SAMODZIELN-A/Y KSIĘGOW-A/Y(NR 2116) Bydgoszcz oferta pracy ALFA BETA GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELN-A/Y KSIĘGOW-A/Y(NR 2116)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja dokumentów- dekretacja- prowadzenie pełnej księgowości
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ALFA BETA GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chołoniewskiego 37/1, 85-127 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja dokumentów- dekretacja- prowadzenie pełnej księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELN-A/Y KSIĘGOW-A/Y(NR 2116)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość prgramu OPTIMA oraz pełnej księgowości
Nazwa pracodawcy:
ALFA BETA GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jarużyńska 6 lok.55, 85-792 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt tel. w godz. 9.00-16.00: 606 181 218
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jarużyńska
Numer budynku pracodawcy: 6 lok.55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2018
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 03.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości w firmie zajmującej się handlem w branży rolniczej
TEAMAGRO Kuczyńska - 2015-12-14 - Zamość (lubelskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sporządzać wnioski o wszczęcie postępowań na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych CUW, gromadzić i przekazywać dane z placówek oświatowych obsługiwanych przez CUW poprzez internetowy system monitoringu i zarządzania energią, weryfikować zgodność z obowiązującymi przepisami danych przekazywanych przez jednostki oświatowe obsługiwane przez CUW w zakresie opłat za media, opłaty eksploatacyjne lokali mieszkalnych i garaży, przeprowadzać merytoryczną kontrolę faktur za najem, za usługi telekomunikacyjne, wykonywać czynności administracyjne dotyczące siedziby CUW.- Wynagrodzenie: 2400-2880 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia. Wymagane 2 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych. Wymagana znajomość obsługi programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Prace przy remontach, budowie - wewnątrz i na zewnatrz obiektu. Praca stojąca na rusztowaniach. Wyamaganie posiadane umiejętności i wiedza na temat składników tynkarskich (kruszyw, wapna, piasku, cementu, gipsu, barwników), dozowania ich, barwienia i dobierania właściwego koloru zapraw; podzielnośc uwagi, zdolności manualne.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Platerów (mazowieckie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych ze współpracą krajową i zagraniczną Uczelni, w szczególności obsługa programu Erasmus+.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-02-03 - Płock (mazowieckie)
montaż stolarki okiennej
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2016-05-09 - Bucz (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-26 - Mława (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych, umiejętność samodzielnego diagnozowania i naprawiania wykrytych usterek
PPHU "MAWAKO" Mariusz Wasik - 2017-05-26 - Pilica (śląskie)
- księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- księgowanie list płac,- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznychSala E
DONGSEO-DISPLAY POLAND SP. Z O.O. - 2017-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Obsługa w j. niderlandzkim i angielskim przychodzących zapytań (np. za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu lub czatu), zbieranie wszystkich wymaganych informacji jako pierwszy punkt kontaktowy, aby zapewnić , że zapytanie pracownika może zostać jak najszybciej rozwiązane przy minimalnym przekazywaniu, uzyskanie dokładnego zapisu zapytania pracownika w systemie zarządzania sprawami, odpowiednie zrozumienie, interpretacja i zarzadzanie przychodzącymi zapytaniami do HR Contact Center, zapewnienie wsparcia pracownikom, kierownikom liniowym i partnerom biznesowym HR, aby umożliwić im skuteczne korzystanie z portalu HR, i innych odpowiednich narzędzi internetowych do realizacji transakcji, zapewnienie pracownikowi właściwej informacji zwrotnej w przypadku zgłoszenia problemu, przyczynianie się do ciągłych działań doskonalących w Centrum PPS, poprzez identyfikację powtarzających się problemów, pracowników/kierowników liniowych/HRBP w celu uproszczenia i ulepszenia polityk, procesów i technologii, zapewnienie wsparcia podczas wdrażania nowych inicjatyw, programów, polityk i usług, działając jako pierwsza linia kontaktu.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Piła (wielkopolskie)
a. obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych do produkowania podeszw obuwniczych z kauczuków termoplastycznych(TR), poliuretanów termoplastycznych (TPU), poliuretanów (PU) i polichlorku winylu (PCW/PVC); b. Kontrola jakości wyrobu;c. Sortowanie, pakowanie wyrobów gotowych oraz etyketowanie; d. Utrzymanie czystości w miejscu wykonania prac.
VILLA AURORA SP. Z O. O. - 2018-09-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielny księgowy
Biuro Rachunkowe "ALFA" Anna Wasztyl - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa, obsługa programu Płatnik, kompletowanie dokumentacji płacowej, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń składek na ZUS, podatku dochodowego, rozliczenie umów zleceń, umów o dzieło, sporządzanie deklaracji PIT
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy montażu sieci wodnych ikanalizacyjnych w miejscu prowadzonych budów
Kurpet Rafał Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "KURPET" - 2018-02-19 - Ligota Dolna (opolskie)
Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie godzinowe + napiwki, praca od 12:00 do 21:00. Praca w czwartek, piątek, sobota, niedziela. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny.
MINI BROWAR RESTAURACJA BARBARA MARCOL - 2018-03-20 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż towaru, zamawianie towaru od dostawców z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Wietnamu
"FQUANH MINH" PHUONG DONG NGUYEN - 2018-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2016-01-19 - Batorowo (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ich kontrola zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi; sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT-UE, PIT, sprawozdań GUS; sporządzanie sprawozdań finansowych; bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych; obsługa kadrowo-płacowa firmy (dokumentacja pracownicza, listy płac. deklaracje ZUS, PFRON, PIT; współpraca z instytucjami ZUS, US, banki; dodatkowe czynności w zależności od wymagań i potrzeb; praca w godz.7.00-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8.00-14.00
Masa Zenon Kolankowski - 2016-06-06 - Reblino (pomorskie)
Ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym; dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald; sporządzanie deklaracji podatkowych, statystycznych, itp.; sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby kierownictwa; wsparcie w procesie sporządzania okresowych i rocznych sprawozdań finansowych; wsparcie działu księgowego w sprawach bieżących; ścisła współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
- organizowanie swojego stanowiska pracy; - przygotowywanie urządzeń do pracy; sprawdzanie stanu technicznego urządzeń i ich wyposażenia oraz prawidłowości działania zespołów i układów; - obsługiwanie wytłaczarek służących do ciągłego wytłaczania granulatów oraz urządzeń pomocniczych do podawania surowca, odbierania wytłoczonego produktu; - nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowości przebiegu procesów formowania i jakości wytworzonych wyrobów; - wypełnianie dokumentacji technologicznej, w tym kart identyfikacyjnych wyrobów; - czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń; - przygotowywanie tłoczywa z podstawowych surowców przez mieszanie;
Saddar Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Marki (mazowieckie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA, ANALIZOWANIE RYNKU IWYSZUKIWANIE DOSTĘPNYCH ALTERNATYW, PREZENTOWANIE PRZYGOTOWANEJ OFERTY, PROWADZENIEDOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OFERTAMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, REALIZACJA PLANÓW
BIK M.W. KOBYLAŃSCY SP.J. - 2017-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaz produktów wędliniarskich, dbanie o wizerunek firmy
Gilem Sp. z o.o - 2018-05-15 - Żywiec (śląskie)
naprawa samochodów ciężarowych
Usługi Transportowe Mir -Trans Mirosław Staniszewski - 2017-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na sklepie
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzorowanie dokumentacji płacowej; - nadzorowanie rozliczeń z ZUS; - nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych; - terminowe, prawidłowe wprowadzanie i księgowanie dokumentów: zakupu towarów, usług, materiałów (krajowe i zagraniczne) oraz pozostałych dokumentów, - przygotowanie kalkulacji PIT/CIT; - sporządzanie sprawozdań do GUSu; -sporządzanie sprawozdań finansowych; - przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu orazbanków; - prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; - sporządzanie wydruku zestawienia obrotów i sald (syntetyka i analityka); - uzgadnianie i sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług, celem sporządzania deklaracji VAT; -księgowanie dokumentów obrotu materiałowego / magazyny; - wprowadzanie środków trwałych (dokumenty OT) do systemu, naliczanie miesięcznej amortyzacji, - księgowanie i analiza rozrachunku z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, - uzgadnianie sprzedaży krajowej i zagranicznej, VAT UE; - księgowanie inwentaryzacji.
SUBSIDIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Szczecinek- Siedziba Firmy Katowice,zarządzanie oddziałem firmy, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office(Word,Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-28 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
produkcja i montaż mebli na wymiar
Usługi Stolarskie Marcin Barczewski - 2018-07-20 - Gąski (warmińsko-mazurskie)
praca w pieczarkarni przy zbiorze pieczarek, praca stojąca, wymagająca schylania, zbiór pieczarek do skrzynek i kokilek przy odpowiedniej segregacji pieczarek
FUNGHI-POL Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Studzienice (śląskie)
jw.
"TORET" sp. z o. o. - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)