SAMODZIELNY KSIĘGOWY Kraków oferta pracy BIURO OBSŁUGI KSIĘGOWEJ "KRYTERIUM" S.C.KRYSTYNA CICHOŃ, AGNIESZKA KUPIEC-CICHOŃ, ADAM CICHOŃ
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prawidłowe i terminowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPIR zgodnie z obowiązującymi przepisami;monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i z zakresu rachunkowości; prowadzenie rejestrów i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT, PIT); sporządzanie sprawozdań finansowych
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: BIURO OBSŁUGI KSIĘGOWEJ "KRYTERIUM" S.C.KRYSTYNA CICHOŃ, AGNIESZKA KUPIEC-CICHOŃ, ADAM CICHOŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-363 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prawidłowe i terminowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPIR zgodnie z obowiązującymi przepisami;monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i z zakresu rachunkowości; prowadzenie rejestrów i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT, PIT); sporządzanie sprawozdań finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: docelowo praca stała
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
samodzielność; znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych; dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w biurze rachunkowym;wykształcenie wyższe; znajomość programów MS Word i MS Excel; znajomość programu PŁATNIKZapewniamy:dobre warunki pracy;dobrą atmosferę pracy;elastyczne godziny pracy;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2016
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Podobne oferty pracy
pomoc fizyczna w stolarni
"Styl-drew" Paweł Skłodowski - 2017-03-13 - Nowa Ruś (podlaskie)
- Analizowanie potrzeb klienta,- Przygotowywanie ofert dla klientów,- Prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami,- prezentowanie przygotowanej oferty
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
Rozdawanie materiałów informacyjnych.Praca 29 czerwca w godzinach 10.00-16.00 oraz 14-15 lipca w godzinach 14.00-20.00
kontakt przez OHP - 2017-06-26 - Dobczyce (małopolskie)
w zakresie marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
- ochrona obiektu handlowego przy ulicy Skandynawskiej- reakcja na bramki
WORK & SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientow detalicznych hurtowych oraz wykonawcow w podleglym terenie obsluga klienta w biurze sporzadzanie kosztorysów fakturowanie wykonywanie pomiarów dachów. Utrzymywanie pozytywnych relacji z nowo pozyskanymi oraz dotychczasowymi kontrahentami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "REGAMET" K. Boroń, W. Tryba s.j. - 2016-01-28 - Brzesko (małopolskie)
Meldowanie gosci, przyjmowanie rezerwacji, wprowadzanie rezerwacji do systemu, prowadzenie depozytu, odbieranie telefonów. Praca w godz. 7-19 lub 19-7 na umowe o pracę w Kołobrzegu. Pracodawca gwarantuje wynagrodzenie podstawowe + premię.
"Albax" Sp. z o.o. (O.W. Kielczanka) - 2016-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca przy produkcji mebli
Produkcja Mebli DrewnoTechnika - 2018-05-14 - Zielona Wieś (pomorskie)
a. Analiza wymagań Zleceniodawcy w zakresie tworzonego oprogramowaniab. Szukanie i proponowanie rozwiązań zgodnych z wymaganiami klientac. Projektowanie systemówd. Uczestnictwo w spotkaniach projektowych ze Zleceniodawcą lub jego klientamie. Wsparcie w procesie wdrażania systemu u klientaf. Szkolenia wewnętrzne w zakresie zrealizowanych przez Zleceniobiorcę rozwiązań ITg. Tworzenie oprogramowania zgodnie z ustalonymi przez Zleceniodawcę standardami h. Zapewnianie i dbanie o jakość tworzonych rozwiązań na każdym etapie produkcji.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
- przygotowywanie potraw i napojów- zabezpieczenie przed zepsuciem
MEGA SMAKI PAWEŁ MALEK - 2018-05-14 - Sierakowice (pomorskie)
Realizacja całokształu zadań wynikających z eksploatacji sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w tym w szczególności: a) aktualizacja sterowników i oprogramowania; b) czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy sprzętu komputerowego; c) diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania; d) sporządzanie ewidencji sprzętu informatycznego Biura Związku Gmin Regionu Płockiego oraz okresowej weryfikacji stanu sprzętu w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego; e) zgłaszanie problemów, propozycji modyfikacji i udoskonaleń systemów; f) przygotowywanie planów zakupu sprzętu biurowego i informatycznego oraz przygotowywaniu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych dokumentów do realizacji zamówienia na sprzęt biurowy i informatyczny zgodnie z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rejestrowanie raportów nieruchomości otrzymanych od Wykonawców zawierających informację o nieodebraniu odpadów z nieruchomości lub odebraniu odpadów z kodem awaryjnym. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP na podstawie informacji przekazywanych przez Zespół ds. organizacyjno - kadrowych. Okresowa weryfikacja uprawnień ZGRP jako użytkownika systemów teleinformatycznych. Wsparcie przy nadzorze nad funkcjonowaniem systemu i oprogramowania do zarządzania systemem identyfikacji pojemników i worków, programem TEMIDA oraz innych systemów i programów wykorzystywanych przez Biuro ZGRP w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, w tym w szczegolności: a) udostępnianie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów, mobilnych czytników kodów kreskowych, b) raportowanie i eksportowanie danych, c) nadzór nad eksploatacjśą i bieżacym rozwiązywaniem problemów związanych z rozwiązaniami technologiczno-informatycznymi, w tym obsłudze serwerów ftp, czytników i systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą kodów kreskowych, systemu GPS, d) eksport danych z systemu identyfikacji pojemników i worków przekazanie odpowiednim Działom/Zespołom, w tym współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy, w tym weryfikacja tras pozyskanych z systemu DPS. Współpraca przy wydruku i rozdysponowywaniu kodów kreskowych. Prowadzenie analiz tras wywozowych na podstawie systemu GPS firm wywozowych. Generowanie raportów od/dla wykonawców. Bieżącej pomocy technicznej oraz merytorycznej przy obsłudze systemów i programów informatycznych. Aktualizowanie rejestru nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami oraz przesyłanie aktualizacji Wykonawcom. Administrowanie środowiskiem sieciowym i serwerowym użytkowanym przez ZGRP. Administrowanie stronami internetowymi Związku, nadzór techniczny nad rozbudową i tworzeniem stron, zarządzanie treścią. Opracowywanie graficzne materiałów na zlecenie komórek organizacyjnych materiałów promocyjnych itp. Zabezpieczenie medialne spotkań, konferencji, szkoleń itp. organizowanych przez Związek Gmin Regionu Płockiego. Realizacja polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie naruszeniom oraz nadzór nad archiwizowaniem i bezpieczeństwem gromadzonych i przesyłanych danych. Nadzór nad oprogramowaniem antywirusowym, analiza incydentów. Kopie zapasowe systemów informatycznych i baz danych funkcjonujących w ZGRP. Dokumentowanie zaistniałych incydentów w środowisku sieciowym w czasie codziennej pracy. Wsparcie przy administracji systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-20 - Płock (mazowieckie)
WSPIERANIE ROZWOJU PROCESÓW BIZNESOWYCH, KONTAKTY Z DZIAŁEM KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, STWORZENIE SPECYFIKACJI FUNKCJONALNEJ WE WSPÓŁPRACY Z ANALITYKIEM BIZNESOWYM, OPTYMALIZACJA AUTORYZACJI UŻYTKOWNIKÓW I GLOBALNYCH PLATFORM SAP, PRZEPROWADZANIE KONFIGURACJI SYSTEMU, OPRACOWANIE KONCEPCJI I MATERIAŁÓW DO CELÓW SZKOLENIOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)
jw.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "BO-RO" Wilary Spółka Jawna - 2016-03-04 - Konojady (kujawsko-pomorskie)
Elektromonter w serwisie RTV AGD
NAPRAWA SPRZĘTU RTV Witold Maksymik - 2018-05-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klienta, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Nowy Targ (małopolskie)
Samodzielny księgowy - kadry, płace, ZUS, książka przychodów i rozchodów
Biuro Rachunkowe ULGA Elżbieta Błeszyńska-Możdżeńska - 2018-07-24 - Tarnów (małopolskie)
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA PROGRAMU SYMFONIA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W RACHUNKOWOŚCI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO - WSKAZANA ZNAJOMOŚĆ SŁOWNICTWA EKONOMICZNEGOPRACA - 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECIN, ORZESZKOWEJ 29PRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ Z WYBRANYMI OSOBAMI
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO INDEKS PIOTR SZAJKOWSKI 2. SCMT KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO PIOTR SZAJKOWSKI - 2017-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielne lub z małą pomocą wykonywanie szycia w zakresie napraw i przeróbek odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej oraz artykułów użytku domowego np. pościeli, obrusów itp.Praca w godz.: 10:00-18:00. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali G, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 691 780 827.
F.U.H. "JODEŁKA" JOLANTA WITCZAK - 2018-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie i montaż konstrukcji stalowych i aluminowych w tym ślusarki budowlanej na podstawie rysunków technicznych
PHU "Faltech" s.c. Borowiec, Rauhut - 2016-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Korespondencja z kontrahentami, obsługa spedycyjna transportu ładunków ponadnormatywnych w przewozach międzynarodowych.
PANAS TRANSPORT PRZEMYSŁAW PANAS - 2018-10-11 - Sitaniec (lubelskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w zakresie spraw odszkodowawczych
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE. MIEJSCE PRACY: WOJ. POMORSKIE
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH WIK WOJCIECH FIKUS - 2016-09-26 - Chwaszczyno (pomorskie)
- obsługa klientów w zakresie księgowości- prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT, ZUS, GUS- obsługa klientów w zakresie kadrowo - płacowym- bieżący kontakt i rozwój współpracy z klientamiKontakt z pracodawcą: b.midura (at) emporium-group.pl
Emporium Group Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiag handlowych Spółdzielni.Prowadzenie ksiąg w zakresie czynszów lokali mieszkalnych z rozliczaniem zużycia wody.Prowadzenie płac i kasy Spółdzielni.Rozliczanie umów cywilno-prawnych.Przygotowywanie płatności.Wystawianie faktur i rozliczanie mediów lokali użytkowych, reklamowych i inne.Sporządzanie deklaracji podatkowych.Sporzadzanie deklaracji ZUS.Sporzadzanie sprawozdań finansowych.Sporządzanie zestawień pomocniczych.Windykacja należności.Prace administracyjno-biurowe.Umowa na czas określony w wymiarze 3/4 etatu.Jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00 oraz dodatkowy dyżur w czwartki w godzinach 11:30-19:30oferta dostępna w sali E
Spółdzielnia Mieszkaniowa Skwerek - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
"OCHRONA JUWENTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie placówki, główne obowiązki to sprzątanie m.in. mycie podłogi, wycieranie kurzy, wynoszenie śmieci.
CLAR SYSTEM S.A - 2015-11-06 - Sulechów (lubuskie)
konserwacja i serwis sprzętu elektronicznego w całej firmie, obsługa telebimów, praca od poniedziąlku do piątku, mozliwość dużurów w weekendy, pracodawca zapewnia samochód służbowy i komputer
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)