SAMODZIELNY MAGAZYNIER Z PEŁNIENIEM FUNKCJI KIEROWNIKA ZMIANY (NR 1401) Kruszwica oferta pracy Zakłady Przetwórstwa Zbożowo-Młynarskiego sp. z o.o. w Kruszwicy
Stanowisko: SAMODZIELNY MAGAZYNIER Z PEŁNIENIEM FUNKCJI KIEROWNIKA ZMIANY (NR 1401)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie gospodarki magazynowej zbożami
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakłady Przetwórstwa Zbożowo-Młynarskiego sp. z o.o. w Kruszwicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Droga Młyńska 1, 88-150 Kruszwica, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie gospodarki magazynowej zbożami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY MAGAZYNIER Z PEŁNIENIEM FUNKCJI KIEROWNIKA ZMIANY (NR 1401)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszwica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kruszwica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie technologia żywności lub przetwórstwo zbożowe, umiejętność kierowania zespołem, min. 3 lata stażu pracy na stanowisku magazyniera lub w przemyśle zbożowo-młynarskim
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zakłady Przetwórstwa Zbożowo-Młynarskiego sp. z o.o. w Kruszwicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Droga Młyńska 1, 88-150 Kruszwica, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty ul. Droga Młyńska 1,88-150 Kruszwica w godz: 7-15, pod nr tel: 52 351 54 61, dokumenty aplikacyjne mozna składać na e-mail: biuro (at) zpzkruszwica.com.pl lub listownie na adres pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Kruszwica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kruszwica
Ulica pracodawcy: Droga Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLA OPERACJI GOSPODARCZYCH MAJĄTKU OBROTOWEGO Z DOKUMENTAMI ŹRÓDŁOWYMI, KONTROLA OPEARACJI GOSPODARCZYCH ZWIĄZANYCH Z ZARZĄDZANIEM PLANEM FINANSOWYM, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW LOGISTYCZNYCH STANOWIĄCYCH ZAANGAŻOWANIE WYDATKÓW BUDŻETOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW ZOBOWIĄZAŃ TWORZĄCYCH WARTOŚĆ OBLOGO NASTĘPNEGO ROKU BUDŻETOWEGO, KONTROLA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH POWODUJĄCYCH ZMIANY W MAJĄTKU TRWAŁYM, KONTROLA REALIZACJI PLANU AMORTYZACJI MAJĄTKU TRWAŁEGO, UCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROJEKTÓW WEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMICZNYM, POŻĄDANE WYŻSZE EKONOM., ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO ORAZ ZARZĄDZANIE PLANEM BUDŻETOWYM JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SAP ZE WSKAZANIEM NA ZINTEGROWANY WIELOSZCZEBLOWY SYSTEM INFORMATYCZNY RESORTU OBRONY NARODOWEJ, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ ZASAD PROWADZENIA GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH, MINIMUM 5 LAT PRACY W KOMÓRCE KSIĘGOWOŚCI
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Żywiec (śląskie)
zapoznanie się z organizacja prac biura i regulaminem pracy, z dokumentami i przepisami
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wieruszów (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie pełnej księgowości; prowadzenie ewidencji VAT, VAT-UE, PIT, środków trwałych; obliczanie na podatek dochodowy; prowadzenie rozrachunków z US, ZUS, kontrahentami, bankami, pracownikami; współpraca z US, ZUS, GUS, PEFRON; kadry i płace; dotacje unijne.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
kontrola formalno-prawna, merytoryczna i rachunkowa dowodówksięgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe;dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencjiśrodków trwałych i naliczanie amortyzacji dla celów podatkowych ibilansowych; sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzeniedokumentacji podatkowej VAT; bieżące uczestnictwo w rozwiązywaniuproblemów księgowych i podatkowych; czynny udział w zamknięciumiesiąca/roku; bezpośrednia współpraca z Główną Księgową, praca w godz.. 7-15
Fundacja Rozwoju Śląska oraz Wspierania Inicjatyw Lokalnych - 2016-04-26 - Opole (opolskie)
Wykonywanie wszelkiego rodzaju instalacji w tym: alarmowych, domofonowych, internetowych, monitoringu, elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kłobuck (śląskie)
obsługa klienta w sklepie z odzieżą dziecięcą (Cv można kierować na adres e-mail: anialezniak (at) hotmail.com)
Łężniak Anna ANAMI STYLE - 2017-10-06 - Wadowice (małopolskie)
obróbka mechaniczna elementów metalowych
SKRAW-TECH S.C.A.JANIKOWSKI K.JANIKOWSKI ZAWADZKIE - 2017-05-16 - Zawadzkie (opolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta; dobra dykcja, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-25 - Gliwice (śląskie)
organizacja i prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowościsporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o rachunkowości)sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT, dekretowanie i księgowanie dokumentówksięgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównejprowadzenie sprawozdawczości GUS, NBPwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentaminadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychanaliza kont dostawców, uzgodnienie saldaktywny udział w audycie i kontrolach skarbowych
GP PEOPLE Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ubój, rozbiór, pakowanie, konfekcjonowanie mięs i wyrobów wędliniarskich
Serwis Plus Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie procesów sprzedaży, okazjonalne instalacje sprzętu u klienta, serwis techniczny przez telefon i zdalny pulpit. Bieżąca obsługa biura - nadawanie i odbieranie kaczek kurierskich.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności elektryczne. Mile widziane uprawnienia SEP 1kV. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mirek (at) bluetek.pl
BLUETEK MIROSŁAW KSIĘŻYK - 2016-06-30 - Katowice (śląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej księgowości i prowadzenie księgowościuproszczonej w postaci KPiR, - przygotowywanie deklaracji podatkowychVAT, - prowadzenie rejestru VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe), -prowadzenie ewidencji środków trwałych, - rozliczenia US, ZUS, -sporządzanie sprawozdań dla US, GUS, NBP oraz innych instytucjiwymaganych przepisami prawa, - odpowiedzialność za współpracęksięgową z podmiotami zewnętrznymi, -kompleksowa obsługa klienta,-reprezentacja przed urzędem skarbowym, ZUS-em i innymi organami.
Park Naukowo Technologiczny w Opolu - 2016-05-24 - Opole (opolskie)
Praca przy naprawie samochodów
Firma Handlowo Usługowa Jolanta Rakowska - 2018-03-28 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym.Sklep czynny w godzinach 6:00-21:00.Godziny pracy do ustalenia.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Andrychów (małopolskie)
Nauczanie techniki
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 - 2018-07-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi osób fizycznych, osób prawnych - klientów biura rachunkowego,- sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych,- sporządzenie list płac i dokumentacji ZUS
Biuro Rachunkowe Sofia Zofia Kostyło - 2017-04-14 - Bytom (śląskie)
/ PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS, sporządzała i wydawała zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń, sporządzała ZUS Rp-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę.- Wynagrodzenie: 2100-2500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po roztrzygnięciu naboru od: 01.10.2016r.- Praca: 7:30-15:30.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
przyuczenie do zawodu technik budownictwa/ konstruktor - opracowywanie ofert dla klienta - wycena okien, drzwi.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Białogard (zachodniopomorskie)
pomoc przy wypiekaniu pieczywa, obsługiwanie pod nadzorem maszyn, urządzeń, pieców
Skiba Dariusz Piekarnia Trzeszczany - 2017-03-14 - Hrubieszów (lubelskie)
dobieranie zabiegów uprawowych, obsługa narzędzi i urządzeń rolniczych, obsługa deszczowni, planowanie zabiegó agrotechnicznych,wykonywanie siewu, sadzenia, dobór narzędzi, obsługa sprzętu i maszyn nie wymagających dodatkowych kursów, zbieranie składanie plonów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowanie posiłków dbanie o stanowisko pracy, kuchnia polska
Zakład Handlowy Mirosław Ślęzak - 2018-03-22 - Garnek (śląskie)
prowadzenie KRPIR,prowadzenie pełnych ksiąg handlowych,rozliczanie projektów unijnych,naliczanie płac,sporzadzanie deklaracji VAT i PIT,kontakt z jednostkami: ZUS,US,GUS
GRUPA OSB S.C. Bożena Ziomek i Adam Ziomek - 2016-05-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Samodzielny księgowy/księgowaSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko samodzielny księgowy/księgowaWymagania:-minimum 3 lata doświadczenia -prowadzenie pełnej księgowości-mile widziana znajomość prawa pracyRozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 elem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie pracy strażnika miejskiego zgodnie z zadaniami i kompetencjami, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec.Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy-Ogłoszenie o naborze-25.07.2016
Straż Miejska w Bolesławcu - 2017-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykonywanie robót elektrycznychwymagana umiejętność czytania schematów elektrycznych
TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
szycie odzieży
"CETIX" Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Łomianki (mazowieckie)
Dekretacja dokumentów, windykacja należności, księgowanie dokumentów źródłowych, uzgadnianie kont i sald kontrahentów, obsługa klientów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Gdynia (pomorskie)