SAMODZIELNE STANOWISKO DS. SMART CITY Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. SMART CITY
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. SMART CITY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; praktyczna znajomość języka angielskiego; co najmniej 3- letni staż pracy; doświadczenie w zarządzaniu projektami o charakterze strategicznym; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.II. Wymagania dodatkowe: Zarządzanie zespołami projektowymi; proaktywność; kreatywność; odporność na stres; analityczne myślenie; nastawienie na realizację celów;Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na samodzielne stanowisko ds. Smart City do dnia 3 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 26.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
osoba sprzątająca budynki komunalne wraz z otoczeniem. Praca w godzinach 6-12
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
praca w terenie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Produkcja systemów wentylacyjnych, praca na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.07.2017r.- Praca: 7:30-15:30 (do uzgodnienia).Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-07-10 - Katowice (śląskie)
dekretowanie i ksiegowanie dokumentów,prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami,przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,potwierdzanie i uzgadnianie sald.
"Winnicki" sp. z o.o. - 2016-03-23 - Sochaczew (mazowieckie)
OBSŁUGA KOMPUTERA (WORD, EXCEL);TWORZENIE RAPORTÓW KASOWYCH;OBSŁUGA KASY FISKALNEJ;SPORZADZANIE UMÓW I ICH ROZLICZANIE;TWORZENIE GRAFIKÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE;PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERADOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 3 LATAGODZINY PRACY OD 7:30-15:30
AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE - 2018-01-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie regularnej konserwacji i remontów, reagowanie na awarie i podejmowanie niezbednych napraw, bieżące raportowanie postępów wykonywanych prac
"MORPOL" S.A Duninowo 39 76-270 Ustka - 2016-12-07 - Duninowo (pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Zgierz (łódzkie)
prace brukarskiemurarskie
NEIDER ŁUKASZ KOSZEMBAR - 2018-03-28 - Chorzów (śląskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych. obsługa systemów informatycznych i terminalowych.Budowanie długotrwałej współpracy z klientami, armatorami i agentami. Raportowanie działań operacyjnych i ilości otrzymywanych zleceń poprzez raporty codzienne. Planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych i spedycyjnych. Współpraca z innymi działami firmy oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
pon- pt 7-15, 8-16 PIERWSZY URZĄD SKARBOWY
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Opole (opolskie)
•sporządzanie sprawozdań finansowych,•dekretowanie i księgowanie dokumentów, pełna księgowość,•prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,•przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,•współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS ),•potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
ALKANDIS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-05-15 - Gniszewo (pomorskie)
nauczanie dzieci
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Kozienice (mazowieckie)
- Praca z pacjentami szpitala.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:20-14:55. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie. Wymagana uprawnienia do wystawiania zaświadczeń psychotechnicznych dla kierowców. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Alfreda Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice) w godzinach: 7:20-14:50.
SZPITAL MURCKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Katowice (śląskie)
naprawa pojazdów samochodowych, osobowe, busy, ciężarowe, traktory, sprzęt rolniczy i budowlany, serwis maszyn
Auto Naprawa Usługi Instalacyjno-Budowlane Grzegorz Machaj - 2017-06-21 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
-Prowadzenie recepcji -Przygotowanie dokumentów, raportów (również finansowych) i prezentacji, nadzorowanie wszystkich wydatków oraz praca z budżetem w celu zarządzania wydatkami działów-Wsparcie organizacji podróży służbowych, Planowanie i organizacja wizyt na miejscu-Koordynacja wewnętrznych spotkań ( rezerwacja pomieszczeń, zapewnianie catering) -Zapewnienie transportu dla gości I współpracowników w razie potrzeby-Wprowadzanie zamówień dla dostawców z zewnętrznego magazynu, Dbanie o wyposażenie apteczki-Współpraca z zewnętrznymi partnerami, dostawcami towarów i usług, instytucjami (administracją budynku, telekomunikacją, pocztą, kurierem, instytucjami publicznymi, dostawcami)-Wsparcie pozostałych departamentów w organizacji wydarzeń-Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (kierowanie korespondencji pomiedzy wewnętrzne działy)-Wsparcie menagerów w organizowaniu miejsca pracy dla nowych współpracowników, współpraca z IT -Bliska współpraca z colegami z Administacji z innych lokalizacji w Polsce i Europie-Zapewnianie ogólnego wsparcia administracyjnego dla całego biura na co dzień
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Pełna księgowość,kadry,płace,zus,KPiR,usługi detal,WDT,WNT,export,import
Biuro Rachunkowe "MAL COMP" - 2017-03-02 - Sochaczew (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, składek ZUS, zasiłków.Sporzadzanie deklaracji rozliczeniowych oraz rozliczen rocznych pracowników.Współprowadzenie ksiąg rachunkowych.Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) 4wsk.plSala A, E
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Monter-elektronik.
RAM 2 Tomasz Duer, Mirosław Duer sp.j. - 2016-08-18 - Zabrze (śląskie)
Obsługa baru, lanie piwa, obsługa klienta-kelner
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Sieraków Śląski (śląskie)
- umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej),- realizacja założonych planów,- raportowanie wyników, - praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie zawodowe-tokarz, doświadczenie mile widziane (możliwość przyuczenia)
SYLWESTER KOMISAREK P. W. " Inter- KomTrans" - 2017-01-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad samochodamina terenie parkingu. Praca w godz. 10-19, 19-10 w Kołobrzegu.
PARKING STRZEŻONY Artur Zaklika - 2016-06-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH DORADZTWO PODATKOWE MARIA MAZUR-SZCZEPAŃSKA - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej)realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach .
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sładanie deklaracji do ZUS, PFRON oraz Urzędu Skarbowego; Organizacja i funcjonowanie w firmie
MORO Koncesjonowana Służba Ochrony Bogdan Wodzyński - 2018-07-03 - Zgierz (łódzkie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Pomiary u klienta, projekt i wycena produktu, rozmowa z klientami i sprzedaż
P.P.H.U. SENATOR Mieczysław Bigos - 2017-07-07 - Porządzie (mazowieckie)