SAMODZIELNA KSIĘGOWA Kraków oferta pracy SUBSIDIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - nadzorowanie dokumentacji płacowej; - nadzorowanie rozliczeń z ZUS; - nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych; - terminowe, prawidłowe wprowadzanie i księgowanie dokumentów: zakupu towarów, usług, materiałów (krajowe i zagraniczne) oraz pozostałych dokumentów, - przygotowanie kalkulacji PIT/CIT; - sporządzanie sprawozdań do GUSu; -sporządzanie sprawozdań finansowych; - przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu orazbanków; - prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; - sporządzanie wydruku zestawienia obrotów i sald (syntetyka i analityka); - uzgadnianie i sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, celem sporządzania deklaracji VAT; -księgowanie dokumentów obrotu materiałowego / magazyny; - wprowadzanie środków trwałych (dokumenty OT) do systemu, naliczanie miesięcznej amortyzacji, - księgowanie i analiza rozrachunku z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, - uzgadnianie sprzedaży krajowej i zagranicznej, VAT UE; - księgowanie inwentaryzacji.
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SUBSIDIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojciecha Gersona 22, 30-818 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzorowanie dokumentacji płacowej; - nadzorowanie rozliczeń z ZUS; - nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych; - terminowe, prawidłowe wprowadzanie i księgowanie dokumentów: zakupu towarów, usług, materiałów (krajowe i zagraniczne) oraz pozostałych dokumentów, - przygotowanie kalkulacji PIT/CIT; - sporządzanie sprawozdań do GUSu; -sporządzanie sprawozdań finansowych; - przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu orazbanków; - prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; - sporządzanie wydruku zestawienia obrotów i sald (syntetyka i analityka); - uzgadnianie i sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, celem sporządzania deklaracji VAT; -księgowanie dokumentów obrotu materiałowego / magazyny; - wprowadzanie środków trwałych (dokumenty OT) do systemu, naliczanie miesięcznej amortyzacji, - księgowanie i analiza rozrachunku z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, - uzgadnianie sprzedaży krajowej i zagranicznej, VAT UE; - księgowanie inwentaryzacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Certyfikat kwalifikacyjny - uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych-mile widziane; - Biegła znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych;- Znajomość przepisów Kodeksu pracy, przepisów ZUS oraz przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń; - Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego ENOVA będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SUBSIDIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Szara 2, 30-820 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny oraz CV na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Szara
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 02.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg podatkowych klientów, sporządzanie deklaracji podatkowych w tym ZUS i pozostały zakres prac księgowych. Znajomość pełnej księgowości.
Biuro Rachunkowe OPTIMA Józef Zmarzły - 2019-04-25 - Zarzecze (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg i spraw pracowniczych
Z.P.R. Żórawina Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Komorniki (dolnośląskie)
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób, podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opiekiWspółpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej, Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
stanowisko urzędnicze- nabór w formie konkursu.Informacje na stroniwww.zpsklodzko.bipstrona.pl
ZESPÓŁ PLACÓWEK SOCJOTERAPEUTYCZNYCH W KŁODZKU - 2018-02-28 - Krosnowice (dolnośląskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,naliczanie wynagrodzeń pracowników,prowadzenie ewidencji czasu pracy,sprawozdawczośc GUS,naliczanie podatków, przesyłanie deklaracji podatkowych,naliczanie składek ZUS,rozliczanie SOD,
P.P.U.H. DOLAMEX MAREK DOLINSKI - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
- Bieżąca obsługa lokali mieszkalnych i biurowych w zakresie: podstawowych prac remontowych; uzupełnianie/wymiana glazury; wymiana paneli, wykładziny; malowanie ścian; naprawa stolarki okiennej i drzwiowej (wymiana ościeżnicy); wymiana oświetlenia itp. - drobne naprawy sprzętu AGD - podłączenie pralki, wymiana żarówki w lodówce, uchwytu pralki itp. - drobne prace hydrauliczne - wymiana syfonu, baterii, wężyków itp. - prace porządkowe wokół budynku - koszenie trawy, przycinanie krzewów, odśnieżanie.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Września (wielkopolskie)
WIĄZANIE ZBROJENIA W/G PROJEKTU; WYMAGANAI: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA HAKOWEGO, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA;
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc mechanikowi, dostarczanie paliwa do sprzętu.
"CZECHANOWICZ-EKOLOGIA I ZIELEŃ" SP. Z O.O. - 2016-08-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
Sprzedawca galanterii skórzanej w Karuzeli 1/2 etatu, dwie zmiany, wynagrodzenie 950 zł za 1/2 etatu,
Galanteria Skórzana - 2016-09-15 - Września (wielkopolskie)
Przeprowadzanie egzaminów państwowych kierowców i kandydatów na kierowców na prawo jazdy co najmniej kat. B zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uczciwość, sumienność, punktualność. Wysoka etyka i kultura osobista. Możliwość ustalenia wymiaru czasu pracy i elastycznych godzin pracy. Możliwość zatrudnienia dodatkowego (oprócz powiązań z OSK).Wynagrodzenie egzaminatora zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu z dn. 11.10.2007 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1437). Kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2016-05-11 - Słupsk (pomorskie)
Oklejanie i wizualna kontrola paczek (praca na trzy zmiany w Skawinie)
LEASINGTEAM Sp.z o.o. - 2018-01-22 - Skawina (małopolskie)
Ościowanie świeżej ryby, dbanie o ciągłość produkcji
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wsola (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie faktur, nadzór całości zagadnień finansowych, nadzorowanie prawidłowości rozliczeń z budżetem i ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadrowo- płacowego.
PPHiO Polhild I Spółka Jawna - 2018-10-23 - Łajski (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć wspomagających rozwoj dzieci, wsparcie pracy psychologa w trakcie lekcji profilaktycznych oraz interwencji w szkole. Praca z dziećmi i młodzieżą polegająca na pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawców. Praca w grupie, diagnoza wychowanka na podstawie obserwacji i rozmów.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza - 2018-08-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Organizowanie i prowadzenie obserwacji i analizy zjawisk hydrologicznych i lodowych oraz przekazywanie danych do Centrum Operacyjnego Ochrony Przeciwpowodziowej RZGW. Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej www.wody.gov.pl - BIP w zakładce Oferty pracy.Zatrudnienie po zakończonym procesie weryfikacji, umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.Miejsce pracy: Zarząd Zlewni w Pile.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-10-03 - Piła (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ ORAZ UMÓW CYWILNOPRAWNYCH W JĘZYKU UKRAIŃSKIM, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI FIRMOWYMI Z KTÓRYMI PRACOWNIK MA STYCZNOŚĆ ORAZ ICH ODPOWIEDNIE ZABEZPIECZENIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI.
PROSUPPORT SP. Z O.O. - 2018-10-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca fizyczna- prac wg zleceń na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Babice (opolskie)
pomoc przy pracach budowlanych, podawanie materiałów, czynności porządkowe, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych oraz ich transportowanie przy użyciu taczek, wykonywanie prostych prac rozbiórczych, sprzątanie miejsc pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)
jw.
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2016-12-01 - Łomianki (mazowieckie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
pomoc przy wykonywaniu czynności wiertniczych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Mszczonów (mazowieckie)
rejestracja pacjentóprowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Puńców (śląskie)
Przygotowywanie potraw tradycyjnej kuchni ukraińskiej i rosyjskiej (bliny, kartacze, pielmieni, wareniki, okroszka) wg tradycyjnych receptur, przygotowywanie dań z dziczyzny.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Płock (mazowieckie)
Współorganizowanie kształcenia ucznia niepełnosprawnego zgodnie z § 7 ust. 2 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 5 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ, UL. STRZEMIESZYCKA 390 - 2018-10-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa bufetu i stanowiska wydawania posiłków
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Wieruszów (łódzkie)
Realizacja całokształu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności: a) aktualizacja sterowników i oprogramowania; b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego; c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania; d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego; e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów; f) przygotowywanie planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych. Okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych. Wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczegolności: a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych, b) raportowanie i eksportowanie danych, c) nadzór nad eksploatacjśą i bieżacym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS, d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu DPS. Współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych. Generowanie raportów od/dla wykonawców. Bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych. Aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom. Administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP. Administrowanie stronami internetowymi Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią. Opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp. Zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego. Realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych. Nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów. Kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP. Dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy. Wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-20 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie przewozu drogowego towaru zgodnie ze zleceniami spedycji, dbanie o czystość pojazdu, zgłaszanie bieżących usterek pojazdu, znajomość przepisów dot. czasu pracy kierowcy. Miejsce wykonywania pracy teren UE + Szwajcaria.Wysokość wynagrodzenia 2200,00 zł (brutto) + diety około 5000,00 zł (brutto)Więcej informacji pod numerem 661 486 474.
PW ART Maciej Daszkiewicz - 2017-07-27 - Wołów (dolnośląskie)
Praca z młodzieżą o charakterze dydaktycznym, opiekuńczo- wychowawczym
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRZYJMOWANIE I SPRAWDZANIE DOSTAW TOWARÓW WEDŁUG SPECYFIKACJI INDYJSKIEJ, WYDAWANIE TOWARU, SPORZĄDZANIE LIST (W JĘZYKU HINDUSKIM) ZAMÓWIEŃ TOWARÓW, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STAN I INWENTARYZACJĘ; Praca na czas określony : OD 05-08-2019 DO 04-08-2022
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)