SAMODZIELNA KSIĘGOWA Elbląg oferta pracy Zakład Usług Budowlanych MYTYCH sp. z o.o
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowychI zmiana 07.00 -15.00 pn-pt Wynagrodzenie: 3100 - 3500 zł brutto
Data publikacji: 2018-07-12
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Usług Budowlanych MYTYCH sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żyrardowska 83C, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowychI zmiana 07.00 -15.00 pn-pt Wynagrodzenie: 3100 - 3500 zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie kierunkowe, wymagane doświadczenie w zawodzie oraz znajomość pełnej księgowości.
Nazwa pracodawcy: Zakład Usług Budowlanych MYTYCH sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Żyrardowska 83C, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt tel.: 552343719 w.37 lub osobisty w godz. 07.00 - 15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Żyrardowska
Numer budynku pracodawcy: 83C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.07.2018
Oferta pracy ważna do: 12.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów w sklepie spożywczym.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Brzostków (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łowicz (łódzkie)
toczenie elementów do napędów elektrycznych
STAR INVESTMENTS GRIGORIJ SHENKMAN - 2016-01-15 - Dębówka (mazowieckie)
Pakowanie wyrobów garmażeryjnych
PERFECT PLUS Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA GASTRONOMICZNEGO - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
- Samodzielne prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych. Weryfikacja poprawności księgowań.- Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego i bilansowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Katowice (śląskie)
Obliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, zgłaszanie do ubezpieczeń, obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę obliczania wynagrodzeń; sporządzanie i dekadowych i miesięcznych zestawień obrotów placówek detalicznych, prowadzenie samodzielne spraw w powierzonym zakresie,zgodnie z obowiazującymi przepisami
"SPOŁEM"Powszechna Spółdzielnia Spozywców - 2018-04-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
- wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, fakturowanie,- księgowanie i sprawdzanie poprawności dokonanych księgowań,- rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych, - przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),-przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,- przygotowywanie dokumentów do banków,- współpraca z działem IT w ramach poprawiania efektywności pracy działu i doskonalenia procesów przesyłu danych księgowych,- szkolenie nowych pracowników działu.
CYFROWA FOTO - 2017-12-04 - Zaczernie (podkarpackie)
praca
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE RES - DROBUL. MARII KONOPNICKIEJ 18 35-211 RZESZÓW - 2016-02-29 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-11-09 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
•realizowanie planów sprzedażowych,•zapewnienie terminowej dostawy produktów•pozyskiwanie nowych klientów•bieżąca kontrola stanu technicznego pojazdu w zakresie niezbędnym do bezpiecznego przewozu ładunków•utrzymanie samochodu w dobrym stanie technicznym i w czystości
Drimpol Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami. Księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu. Opisywała dokumenty ksiegowe. Opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów. Weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów. Wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego. Przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów. Przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w księgowości, przy wyższym 2 lata pracy w księgowości. Umiejętności: znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikamidoświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
poprawa kondycji psychofizycznej chorego, walka z bólem i ograniczeniami natury ruchowej. Fizjoterapeuta leczy bądź nadzoruje leczenie osób z zaburzeniami mięśniowo-szkieletowymi, sercowo-naczyniowymi, neuromięśniowymi oraz oddechowymi
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Żyrardów (mazowieckie)
praca w kuchnie-mail: dyrektor (at) przedszkolemagdalenka.pl
Przedszkole Niepubliczne "MAGDALENKA" - 2016-06-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
pielenie plantacji, zbiory, obróbka plonów, przygotowanie do sprzedaży
Gospodarstwo Zielarskie Agnieszka Wróbel - 2018-02-27 - Gołoty (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie plastików.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie telefonów, emaili, wykonywanie pro-form i wysyłka ich do magazynu, wystawianie faktur, obsługa faxu, ksero, edytora tekstu (Word).
GT Sport Sp. Jawna M. Gwizdała, D. Tryk - 2018-05-18 - Sopot (pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu,sporządzanie dokumentacji,wydawanie towarów,utrzymanie porządku w magazynie,przestrzeganie zasad bhp i p.poż
IWMAR MAREK KWIATKOWSKI - 2017-09-07 - Pacółtowo (warmińsko-mazurskie)
- praca na magazynie przy kompletacji zamówień- obsługa skanera- załadunek / rozładunek towarów ( sprzęt RTV, AGD )- wpisywanie danych dot. przesyłek do komputera- wymagany 2 miesięczny staż w obsłudze skanera Motorola MC3100 oraz MC9190-G- wymagana umiejętność obsługi magazynowego sys informatycznego WMS ( Warehouse Managment System )
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa sekretariatu oraz wsparcie dla Dyrektora Zakładu Produkcyjnego w zakresie sprawnego funkcjonowania działu operacyjnego - Zapewnienie obsługi administarcyjnej- Przygotowanie tłumaczeń dokumentacji oraz korespondencji biznesowej- Tworzenie zapotrzebowań i zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP
W.T.S. Work Temp Service - 2017-11-02 - Staniątki (małopolskie)
praca przy pakowaniu mięsa drobiowego.
Zakłady Drobiarskie "KOZIEGŁOWY" sp. z o.o. - 2017-09-19 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Wykonywanie tynków, obsługa agregatu. Kontakt tel. 606 676 607
Usługi Remontowo-Budowlane Piotr Sochacki, ul. Ogrodowa 17, Łopuszno - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie biur na terenie Nowy Dwór Gd.
GLANZ COMPANY PERSONAL SERVICE Beata Stefanowicz - 2017-05-19 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie należności, zobowiązań, deklaracje podatkowe, analizy, raporty
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2015-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Cięcie listwy na pilarce tarczowej, podawanie listwy, magazynowanie surowca, porządek na stanowisku pracy, cięcie klocka.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Glinno (wielkopolskie)
planowanie przewozów, rozliczenia z klientami
NBM BUD Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, korespondencji firmowej
Przedsiębiorstwo Prod.Handlowo-Usługowe "Piechur Bis" Żelechów - 2016-09-23 - Żelechów (mazowieckie)
Dekretacja dokumentów księgowych, bieżące wsparcie głównego księgowego w prowadzeniu pełnej księgowości, kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, sporządzanie oraz nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych, praktyczna znajomość podstawowych zasad i przepisów z zakresu rachunkowości i podatków VAT, CIT. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
PONER SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Mianowice (wielkopolskie)
konfekcjonowanie materiałów ściernych; kontrola odwzorowania produktów według wytycznych; przestrzeganie wewnętrznych procedur; pomoc przy naprawie urządzeń; realizacja zadań przy zachowaniu standardów jakości; sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Gądki (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Bielsko-Biała (śląskie)