SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A Przybradz oferta pracy Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości firmy budowlanej.
Data publikacji: 2018-05-16
Lokalizacja: Przybradz (małopolskie)
Pracodawca: Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dębowa 8, 34-108 Przybradz, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości firmy budowlanej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przybradz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieprz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość prawa podatkowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe na kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość, kilkuletnie doświadczenie w pracy w księgowości (mile widziane kompetencje nabyte w biurze rachunkowym), praktyczna znajomość zasad rachunkowości, znajomość prawa podatkowego.
Nazwa pracodawcy: Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
34-114 Tłuczań 238, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, może być skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail - Kontakt osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub e-mailowo.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Brzeźnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tłuczań
Numer budynku pracodawcy: 238
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2018
Oferta pracy ważna do: 28.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA, KONSERWACJA, NAPRAWA SPRZĘTU POMIAROWEGO, STANOWISK LABORATORYJNYCH DYDAKTYCZNYCH I BADAWCZYCH, NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJĄ I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU I URZĄDZEŃ, POMOC W PRZYGOTOWANIU I UDZIAŁ W ZAJĘCIACH DYDAKTYCZNYCH.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENE ŚREDNIE TECHNICZNE(MECHANIK EWENTUALNIE ELEKTRYK, ELEKTRONIK, AUTOMATYK), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z TECHNIKĄ KOMPUTER, MIN. 5 LAT PRACY NA STANOWISKU W WYUCZONEJ SPECJALNOŚCI, MILE WIDZIANY DYPLOM MORSKI MOTOŻYSTY LUB WYŻSZYUMOWA NA OKRES PRÓBNY - Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY, GODZINY PRACY 07:30-15:30ADRES GDZIE NALEŻY SIĘ ZGŁASZAĆ: WAŁY CHROBREGO 1-2;MIEJSCE PRACY: AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE KATEDRA DIAGNOSTYKI I REMONTÓW MASZYN U. WILLOWA 2-4UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE NA SPOTKANIE LUB CV NA E-MAIL: I.SOBCZAK (at) AM.SZCZECIN.PL
AKADEMIA MORSKA W SZCZECINIE - 2018-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ksiegowości firmy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2016-07-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
TCS GROUP - 2017-08-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Radomsko (łódzkie)
-
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2015-12-22 - Żory (śląskie)
prowadzenie sprzedaży detalicznej, rozliczanie się z kasy fisklanej, przygotowywanie zwrotów , dbanie o prządek i ład wokół miejsca pracy
F.H.U Krzysztof Wojtkowiak - 2016-02-23 - Kowary (dolnośląskie)
obsługa płatności, obsługa biura, kontakt z klientem, wystawianie faktur
MM Service Center Szaj Spółka jawna - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Trzebieszów Drugi (lubelskie)
prowadzenie zespołem pojazdów ( tj. c. siodłowym + naczepa) o DMC 40T
PRZEDSIĘBIORSTWO FINANSOWO HANDLOWO USŁUGOWE "FRAMAR" MARIA JAGUSIAK I FRANCISZEK JAGUSIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-06 - Kalety (śląskie)
Pakowanie mebli tapicerowanych, załadunek i rozładunek prefabrykatów oraz gotowych mebli
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodnie z kwalifikacją zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Świdnik (lubelskie)
montaż sieci wodno-kanalizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Mława (mazowieckie)
Transport międzynarodowy ciągnikiem siodłowym z naczepą - chłodnią.Europa zachodnia.Praca w systemie: 2/1 tydz., 3/ 1 tydz., 4/2 tyg.Wymagane uprawnienia na przewóz rzeczy z temperaturą kontrolowaną.Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na chłodniach.
Przedsiębiorstwo Transportowo- Handlowo Usługowe KAWAL - 2016-09-22 - Sulejówek (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych, ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami, księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu, opisywała dokumenty ksiegowe, opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: 2900-3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od kwietnia 2018r.-Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym 5 miesięcy w księgowości, przy wyższym 2lata pracy w tym 5 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu księgowości projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie załadunku, dbanie o odpowiedni stan techniczny pojazdu, transport oraz przewóz ładunków, uczestnictwo w czynnościach rozładunkowych
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa (mazowieckie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja załozonych planów, raportowanie wyników
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
jw.
ARMNET TELEKOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-11 - Łomianki (mazowieckie)
podbudowa, popdsypka i poziomowanie, przycinanie i układanie kostki brukowej
P.B.H. "Marzyński" Sp. z o. o. - 2016-10-10 - Jarocin (wielkopolskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej zbożami
Zakłady Przetwórstwa Zbożowo-Młynarskiego sp. z o.o. w Kruszwicy - 2018-04-18 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
Samodzielny księgowy
Biuro Rachunkowe "ALFA" Anna Wasztyl - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
Wykładanie towarów
RacibórzDis Sp. z o. o. Market E. LECLERC - 2016-11-22 - Racibórz (śląskie)
wystawianie faktur, rozliczanie dokumentów kierowców i przedstawicieli handlowych.
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2017-05-22 - Świdnica (dolnośląskie)
kierowca -kurier, praca w godz. 8-16. Miejsce pracy: Opole.
MBUS MARCIN KARAIM - 2018-06-06 - Opole (opolskie)
Praca przy taśmie sortującej mrożone owoce i warzywa.Wysypywanie mrożonek na taśmę sortowniczą, pakowanie gotowego wyrobu do kartonów lub worków.
Agrofreeze S.A Kołomąt - 2016-04-12 - Kołomąt (zachodniopomorskie)
Nauczyciel wychowaca w grupie integracyjnej w przedszkolu oraz nauczyciel wspomagający. Praca indywidualna i grupowa z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.
Przedszkole Miejskie Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi "TĘCZA" w Świnoujściu - 2017-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przewóz towarów
Grzegorz Obel, Firma Transportowo - Handlowo - Usługowa - 2016-05-05 - Bełżyce (lubelskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, wykonywanie decyzji administracyjnych, rozliczanie podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Podstawowe obowiązki:1) współpraca z komórkami wewnętrznymi w zakresie postępowania z dokumentacją;2) przejmowanie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych;3) prowadzenie ewidencji przejętej dokumentacji, przechowywanie oraz jej udostępnianie;4) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej;Warunki pracy:Praca wiąże się ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym - przenoszenie dokumentów oraz narażeniem na działanie czynników biologicznych występujących w środowisku pracy (kurz, zarodniki grzybów i pleśni).
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2015-11-24 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)