SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE RACHUBY Katowice oferta pracy ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE RACHUBY
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: / PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS, sporządzała i wydawała zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń, sporządzała ZUS Rp-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę.- Wynagrodzenie: 2100-2500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po roztrzygnięciu naboru od: 01.10.2016r.- Praca: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
/ PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS, sporządzała i wydawała zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń, sporządzała ZUS Rp-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę.- Wynagrodzenie: 2100-2500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po roztrzygnięciu naboru od: 01.10.2016r.- Praca: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2100-2500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po roztrzygnięciu naboru od: 01.10.2016r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE RACHUBY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym 6 miesięczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym 6 miesięczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.09.2016r. do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Kontakt telefoniczny (Tel. 32-606-13-65) w godzinach: 9.00-15.30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy złożyć osobiście na adres siedziby firmy lub przesłać pocztą do dnia 23.09.2016r., Godziny : do godziny: 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Mariacka
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.09.2016
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa oraz w ramach programów informatycznych. Planowanie logistyczne, ochrona środowiska iprowadzenie ewidencji infrastruktury
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo Kondycyjny - 2017-01-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie księgowości spółki z o.o.; praca w godz. 7.45-15.45; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-15
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Pod Wieżą" Sp. zo.o. - 2016-05-19 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej,zamawianie dostaw,ekspozycja towarów
Firma "Bartosz" Bartosz Szewczyk - 2016-04-20 - Tuchorza (wielkopolskie)
Obsługa płatowców, silników oraz samolotów lotniczych. Wynagrodzenie 2800 zł brutto + 6% premii + dodatek stażowy. Praca w Balicach od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2017-09-06 - Balice (małopolskie)
współpraca z klientami i producentami materiałów budowlanych
Arkadia BIS MTG Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
telefoniczna sprzedaż produktów wietnamskich, telefoniczne udzielanie inormacji klienom wietnamskim, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
Praca samodzielna przy przygotowywaniu śniadań.
Hotel Cis Danuta Dziedzicka - 2017-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prace remontowo - porządkowe w Budynku Urzędu Miasta oraz prace porządkowe na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Zakopane (małopolskie)
korespondencja, rejestracja pism, pilnowanie terminów spotkań i obsługa spotkań, pisanie pism na komputerze, sporządzanie zestawień, tabel, wyszukiwanie informacji w internecie, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Babice (małopolskie)
sprzedaż akcesoriów meblowych i mebli kuchennych
KMD SKLEP MEBLOWY DOBRZAŃSKA MARTA - 2016-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Dana.pl Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Cieplewo (pomorskie)
praca w laboratorium
FIRMA "CHEMPUR" PIĄTEK MARCIN - 2016-12-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
bieżąca konserwacja i utrzymanie techniczne nieruchomości, monitorowanie stanu instalacji oświetleniowej i elektrycznej, przeprowadzanie bieżących napraw, sprawne usuwanie zaistniałych awarii, wykonywanie doraźnych prac elektrycznych, stolarskich, ślusarskich i hydraulicznych ,wykonywanie drobnych napraw ogólnobudowlanych, usuwanie usterek i awarii, koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe, koszenie, odśnieżanie.
kontakt przez OHP - 2018-04-13 - Skoczów (śląskie)
Sprzedaż, fakturowanie towaru.
Firma Handlowa TAJFUN Kazimiera Babiak - 2016-03-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
utrzymanie czystości powierzonego rejonu (mycie podłóg, okien, zamiatanie)
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie - 2017-10-13 - Skoczów (śląskie)
Praca na linii produkcyjnej przy obsłudze maszyn CNC, kontrola jakości wyprodukowanych detali, pracodawca zapewnia wstępne przeszkolenie i przyuczenie do wykonywania zadań na stanowisku pracy.
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta, sprzedaż samochodów
Kamrowski Aleksander "AUTOCENTRUM" - 2018-07-13 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
•PRACE ŚLUSARSKIE NA WYDZIALE OBRÓBKI SKRAWANIEM (SZLIFOWANIE POWIERZCHNI, GRATOWANIE KRAWĘDZI OBRABIANYCH CZĘŚCI),•REALIZACJA PROCESÓW ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ,•TERMINOWA I ILOŚCIOWA REALIZACJA ZLECEŃ.
NORTHERN AEROSPACE SP Z O.O. - 2018-03-24 - Świlcza (podkarpackie)
do uzgodnienia
AGRA DOM I OGRÓD S.C. DARIUSZ CZEKAJ, JACEK ŁYSIAK - 2016-09-08 - Zaczernie (podkarpackie)
Samodzielne księgowanie dokumentów uproszczonej księgowości (Ewidencja ryczałtowa, Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów). Sporządzanie deklaracji VAT, PIT oraz rejestrów VAT. Nadzór nad całością spraw księgowych i finansowych klientów. Obsługa kadrowo płacowa klientów biura. Bezpośredni kontakt z klientem.
JAGUAR Biuro Finansowo Rachunkowe Jacek Krupa - 2017-10-06 - Myślenice (małopolskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi ( bez sprzedaży własnej ) , realizacja założonych planów , raportowanie wyników , praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
kierowanie pojazdem w ruchu międzynarodowym (Rosja, Ukraina, UE), czynności rozładunkowe i załadunkowe, rozlicznie się z dokumentacji i wykonywanych czynności po zakończeniu
"OWOCE WARZYWA" Radosław Gruszka, Będziaki 50, 28-506 Czarnocin - 2016-12-06 - Będziaki (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, 15-22; wynagrodzenie 2000 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15 76-251 Zajączkowo 19 A Restauracja Hotel Golf Zajazd
ARMO Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Zajączkowo (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskanie, zrywka, hodowla lasu
LAS-POL Usługi Leśne Reginald Hartwich - 2016-12-07 - Wtelno (kujawsko-pomorskie)
spawanie pojemników transportowych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych dla kadry Inspektoratu oraz dowódców (zastępców) jednostek wojskowych (instytucji) bezpośrednio podległych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ.2. Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych na terenie kraju dla kadry Inspektoratu,3. Naliczanie zwrotu kosztów przejazdu żołnierzy zawodowych do miejsca zamieszkania członków rodzin, a także prowadzenie ewidencji w tym zakresie.4. Prowadzenie planu urlopów kadry Inspektoratu oraz dowódców jednostek (instytucji) bezpośrednio podległych Szefowi Inspektoratu.5. Prowadzenie i uaktualnianie rozliczenia nieobecności kadry Inspektoratu w sieciowym systemie ewidencji wojskowej SEW on-line oraz w elektronicznym systemie obiegu dokumentów SI ARCUS.6. Opracowywanie propozycji planu rzeczowo-finansowego wydatków bieżących Inspektoratu na materiały biurowe i eksploatacyjne sprzętu poligraficznego.7. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dotyczących przepisów, zasad i norm dotyczących służby wojskowej żołnierzy zawodowych, w zakresie swoich kompetencji, prowadzenie szkoleń dla jednostek organizacyjnych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)