SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 750 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Data publikacji: 2017-11-13
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 750 - 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 750 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 08.12.2017r. do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 8.12.2017 do godz.: 15:30, Godziny : do 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.11.2017
Oferta pracy ważna do: 08.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
Szpital Kliniczny im. Ks.Anny Mazowieckiej - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, umawianie spotkań, przedstawianie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
pomoc przy pakowaniu, pomoc przy produkcji
MEMA - KRZYSZTOF PUZIO - 2016-09-14 - Małoszyna (wielkopolskie)
mile widziane doświadczenie, pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie
Usługi Hotelarsko-Grastronomiczne Ewa Gruszczyńska - 2016-03-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, sprządzanie dokumentacji magazynowej, rozmieszczanie przyjętych towarów w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Ślusarz p/zMiejsce pracy PGG KWK Ruda.
ANTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie projektów wnętrz 2D i 3D, skład graficzny ofert firmy oraz praca wraz zespołem handlowym. Praca dotyczy rynku mebli mieszkaniowych godziny pracy: 09:00-17/10:00-18:00
FLATIRON Dominik Skop - 2016-06-13 - Opole (opolskie)
docieplanie ścian wewnętrznych, nakładanie tynków strukturalnych
Usługi Budowlano-Transportowe Kamil Stanisławiuk - 2017-06-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 8.00- 16.00 lub 6.00- 14.00
GP PLUS GADOMSKA PAWELCZYK S.C. - 2017-11-08 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
dowóz pizzy
PIZZERIA BELLA NAPOLI - 2015-12-01 - Olkusz (małopolskie)
Doradztwo z zakresu ochrony informacji, doradztwo i kierowanie przy wykonywaniu projektów, wykonywanie analiz i identyfikacja wymogów bezpieczeństwa przy działaniach biznesowych, analiza i ewaluacja adekwatności systemów kontroli, identyfikacji i bezpieczeństwa, identyfikacja potencjalnych zagrożeń i związanych z nim ryzyk
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
Ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym; dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald; sporządzanie deklaracji podatkowych, statystycznych, itp.; sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby kierownictwa; wsparcie w procesie sporządzania okresowych i rocznych sprawozdań finansowych; wsparcie działu księgowego w sprawach bieżących; ścisła współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta,wydawanie towaru i dostarczanie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Człuchów (pomorskie)
- Weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem merytoryczno- księgowym;- Wprowadzanie (księgowanie) dokumentów do systemu komputerowego księgowo-finansowego;- Sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS;- Sporządzanie list płac pracowników, obsługa kadr, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Praca przy produkcji profili aluminiowych, obsługa tłoczni, przygotowanie do lakierowania lub anodowania, pakowanie, praca na trzy zmiany: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00
KAYE ALUMINIUM OPOLE sp. z o.o. - 2016-01-26 - Tułowice (opolskie)
- nadzorowanie dokumentacji płacowej; - nadzorowanie rozliczeń z ZUS; - nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych; - terminowe, prawidłowe wprowadzanie i księgowanie dokumentów: zakupu towarów, usług, materiałów (krajowe i zagraniczne) oraz pozostałych dokumentów, - przygotowanie kalkulacji PIT/CIT; - sporządzanie sprawozdań do GUSu; -sporządzanie sprawozdań finansowych; - przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu orazbanków; - prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; - sporządzanie wydruku zestawienia obrotów i sald (syntetyka i analityka); - uzgadnianie i sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, celem sporządzania deklaracji VAT; -księgowanie dokumentów obrotu materiałowego / magazyny; - wprowadzanie środków trwałych (dokumenty OT) do systemu, naliczanie miesięcznej amortyzacji, - księgowanie i analiza rozrachunku z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, - uzgadnianie sprzedaży krajowej i zagranicznej, VAT UE; - księgowanie inwentaryzacji.
SUBSIDIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Maliszów (mazowieckie)
zapoznanie się z rodzajem wykonywanej pracy, prace pielęgnacyjne przy zieleni miejskieji parkowej, utrzymanie czystości na terenie parku i miasta Pszczyna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pszczyna (śląskie)
pomoc w pakowaniu nawozów
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA Czempiń - 2016-07-01 - Czempiń (wielkopolskie)
Księgowanie, dokonywanie przelewów bankowych, księgowa obsługa transakcji zagranicznych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace porządkowe (hale produkcyjne i biurowiec).
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE POM STRZELCE KRAJEŃSKIE - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert, budowanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami firmy, aktywne poszukiwanie nowych klientów
MACIEJ LEW LEO-TRANS MACIEJ LEW - 2016-01-20 - Wąbnice (dolnośląskie)
- Przygotowywanie posiłków. Praca w Restauracji "CLUB 99" w Katowicach na ul. Brackiej 16.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kucharza. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-21:00) (Tel. 601-471-960) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bracka 16, 40-858 Katowice).
P.H.U. GRZEGORZ KAWIORSKI "Restauracja Club 99" - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)
rzetelne prowadzenie akt osobowych pracowników, kontrola planów obsady, ewidencji czasu pracy, a także dbałość o przestrzeganie przepisów prawa pracy; realizowanie całościowego procesu począwszy od rekrutacji, przygotowywania zatrudnienia nowego pracownika, organizowania, prowadzenia, koordynowania szkoleń dla pracowników poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniem wynagrodzenia pracownika a skończywszy na wystawieniu świadectwa pracy
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-09-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych; Prowadzenie ewidencji do celów rozliczeń podatku VAT; Sporządzanie i składanie deklaracji VAT-7. Prowadzenie ewidencji do celów rozliczeń podatku PIT; Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; Obsługa zdarzeń bankowych; Inne bieżące zadania w obszarze finansowo-księgowym; wysokość wynagrodzenia brutto 2500zł-3000zł w zależności od poziomu samodzielności; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (10-14), telefoniczny w godzinach (10-15) oraz e-mailowy.
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2016-03-01 - Ustka (pomorskie)