SAMODZIELNA KSIĘGOWA Biskupice Podgórne oferta pracy DONGSEO-DISPLAY POLAND SP. Z O.O.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- księgowanie list płac,- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznychSala E
Data publikacji: 2017-09-19
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: DONGSEO-DISPLAY POLAND SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- księgowanie list płac,- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznychSala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, staż pracy 5 lat, biegła obsługa komputera w szczególmości Word. Excel, język angielski w mowie i w piśmie bardzo dobry Wymagania:-kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej,-bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację i raportowanie,- znajomość excela bardzo dobra- mile widziana znajomość programu EnovaOKRES PRÓBNY 01.10.2017-31.12.2017 CZAS OKREŚLONY, Godzina zakończenia pracy: 15:00
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: DONGSEO-DISPLAY POLAND SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne
Ulica pracodawcy: Współpracy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-189/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.09.2017
Oferta pracy ważna do: 19.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "Kombinat Budowlany" Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Białystok (podlaskie)
montaż instalacji siatłowodowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kamyk (śląskie)
Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowychI zmiana 07.00 -15.00 pn-pt Wynagrodzenie: 3100 - 3500 zł brutto
Zakład Usług Budowlanych MYTYCH sp. z o.o - 2018-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, obsługa funduszu socjalnego pracowników, prowadzenie operacji kasowych , współpraca z bankiem
Centrum Usług Wspólnych - 2017-03-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
informowanie, pomoc i doradztwo w zakresie przygotowania wnioskówaplikacyjnych, wspierających rozwój Uczelni; wyszukiwanie możliwościubiegania się o zewnętrzne źródła finansowania na rzecz rozwoju i wzmocnieniapotencjału Uczelni; udostępnianie, aktualizacja informacji o możliwościachwspółpracy z podmiotami gospodarczymi; udział w spotkaniach informacyjnychoraz szkoleniach praktycznych, dotyczących poszczególnych konkursów zfunduszy europejskich; przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dokonkursów z funduszy europejskich w zakresie rozwoju i wzmocnienia potencjałuUczelni; realizacja i rozliczanie projektów; opracowywanie projektów aktównormatywnych (zarządzenia, instrukcje, wytyczne, regulaminy) z zakresudziałalności biura., praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-09-05 - Opole (opolskie)
przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej,przygotowywanie produków dla klientów,pakowanie towarów do wysyłki,przyjęcie towaru na magazyn,inwentaryzacja,
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
Dozór obiektu, wykonywanie prac porządkowych. Praca w godzinach 7:00-15:00, 15:00 - 23:00
"Paleta-Trans-Drew"s.c. Bożena Wróbel, Stanisław Wróbel - 2018-09-19 - Wola Dębińska (małopolskie)
praca wychowacza i dydaktyczna w grupie dzieci czteroletnich
Przedszkole Samorządowe Brody - 2015-12-30 - Brody (lubuskie)
Przewóz towarów na terenie kraju i zagranicą.
Józef Militowski P.P.H.U. ARKAN - 2017-11-02 - Iwanowice (wielkopolskie)
PRACOWNIK PRODUKCJI
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2016-09-15 - Borowa (podkarpackie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-03 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprawne wprowadzenie faktur i innych dokumentów do systemu finansowo-księgowego i dokonywanie uzgodnień pomiędzy systemami.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy, następnie czas określony, docelowo na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 8.00-17.00, od pn. do pt. Umowa na pełny etat, możliwość podjęcia pracy na 3/4 etatu. Wynagrodzenie 2250,00 zł brutto + dofinansowanie karty SPORT
AG FOODS SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Międzyrzecze Górne (śląskie)
samodzielny kontakt z klientami biura (osoby fizyczne i prawne), sporządzanie sprawozdań finansowych i zeznań rocznych, list płac, dokumentów towarzyszących (sprawozdawczość GUS, NBP, US), znajomośc programy SAGE Symfonia, Płatnik, KPiR
Stabil Future Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na trasach międzynarodowych UE (system 3/1). Załadunek, rozładunek i przewóz m.in. mebli, palet lub przeprowadzki. Prowadzenie dokumentacji CMR, zabezpieczanie towarów
UK Fox Julita Stefan - 2017-07-19 - Nowa Sól (lubuskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEN SZKOLNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Konfigurowanie, serwisowanie, tworzenie skryptów dla narzędzi iem; rozwiązywanie problemów iem - odpowiedzialność wobec agentów discover w przypadku potrzeby rozwiązania problemu; dostarczanie wyników analizy do zespołów technicznych w celu naprawy urządzeń; odpowiedzialność wobec zespołów szkoleniowych pod względem fixletów iem w celu przekazywania wiedzy o języku relevance.- Wynagrodzenie: 8700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot.: - działań związanych z zapewnieniem zgodności i bezpieczeństwa; - utrzymywania narzędzi zgodności i ich konfiguracji, w tym konfigurowanie, serwisowanie, tworzenie skryptów dla narzędzi IEM oraz rozwiązywanie problemów; Znajomość języka relevance. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodoweZakres obowiązków:- montaż i demontaż szalunków systemowych przy budowaniu konstrukcji żelbetonowych,- betonowanie i pielęgnacja betonu,- montaż zbrojenia,- drobne prace naprawcze i izolacyjne,- praca na wysokości przy użyciu dźwigów,- montaż rusztowań,- drobne prace spawalnicze,- prace związane z zasypką obiektów piaskiem przy użyciu zagęszczarek,- rozładowywanie i załadunek materiałów przy użyciu dźwigu
GI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Racibórz (śląskie)
znajomość agrotechniki i pielęgnacji roślin ozdobnych, znajomość nazw łacińskich roślin ozdobnych, znajomość języka rosyjskiego i niemieckiego
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Smarglin (kujawsko-pomorskie)
Praca przy tworzywach sztucznych i laminatach
"Manusad" Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa klienta, urządzeń biurowych, bardzo dobra obsługa komputera praca w godz. 9-17.
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2016-11-29 - Opole (opolskie)
prowadzenie pełnej księgowości firm
Kancelaria Finansowo-Księgowa VECTIGAL Małgorzata Nikiel - 2016-07-27 - Żory (śląskie)
sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych
Sklep spożywczy "ARKA" s.c. - 2018-06-12 - Brzeziny (łódzkie)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka francuskiego. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata Katarzyna Anna Rokicka - 2016-12-27 - Sierakowice (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW• PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWYCH I UZGADNIANIE ICH Z KONTAMI KSIĘGI GŁÓWNEJ.• DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW - SPRZEDAŻ, KOSZTY, WYCIĄGI BANKOWE, POLECENIA KSIĘGOWANIA• PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH.• POTWIERDZANIE I UZGADNIANIE SALD Z KONTRAHENTAMI.• PROWADZENIE SPRAWOZDAŃ DLA GUS
DELTIMA - 2018-08-06 - Warka (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu oraz wydawaniu posiłków, zmywanie naczyń,wykonywanie czynności porządkowych na terenie kuchni oraz stołówki.Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - gastronomiczne Umiejętności i uprawnienia: dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespoleDodatkowe wymagania: mile widziane prawo jazdy kat. B oraz aktualna książeczka sanepidu
ZESPÓŁ PLACÓWEK SOCJOTERAPEUTYCZNYCH w Kłodzku - 2016-10-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych, kosztów itp., prowadzenie pomocnuczych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów polskiej ustawy o rachunkowości, przygotowywanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych (US,ZUS,GUS,NBP),współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie danych na potrzeby raportów zarządczych. Wymagania: wykształcenie: średnie zawodowe -- ekonomiczne, doświadczenie 2 letnie, obsługa programu Rewizora i pakietu Office, podstawowa znajomość języka angielskiego.
ASESORE Aleksander Lewandowski - 2016-11-03 - Wejherowo (pomorskie)