: "ZENIT").
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 9:00-15:00, Godziny : 9:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.spolem.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.09.2019
Data dodania oferty pracy: 02.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1198344138724adcb555a7e51658a1d
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dobra organizacja pracy i zaangażowanie; mile widziana obsługa niwelatora; układanie krawężników i kostki brukowej; jedna zmiana; praca na terenie woj. Śląskiego
BV CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Gliwice (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC LEŚNYCH
Agro-Las Katarzyna Gruszka - 2016-01-22 - Czarnów (lubuskie)
Tworzenie nowych referencji oraz technologii produktowych w systemie ERP CDN XL,Czynny udział w kwalifikacji nowych materiałów wykorzystywanych w procesie produkcyjnym oraz opracowywanie raportów,Szkolenia pracowników w ramach nowych wdrożeń produktowych lub modyfikacji już istniejących zgodnie z zasadami TWI Instruowanie Pracowników,Szkolenia pracowników z zakresu instrukcji stanowiskowych zgodnie z zasadami TWI Instruowanie Pracowników,Nadzór oraz przestrzeganie organizacji dokumentacji technicznej właściwej dla danego działu,Wsparcie działów produkcji, sprzedaży i logistyki zgodnie z posiadanymi kompetencjami i uprawnieniami w zakresie właściwym dla potrzeb danego działu,Analiza technicznych wymagań klienta,
FIBRAIN SP. Z O.O. - 2019-05-17 - Zaczernie (podkarpackie)
• prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie ze standardami rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,• dekretowanie i księgowanie dokumentów, • prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie jej z kontami księgi głównej,• przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych,• księgowanie wyciągów bankowych, • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
FINANCIAL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
naprawy i drobne modyfikacje form wtryskowych, obsługa maszyn i szlifierki do płaszczyzn, terminowe wykonywanie zadań
DELTAPLAST POLAND Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Piaseczno (mazowieckie)
praca w zakładach mięsnych w temperaturze ok. 6-7 stopni C, gwarantowany ciepły posiłek, przeważnie praca stojaca
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Tarnów (małopolskie)
- samodzielne prowadzenie księgowości (KPiR, ryczałty, VAT) na rzecz klientów biura rachunkowego: osób fizycznych i spółek- dyspozycyjność w godzinach 8-16, a w piątki 7-14
Sofia Biuro Rachunkowe - 2018-07-13 - Bytom (śląskie)
staz - przeszkolenie BHP, przyjmowanie odzieży do czyszczenia od klienta, sprawdzanie odieży pod względem zabrudzeń, oznakowanie , wystawianie dowodów przyjęć, zapoznanie się z urządzeniami i ich obsługa, prasowanie odzieży ręcznie i mechanicznie, foliowanie odzieży i kontrola, wystawianie raportów i faktur, wydawanie odzieży do klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na stanowisku fryzjera/ki
MIL S.C. Maciej i Lucyna Wojciech - 2016-07-11 - Gilowice (śląskie)
Obsługa klienta oraz urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
ewidencja mienia, rozliczanie kart pracy i formularzy, obsługa SIMW, przyjmowanie przyrządów do kalibracji
jednostka wojskowa 3964 - Centralny Wojskowy Ośrodek Metrologii - 2017-02-17 - Komorowo (mazowieckie)
Sprzątanie biur, szatni, hali produkcyjnej.Godziny pracy: 7.00-11.00, 15.00-23.00 lub 8.00-16.00, 16.00-20.00
MSU GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Byków (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Sejny (podlaskie)
-Przyjmowanie, wydawanie towaru,-Obsługa programu informatycznego zarządzającego towarem,-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail: pkryza (at) iturri.com-Praca na 1/2 etatu, na umowę na zastępstwo, godziny pracy do ustalenia, praca w poniedziałek, środę i piątek.-Telefon kontaktowy: 666-834-798
ITURRI POLAND SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Tczew (pomorskie)
pakowanie produktów gotowych i półproduktów na linii produkcyjnej, wkładanie gotowych opakowań do kartonów lub na palety, obsługa urządzeń pakujących, etykietowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Gądki (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania,- przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów.2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi. Bieżąca analiza zgodności danych.4. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmu, dzierżawy, współpracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych.7. Obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego.8. Obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,- bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia,- poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki,- bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat. 9. Obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura.12. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących.14. Prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bieżących, współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości.15. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń). 17. Zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym. 18. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-12 - Katowice (śląskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
- zaopatrzenie firmy w materiały bezpośrednio i pośrednio prodykcyjne , zaopatrzenie w materiały pracowników utrzymania ruchu (elektryk , ślusarz, itd.) pakowanie i wysyłanie omodelowania do regeneracji i zlecenie e-mail z zakresem wykonania , wybór i zlecenie transportu omodelowania z magazynu w GI do produkcji , pakowanie i wysyłka modeli po produkcji do magazynu w GI , prowadzenie na bieżąco kartoteki omodelowania pod względem miejsca magazynowania , kontrola stanu materiałów produkcyjnych , miesięczne inwentaryzacje materiałów bezpośrednio produkcyjnych , codzienna kontrola zuzycia materiałów wsadów , miesięczne sprawozdania :PG01 formowanie maszynowe i ręczne (ilość , form skrzynek) ,PG02 zużycie masy przymodelowej , PG05 zestawienie wsadów , PG07 zestawienie ilościowe i rodzajowe odlewów brakowych , PG11 obciążanie za transport klientów , PG15 braki w rozbiciu na poszczególne detale wady odlewnicze , kalkulacja kosztu ciekłego żeliwa (miesięczna ,kwartalna), kontrola nad prawidłowym przebiegiem inwentaryzacji magazynów , sporządzanie remanentów i różnic inwentaryzacyjnych , wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "GICOR II" KRZYSZTOF KISIELEWSKI - 2018-11-27 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe chemiczne, doświadczenie w pracy w galwanizerni; znajomość technik wytwarzania powłok konwersyjnych, powłok galwanicznych w tym z metali szlachetnych; znajomość norm dotyczących badań korozyjnych; umiejętność obsługi Pakietu Office; zakres obowiązków: organizacja i pomoc techniczna przy realizacji zajęć dydaktycznych oraz badań związanych z procesami technologii nieorganicznej i elektrochemii; nadzór nad aparaturą laboratoryjną, w tym sporządzanie dokumentacji laboratoryjnej; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie czystości w klubie fitness
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Motoryzacja. Produkcja pierścieni tłokowych, przygotowywanie form do wykonywania odlewów.
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH I PODATKOWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH I PODATKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE CO NAJMNIEJ 3 LATA, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) biurosukces.pl
SUKCES BIURO RACHUNKOWE S.C. KSYMENA ROMAN-RÓŻYNEK RAFAŁ RÓŻYNEK - 2016-10-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ REMONTU POKRYW LUKOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA NAPRAW STALOWYCH, KURS SPAWANIA MET. 111, UPRAWNIENIA PRZEPALACZA-SZCZEPIACZA, MINIMUM 2 LATA W PRACY W PRZEMYŚLE STOCZNIOWYM, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA PODDŹWIGOWEGO ORAZ OPERATORA WÓZKÓW AKUMULATOROWYCHCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:rekrutacja (at) msrgryfia.pl
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ElektromechanikObowiązki na stanowisku:-montaż urządzeń i instalacji elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej-montaż urządzeń sygnalizacyjnych i sterujących na pojazdach szynowychWymagania:- wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe (elektryk, elektromechanik lub elektronik)-umiejętność czytania schematów ideowych i ich interpretacji- umiejętność obsługi komputera- umiejętność obsługi podstawowych elektrycznych przyrządów pomiarowych- mile widziane uprawnienia SEP- dyspozycyjność Pracodawca oferuje:- uczestnictwo w innowacyjnych projektach- dofinansowanie do wypoczynku z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych-ciekawą pracę pełną wyzwań w młodym, dynamicznym zespole- dofinansowanie do kart Multisport- uczestnictwo w szkoleniach- kursy językowe- system premiowy
Newag S.A. - 2018-08-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
towarowanie sklepu, obsługa kasy fiskalnej, udzielanie informacji o asortymencie
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres: • znajomość pełnej księgowości, płac i kadr• fachowa wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,• bieżące księgowanie dokumentów (m.in.: magazynowych, wyciągów bankowych, dokumentów sprzedaży, zakupu towarów, zakupów kosztowych),• prowadzenie magazynów i uzgadnianie sald kont dotyczących gospodarki magazynowej oraz rozrachunków z odbiorcami, dostawcami i pracownikami, kontrola środków trwałych,• raportowanie finansowe na potrzeby Zarządu Spółki,• sporządzanie dokumentacji spółek powiązanych (ceny transferowe).
Wytwórnia Wyrobów Foliowych Folplast - 2017-02-10 - Kościan (wielkopolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wieża (dolnośląskie)
- pakowanie wyrobów gotowych w opakowania zbiorcze, - kontrola jakości produktów, - ustawianie parametrów maszyny. Praca w godz. 6-14-22 (ruch ciągły). Umowa o pracę tymczasową.
DWG POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
szycie konfekcji damskiej
POLGAN S.C. - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)