SAMODZIELNA KSIĘGOWA Iława oferta pracy Usługowe Przedsiębiorstwo Sprzętowo-Transportowe IPB Sp. z o.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie spraw księgowych i kadrowych
Data publikacji: 2018-10-18
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Usługowe Przedsiębiorstwo Sprzętowo-Transportowe IPB Sp. z o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Jana Pawła II 2a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie spraw księgowych i kadrowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zaw. min. 3 lata. Kontakt telefoniczny pod nr 601-661-108.
Nazwa pracodawcy:
Usługowe Przedsiębiorstwo Sprzętowo-Transportowe IPB Sp. z o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 2a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2018
Data dodania oferty pracy: 18.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nauka zdalnej koordynacji i kontroli prac zespołów świadczących usługi serwisowenauka rozliczania prac podległych serwisównauka planowania i raportowania prac w systemienauka bezpośredniego kontaktu z klientemaktywna współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
szycie, zszywanie, lamowanie, rolowanie, etykietowanie, składanie, pakowanie, kontrolowanie produktów tj. kołder, materacy, poduszek, obić meblowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Leszno (wielkopolskie)
Projekty graficzne, obsługa maszyn poligraficznych, opracowanie i przygotowanie materiałów do druku.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
praca montażysty okien i,drzwi ,fasad. Kontakt tel. 663501601
Windoor Mateusz Jakubowicz - 2016-06-08 - Kielce (świętokrzyskie)
szczegółowa oferta pracy na stroniewww.bip.prazmow.plzakładka: nabór na wolne stanowiska urzędnicze
Urząd Gminy Prażmów - 2016-06-06 - Prażmów (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Radom (mazowieckie)
Wsparcie dla kucharza, przygotowywanie produktów, dbanie o czystość miejsca pracy i kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Bochnia (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; znajomość programów Optima oraz Rewizor, znajomość zasad prowadzenia pełnej księgowości, przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, rachunkowości oraz wew. procedurami; sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, ewidencja i weryfikacja dok. księgowych, monitorowanie i nadzorowanie rozrachunków, współpraca z instytucjami zew., obsługa kadrowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności (stanowisko nie jest dostosowane do pracy dla osoby na wózku inw.);
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; chęci do pracy; utrzymanie czystości w obiektach biurowo - produkcyjnych, mycie podłóg, mycie toalet, szatni, pomieszczeń socjalnych; sprzątanie terenów zewnętrznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ "MEGAN" BANIA ZIELIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-30 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie w formie elektronicznej rysunków fasad aluminiowych i tworzenie list produkcyjnych
ANKO Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Drewnica (pomorskie)
administracja sprzętem komputerowym posiadającym specjalistyczne oprogramowanie graficznie, administracja sieci komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie faktur, wystawianie umów o dzieło i umów zleceń, księgowanie dokumentów księgowych, dokonywanie przelewów.Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, dobra znajomość programu księgowego.
Górnośląskie Cemtrum Kultury i Spotkań im. Eichendorffa - 2018-08-31 - Łubowice (śląskie)
Księgowanie faktur zakupu zgodnie z przepisami prawa bilansowego i podatkowego.Weryfikacja dokumentów księgowych na potrzeby rozliczeń podatku VAT.Uzgadnianie rejestrów VAT.Analiza zobowiązań.Ewidencja środków trwałych.Rozliczanie zaliczek pracowniczych.Sprawozdawczość GUS.Wsparcie Głównej Księgowej.Przygotowanie raportów zgodnie z potrzebami Spółki.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - tworzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
.Przewóz towaru do klientów Pakowanie towaru wg dokumentów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskania środków zewnętrznychprzeznaczonych na rozwój Uczelni informowanie, pomoc, doradztwo w zakresieprzygotowania wniosków aplikacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami,składanych w programach: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój,Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 wzakresie działań finansowanych z EFS aktualizowanie informacji i wiedzy ofunduszach strukturalnych UE współudział w przygotowaniu kluczowychprojektów Politechniki Opolskiej nadzór nad poprawnością formalnąogólnouczelnianych wniosków składanych w ramach funduszy strukturalnychwspółudział w opracowaniu i aktualizacji wewnętrznych procedur dot.zarządzania projektami koordynowanie działań związanych z zarządzaniemtrwałością projektów. Praca w godzinach 7-15
Politechnika Opolska - 2017-06-08 - Opole (opolskie)
Budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z wykonawcami usług transportowych; Planowanie tras przewozu oraz koordynowanie pracy kierowców; Obsługa umów transportowych Pozyskiwanie nowych kontrahentów w zakresie transportu drogowego i praca na giełdach transportowych. Pracodawca oferuje:Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie, będącej liderem w swojej branży; Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji; Motywujący system premiowy. Godziny pracy: 8.00- 16.00
GFS- Global Freight Service - 2018-08-28 - Redzikowo (pomorskie)
- prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Jarosław (podkarpackie)
- Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymii (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 10:00-14:00. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Dobra dykcja, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość obsługi komputera. CV przesyłać na e-mail: kariera (at) forest-legend.com
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
•obsługa maszyn sterowanych numerycznie,•programowanie maszyn CNC mile widziana znajomość oprogramowania (Haidenhain, Mazatrol, Brother),•samokontrola jakości wykonywanych elementów, •ustawianie maszyny na podstawie dokumentacji technicznej,•dbałość o właściwy stan maszyny oraz narzędzi,•dobieranie i ustawianie odpowiednich parametrów pracy maszyny
PIWEK Centrum Obróbki Numerycznej Krzysztof Piwek - 2017-04-14 - Rososzyca (wielkopolskie)
wykonywanie i kompleksowa obsługa projektów architektonicznych, opracowywanie dokumentacji i projektów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kaszuny (warmińsko-mazurskie)
jw.
CCC S.A. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona mienia. Kontakt tel. 508 460 684
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-KARABELA-CK SP. Z O. O., ul. Warszawska 34,25-312 Kielce - 2016-12-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-23 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac montażowych (stoły, komody)
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-01-28 - Chojęcin (wielkopolskie)
przewóz towarów na terenie UE
"PETRANS II" s.c. Jolanta Perlińska, Marlena Perlińska-Małkowska - 2015-12-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Ładowanie piachu i żwiru, kopanie rowów i dołów, wylewanie i układanie betonu, wykonywanie innych czynności zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
pełna ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych, przygotowywanie comiesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych
Grabinex Sp.Z.O.O Strzegom - 2017-03-06 - Strzegom (dolnośląskie)