SAMODZIELNA KSIĘGOWA - SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH Wrocław oferta pracy ROBOSERVICE SP. Z O.O.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA - SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej rachunkowości firmy, sporządzanie bilansu i RZiS, przygotowanie sprawozdań podatkowych, VAT, CIT, PIT, współpraca z instytucjami US, GUSpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
Data publikacji: 2017-09-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ROBOSERVICE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OLSZTYNSKA 43-45, 51-423 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej rachunkowości firmy, sporządzanie bilansu i RZiS, przygotowanie sprawozdań podatkowych, VAT, CIT, PIT, współpraca z instytucjami US, GUSpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNA KSIĘGOWA - SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie każde, 2-3 lata stażu pracy jako księgowa, umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielność w działalności, znajomość prawa bilansowego i podatkowego, umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ROBOSERVICE SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
OLSZTYNSKA 43-45, 51-423 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: OLSZTYNSKA
Numer budynku pracodawcy: 43-45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2017
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 05.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie ofert przetargów, pozyskiwanie zleceń. Wymagane wykształcenie średnie, 5 lat doświadczenia, prawo jazdy kat. B.
"Elektro- Energetyk" Powallo Marek - 2016-02-23 - Sosnowiec (śląskie)
Produkcja okien
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Radomsko (łódzkie)
przeróbki odzieży
F.H. HARRODS - 2017-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
TREX BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Utrzymanie nieruchomości w stanie pełnej sprawności technicznej. Konserwacja urządzeń i instalacji technicznych. Usuwanie awarii i usterek. Wykonywanie planowych inspekcji i przeglądów.- Miejsce wykonywania pracy: Tychy - GALERIA.- Firma oferuje: ciekawą i perspektywiczną pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, kursy doszkalające.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub elektromechanicznej. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w utrzymaniu technicznym budynków (instalacje SSP, centrale wentylacyjne, klimatyzacja, instalacje elektryczne). Wymagana praktyczna znajomość elektryki i automatyki. Wymagane kwalifikacje SEP G1. Mile widziane uprawnienia SEP G2 lub G3. / KONIECZNIE WYMAGANA SMAODZIELNOŚĆ - WARUNEK KONIECZNY !!! /
FIRST PFM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Tychy (śląskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: montaż instalacji elektrycznych, diagnozowanie i naprawa, naprawa maszyn i urządzeń elektrycznych, wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacja
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych, kosztów itp., prowadzenie pomocnuczych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów polskiej ustawy o rachunkowości, przygotowywanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych (US,ZUS,GUS,NBP),współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie danych na potrzeby raportów zarządczych. Wymagania: wykształcenie: średnie zawodowe -- ekonomiczne, doświadczenie 2 letnie, obsługa programu Rewizora i pakietu Office, podstawowa znajomość języka angielskiego.
ASESORE Aleksander Lewandowski - 2016-11-03 - Wejherowo (pomorskie)
Koordynacja i nadzorowanie rozliczen ZUS US GUS bank alokacja kosztów spółki, sprawozdawczość
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jasło (podkarpackie)
transport artykułów spożywczych na terenie Polski i UE
ALL TRANSPORT - 2016-11-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Terminowe dostarczanie towaru do Klientów, załadunek - rozładunek, odbiór należnośći, czuwanie na obiegiem dokumentacji, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca jednozmianowa od godziny 6.00 (wg grafiku) od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic oraz Zakopanego.Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż drobiu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łominy (łódzkie)
poranne przygotowywanie stanowiska pracy, produkcja i wypiek potraw z pieca, wyrabianie ciasta, posługiwanie się profesjonalnym sprzętem gastronomicznym, synchronizacja w wydawaniu potraw i pizzy do jednego zamówienia, sprawdzanie jakości produktow w czasie pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna.miejsce wykonywania pracy: Olsztyn, powiat olsztyński
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawy, remonty, serwis maszyn, wyjazdy w delegacje (Polska i zagranica).
DRE-TECH Sp. z o. o. - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, realizacja płatności, terminowa realizacja obowiązków formalnych (US,ZUS,GUS), sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji podatkowych, realizacja płatności; doświadczenie zawodowe w księgowości na samodzielnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-01-12 - Zawadzkie (opolskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych
YAX - Sławomir Wleklik - 2016-11-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzatanie pomieszczeń
POZIOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Praca w zawodzie bracharza samochodowego
AJM Auto-Serwis W.M.Banasik - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie całością spraw związanych z prowadzeniem spraw księgowych Spółki z o.o..
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w
YOUR EMOTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzienie korespondencji handlowej, wykonywanie prac biurowych: zestawienia, analizy, itp.
DREWSTAL Przemysław Beńko Wierzchowo - 2016-12-07 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Montaż oraz kontrola jakościowa wytworzonych wyrobów.
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS - 2018-03-13 - Żary (lubuskie)
Henna i regulacja brwi; manicure; pedicure; zabiegi kosmetyczne.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
- Gotowanie potraw kuchni polskiej.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 9:00-17:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 601-418-805, 601-418-804) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Dehnelów 36, 41-250 Czeladź).
AKADEMIA SZTUKI KULINARNEJ "ANMARK" PIERZAK MAREK, PIERZAK MAGDALENA, BUCHACZ ANDRZEJ, PIERZAK GABRIEL SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-24 - Czeladź (śląskie)
- Utrzymywanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym. Miejsce pracy: ul. Aleja Walentego Roździeńskiego, Katowice.- Wynagrodzenie: 11 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 661-991-569) lub e-mail: kadry (at) aspen.pl
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Analizowanie danych źródłowych wprowadzanych do systemów informatycznych ewidencji środków bojowych.2. Nadzorowanie przetwarzania danych źródłowych oraz wykonywanie niezbędnych analiz i sprawozdań.3. Monitorowanie procesu indeksacji środków bojowych w Siłach Zbrojnych RP.4. Prowadzenie bazy danych w zakresie certyfikatów i kart ocen materiałów wybuchowych, rejestru wadliwego działania środków boj., gromadzenie, przechowywanie i aktualizacja bazy danych w zakresie obowiązujących dokumentów normatywnych.5. Uczestniczenie w zadaniach związanych z optymalizacją systemu przechowywania środków bojowych w Siłach Zbrojnych RP.6. Sporządzanie propozycji oraz nadzór merytoryczny nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)