SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM [OGŁOSZENIE NR 12/MGM/2019] Katowice oferta pracy UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM [OGŁOSZENIE NR 12/MGM/2019]
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania,- przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów.2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi. Bieżąca analiza zgodności danych.4. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmu, dzierżawy, współpracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych.7. Obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego.8. Obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,- bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia,- poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki,- bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat. 9. Obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura.12. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących.14. Prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bieżących, współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości.15. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń). 17. Zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym. 18. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 50, 40-287 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania,- przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów.2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi. Bieżąca analiza zgodności danych.4. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmu, dzierżawy, współpracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych.7. Obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego.8. Obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,- bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia,- poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki,- bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat. 9. Obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura.12. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących.14. Prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bieżących, współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości.15. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń). 17. Zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym. 18. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM [OGŁOSZENIE NR 12/MGM/2019]
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: prawa, ekonomii, finansów lub administracji
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawa, ekonomii, finansów lub administracji
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-287 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: - CV,- list motywacyjny,- skany odpisów/kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.Pliki/skany dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja_kadry (at) ue.katowice.pl(w tytule wiadomości należy wpisać: Ogłoszenie nr 12/MGM/2019).Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia: 24 lutego 2019 r. Po wstępnej weryfikacji złożonych ofert, w dniach od 28 lutego do 8 marca 2019 r., zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do dnia: 15 marca 2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie e-mail - Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia 24.02.2019, Godziny : Kontakt wyłącznie e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ae.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy: SZKOŁY WYŻSZE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2019
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 24.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy fiskalnejSprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Słupca (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-23 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie telefonów z ofertą banku do klientów; tworzenie bazy danych; bieżąca obsługa klienta w placówce bankowej; archiwizacja dokumentów; telemarketing.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gorzyce (śląskie)
montaż konstrukcji, szlifowanie, cięcie palnikiem, kierowanie grupą pracowniczą,
BOCAR GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-04-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca w zakładach mięsnych w temperaturze ok. 6-7 stopni C, gwarantowany ciepły posiłek, przeważnie praca stojaca
SOTER Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
prace związane z prowadzeniem biura, wykształcenie min. średnie, dobra znajomość komputera, obsługa internetu, kasa fiskalna, komunikatywność
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2018-03-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów/gości hotelu, odpowiedni dobór zabiegów i ich profesjonalne wykonanie. Praca w systemie dwuzmianowym w godzianch od 11:00 do 19:00 i od 09:00 do 21:00. Istnieje możliowść pracy w weekendy.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Kliczków (dolnośląskie)
jw.
Jednostka Wojskowa 4191 - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
ref.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)
• przygotowywanie kosztorysów inwestycji w zakresie robót budowlanych• wykonywanie obmiaru, wycena inwestycji• przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert• przygotowywanie ofert przetargowych• analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej
VEBUD sp. z o.o. - 2016-06-06 - Dębica (podkarpackie)
- Przygotowanie dań na bazie półproduktów.- Praca w "BURGER KING" w GALERII KATOWICKIEJ lub w "BURGER KING" w SILESIA CITY CENTER. Pracodawca zapewnia posiłek pracowniczy.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + ekwiwalent 0,70 zł/netto do każdej przepracowanej godziny + miesięczne premie motywacyjne. Na początek praca na umowę o pracę na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 8:30-22:30 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymaganie wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziane wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna).- Giełda Pracy - Spotkanie z Pracodawcą: 15.11.2018 godz. 8:00 - PUP KATOWICE, ul. Pośpiecha 14 - Sala Pracodawców (Piętro I) / ---> NA SPOTKANIE KONIECZNIE NALEŻY ZABRAĆ -CV- !!!!
"AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - KFC, STARBAGS, PIZZA HUT, BURGER KING - 2018-10-11 - Katowice (śląskie)
Fizjoterapeuta- oferta stażu realizowana ze środków ( Algorytm). Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiedzialność, sumienność.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
MYCIE MASZYN PRODUKCYJNYCH W ZAKŁADACH MIĘSNYCH, MYCIE LINII PRODUKCYJNEJ, MYCIE CZĘŚCI WSPÓLNEJ, KORYTARZEWYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH (MOŻLIWOŚĆ WYROBIENIA PRZY PODEJMOWANIU PRACY)GODZINY PRACY:6-14,14-22,22-6, WYNAGRODZENIE 2150,00 ZŁ BRUTTOPRACODAWCA PROSI OBOWIĄZKOWO O KONTAKT PRZED STAWIENNICTWEM OSOBISTYM
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
montaż, demontaż maszyn do obróbki drzewnej; podstawy znajomości j.niemieckiego; godz.pracy 8:00 do 17:00 - przerwa obiadowa 13:00 do 14:00
ATS MASZYNY DRZEWNE A.SOŁTYS K.BANAŚ S.C.SZYMISZÓW - 2015-09-23 - Szymiszów (opolskie)
czyszczenie przewodów kominowych w domach jednorodzinnych,
Twój Kominiarz Roner Bandurski - 2017-10-09 - Piła (wielkopolskie)
Terminowe wykonywanie prac montażowo-wykończeniowych łodzi zgodnie z harmonogramem, dbanie o powierzony sprzęt firmowy.
Model-Art Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie posiłków w kuchni zakładu pracy, praca w godz.6-14/14-22
Aspen Res Sp.z o.o - 2015-11-06 - Opole (opolskie)
-utrzymanie czystości terenów i budynków
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
praca w nocy, organizacja pracy w recepcji, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa gości i klientów, nadzór nad korespondencją przychodząca i wychodzącą
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
- obsługa pras hydraulicznych, mimośrodowych, krawędziarki, nożyc gilotynowych,- wiercenie, gwintowanie, obsługa elektronarzędzi.Godziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 14.00 do 22.00Wymagania:· wykształcenie zawodowe,· doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane.Oferujemy:- pracę w młodym, dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- motywujące wynagrodzenie oraz atrakcyjny pakiet socjalny (nagrody roczne -13stki, wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne, wyprawki dla dzieci, zajęcia integracyjne dla dzieci, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, karty benefit),- niezbędne narzędzia pracy.
Niczuk Metall-PL Sp. J. - 2018-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
samodzielne prowadzenie spraw księgowych i kadrowych
Usługowe Przedsiębiorstwo Sprzętowo-Transportowe IPB Sp. z o. - 2018-10-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych.
Drawa Sp.z o.o. - 2016-05-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
Nauczanie w klasie 8 przedmiotu edukacja dla bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Branica Radzyńska (lubelskie)
osoba po 30 r ż
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Namysłów (opolskie)
Operator maszyny leśnej typu harwester.
Firma Handlowa "ZŁOM - MAX" ŁUKASZ BAJER - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowanie produktów do wysyłki, kompletowanie wydruków poligraficznych, składanie wydruków w komplety, przekazywanie wydrukowanych egzemplarzy do magazynu, układanie na regałach, prowadzenie rozmów z kontrahentami.
Color Graf Sp. z o. o. - 2018-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zabezpieczanie i oznakowywanie miejsca robót brukarskich,wykonywanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej, wykonywanie nawierzchni brukowej,wykonywanie naprawy lub rozbiórki nawierzchni brukowej,wykańczanie nawierzchni brukowej,kontrolowanie procesu wykonywania nawierzchni brukowej i ocena jakości wykonania
RAFAŁ GÓRNIK - "OLIS-BRUK" - 2018-03-07 - Wola Bykowska (łódzkie)
prowadzenie pełnej rachunkowości firmy, sporządzanie bilansu i RZiS, przygotowanie sprawozdań podatkowych, VAT, CIT, PIT, współpraca z instytucjami US, GUSpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
ROBOSERVICE SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)