SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O) Tarnów oferta pracy Biuro Rachunkowe ULGA Elżbieta Błeszyńska-Możdżeńska
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O)
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielny księgowy - kadry, płace, ZUS, książka przychodów i rozchodów
Data publikacji: 2018-07-24
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe ULGA Elżbieta Błeszyńska-Możdżeńska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szujskiego 2/III, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielny księgowy - kadry, płace, ZUS, książka przychodów i rozchodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, min. 2-3 lat doświadczenia, znajomość programu CDN OPTIMA. Zakres obowiązków: samodzielny księgowy - kadry, płace, ZUS, książka przychodów i rozchodów. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: 2 100 zł brutto (w okresie próbnym). Kontakt: Biuro Rachunkowe ULGA Elżbieta Błeszyńska-Możdżeńska, ul. Szujskiego 2 m. III, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt tel.: 501 267 066.
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe ULGA Elżbieta Błeszyńska-Możdżeńska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Szujskiego 2/III, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Szujskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.07.2018
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-pobieranie potraw i napojów z kuchni i ich serwowanie-zmiana nakryć i obrusów -obsługa przyjęć okolicznościowych -przygotowanie sali konsumpcyjnej
ADAM JAŚNIKOWSKI - 2019-05-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
transport zboża
Megatrans Tomasz Smoliński - 2016-02-23 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Transport towarów na terenie kraju.
LEŚ TRANSPORT Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Brzesko (małopolskie)
zarządzanie jednostką gastronomiczną
DW HOLDING BUSINESS Sp. z o. o. - 2017-01-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
DBP ADVISORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DO PROWADZENIA PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI OPRÓCZ KADR I PŁAC. ZNAJOMOŚĆ AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA PODATKOWEGO, DOCHODOWEGO, VAT.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, 2 LATA PRACY W KSIĘGOWOŚCI. MIEJSCE PRACY I KONTAKT OSOBISTY SZCZECIN UL. POŁUDNIOWA 25B POK. 117, TELEFONICZNY 91 4314 110, CV NA EMAIL - KADRY (at) S-G-I.PL
HOTEL ATOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielne księgowanie dokumentów uproszczonej księgowości (Ewidencja ryczałtowa, Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów). Sporządzanie deklaracji VAT, PIT oraz rejestrów VAT. Nadzór nad całością spraw księgowych i finansowych klientów. Obsługa kadrowo płacowa klientów biura. Bezpośredni kontakt z klientem.
JAGUAR Biuro Finansowo Rachunkowe Jacek Krupa - 2017-10-06 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie ksiąg handlowych
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO BOGUSŁAWA PIASECKA - 2017-04-04 - Chełmek (małopolskie)
Prowadzenie zajęć językowych dla dorosłych.
Górski Tomasz Centrum Języków Obcych i Edukacji Poliglotus - 2016-08-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Praca w Raciborzu
CCM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Racibórz (śląskie)
Budowa linii światłowodowych
PRZEDSIĘBIORSTWO TELEKOMUNIKACYJNE "TELŁĄCZ" - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łodygowice (śląskie)
Transport krajowy i międzynarodowy towarów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KOMA Mariusz Kot - 2017-11-22 - Żołynia (podkarpackie)
Zadania główne:1) prowadzenie i obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora CUWO w Łodzi2) Przyjmowanie telefonów i faksów, informowanie Dyrektora o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie3) Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora4)Sporządzanie raportów i protokołów z narad i zebrań 5) Przyjmowanie nadesłanej korespondencji i przedkładanie jej do dekretacji6)Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych Działów Centrum7)Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji poleconej8)Prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.9) Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji elektronicznej10)Prowadzenie rejestru skarg i wniosków11)Udzielanie informacji interesantom12)Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Obsługa księgowa podległych firm (pełna księgowość), uzgadnianie sald, wprowadzanie kosztów sprzedaży, rozliczenia podatkowe,
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Częstochowa (śląskie)
prace porządkowe
Ośrodek Wypoczynkowy RELAKS - 2019-04-23 - Łeba (pomorskie)
drobne naprawy, konserwacja urządzeń i sprzętu, utrzymanie czystości,
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2018-07-24 - Tychy (śląskie)
w/g potrzeb
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Terminowe i rzetelne księgowanie dokumentów zgodnie z ustawą o rachunkowości.
Komers International Elżbieta Mądry Zakład Pracy Chronionej - 2018-03-23 - Straszyn (pomorskie)
obsługa klienta, uczestniczenie w przyjmowaniu towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Łęczyca (łódzkie)
szycie tapicerki lub Overlock
GHG Spółka z o.o. - 2016-08-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie projektów decyzji w sprawach ekonomiczno-finansowych i przedstawienie pracodawcy.Wydawanie merytorycznych opinii w zakresie gospodarki finansowej, płac i innych swiadczeń przysługujących żołnierzom i pracownikom.Dokonywanie stosownych analiz ekonomiczno-finansowych oraz ocenianie realizacji przydzielonego planu finansowego.Prowadzenie szkoleń ekonomicznych z kadra i pracownikami.Opracowywanie planu zatrudnienia pracowników.Zatrudnienie poczatkowo na okres próbny - 3 miesiące.Praca w godzinach 7-15:30Sala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prace związane z prowadzeniem biura, wykształcenie min. średnie, dobra znajomość komputera, obsługa internetu, kasa fiskalna, komunikatywność
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2018-03-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach na terenie TczewaGodziny pracy 7-14, 14-21Oferta dla osób niepełnosprawnych.CV, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościKontakt:telef. 663-193-211
Umbrella sp. z o.o. - 2016-09-07 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji, koordynowanie i doradctwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-08-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż usług finansowych, obsługa klienta, sporządzanie umów kredytowych, realicacja planów sprzedażowych, ekspozycja materiałów reklamowych
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-12 - Kłodzko (dolnośląskie)
pielęgnacja samochodów osobowych i motocykli, przede wszystkim luksusowych marek, polerowanie lakieru, aplikacja powłok ceramicznych, renowacja i konserwacja tapicerki skórzanej
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Strzegom (dolnośląskie)
praca przy stole piekarniczym, krojenie pieczywa, wydawanie towaru
ZAKŁAD PIEKARNICZY S.C. H. I R. ROCHNA - 2018-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)