SAMODZIELNY KSI臉GOWY K/M Warszawa oferta pracy FAB TAX & ACCOUNTANCY BY BILANS S.A.
Stanowisko: SAMODZIELNY KSI臉GOWY K/M
Wynagrodzenie: od 5聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie ewidencji ksi臋gowych. Przygotowanie deklaracji i sprawozda艅. Przygotowanie sprawozda艅 finansowych.
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Warszawa (pomorskie)
Pracodawca: FAB TAX & ACCOUNTANCY BY BILANS S.A.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Post臋pu 14, 02-676 Warszawa, powiat: ko艣cierski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie ewidencji ksi臋gowych. Przygotowanie deklaracji i sprawozda艅. Przygotowanie sprawozda艅 finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 5聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSI臉GOWY K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ko艣cierski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Stara Kiszewa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: ksi臋gowy
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 5聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Ksi臋gowy (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: brak lub niepe艂ne podstawowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane do艣wiadczenie zawodowe: 2 lata.Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie ewidencji ksi臋gowych. Przygotowywanie deklaracji i sprawozda艅. Przygotowanie sprawozda艅 finansowych.Zg艂oszenia: e-mail: slawomir.kadlubowski (at) bilans.eu, tel. 507 233 533 (istnieje mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia wst臋pnej rozmowy z pracodawc膮 przed wys艂aniem dokument贸w aplikacyjnych zawieraj膮cych dane osobowe).
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FAB TAX & ACCOUNTANCY BY BILANS S.A.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Post臋pu 14, 02-676 Warszawa, powiat: ko艣cierski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniach z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: ko艣cierski
Gmina pracodawcy: Stara Kiszewa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Post臋pu
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: ksi臋gowy
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy wa偶na do: 28.06.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?02013bf4dce404a06eb849b7290a1db3
Podobne oferty pracy
jw.
AL-KON Finanse i Ksi臋gowo艣膰 Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Z膮bki (mazowieckie)
spawanie instalacji przemys艂owych ze stali nierdzewnej (blacha, rury, profile, elementy monta偶owe itd.)
B&W Sp. z o.o. - 2017-02-16 - Jaworzyna 艢l膮ska (dolno艣l膮skie)
Recepcjonista, oferta sybsydiowana, osoby bezrobotne z II profilem pomocy
PHU "ACTIVE NATURAL" Teresa Korecka - 2019-04-25 - Sok贸艂ka (podlaskie)
praca zgodnie z zawodem
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNE I US艁UGOWE "CONCRET" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-09-14 - Tychy (艣l膮skie)
Praca na sprz臋cie, dbanie o sprz臋t
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykszta艂cenie: 艣rednie ekonomiczne lub wy偶sze lub wy偶sze ekonomiczne; 3 letnie do艣wiadczenie zawodowe na identycznym stanowisku; umiej臋tno艣膰 ksi臋gowania; umiej臋tno艣膰 rozliczenia obrotu materia艂owego oraz koszt贸w i ustalania wyniku finansowego; znajomo艣膰 ustawy o rachunkowo艣ci i przepis贸w podatku VAT oraz podatku dochodowego od os贸b prawnych z zakresu obj臋tego obowi膮zkami; dok艂adno艣膰; sumienno艣膰; samodzielno艣膰; zakres obowi膮zk贸w: kontrola i ksi臋gowanie faktur obrotu materia艂owego oraz prowadzenie rejestr贸w VAT, wycena dokument贸w obrotu materia艂owego i rozliczanie dostaw; rozliczanie koszt贸w, ustalanie produkcji niezako艅czonej, kosztu w艂asnego sprzeda偶y, kontrola koszt贸w, ustalanie wyniku finansowego, naliczanie obowi膮zkowych odpis贸w, ewidencja po偶yczek i obs艂uga ksi臋gowa ZF艢S; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
O艢RODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZ膭DZE艃 MECHANICZNYCH "OBRUM" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-11 - Gliwice (艣l膮skie)
Kierowanie podleg艂ym zespo艂em, sprzeda偶 perfum i kosmetyk贸w.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
obs艂uga klienta, sk艂adanie mebli
SP脫艁DZIELNIA PRACY HANDLOWO PRODUKCYJNA SCH - 2016-11-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Pozostali operatorzy maszyn do produkcji obuwia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
- Zakres obowi膮zk贸w:1. Obs艂uga procesu realizacji faktur zakupowych wp艂ywaj膮cych do biura w terminie pozwalaj膮cym na ich terminow膮 zap艂at臋:- przeprowadzanie wst臋pnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie koszt贸w wynikaj膮cych z faktur do prowadzonych zestawie艅 z podzia艂em na 藕r贸d艂o finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur zwi膮zanych ze zu偶yciem medi贸w, podzia艂 koszt贸w na budynki oraz najemc贸w zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikaj膮cych z faktury do prowadzonego rejestru zam贸wie艅 publicznych,- wprowadzanie danych wynikaj膮cych z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podzia艂em na rodzaje koszt贸w i 藕r贸d艂a finansowania,- przekazywanie faktury do p艂atno艣ci zgodnie z ustalonym obiegiem dokument贸w.2. Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zu偶ycia medi贸w z podzia艂em na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzeda偶, woda i 艣cieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stan贸w licznik贸w zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierownik贸w obiekt贸w danymi. Bie偶膮ca analiza zgodno艣ci danych.4. Prowadzenie rejestr贸w um贸w opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, us艂ugi, darowizny, najmu, dzier偶awy, wsp贸艂pracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bie偶膮ca aktualizacja tabel podzia艂u koszt贸w medi贸w na najemc贸w zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obs艂uga procesu realizacji um贸w i zam贸wie艅 zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcj膮 udzielania zam贸wie艅 publicznych.7. Obs艂uga procesu realizacji um贸w najmu d艂ugoterminowego.8. Obs艂uga procesu realizacji najm贸w kr贸tkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporz膮dzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewn臋trznymi regulacjami,- bie偶膮ca korespondencja z potencjalnym najemc膮, w tym negocjowanie warunk贸w udost臋pnienia,- poszukiwanie rozwi膮za艅 odpowiadaj膮cych zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wst臋pnej rezerwacji przedmiotu najmu we wsp贸艂pracy z Dzia艂em Planowania Dydaktyki,- bie偶膮ce informowanie kierownik贸w obiekt贸w o planowanym najmie, konieczno艣ci modyfikacji wyposa偶enia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bie偶膮ce przygotowywanie obci膮偶e艅 za najem oraz prowadzenie ewidencji op艂at. 9. Obs艂uga procesu udost臋pnie艅 powierzchni dla organizacji studenckich, k贸艂 naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszcze艅 na konferencje, zjazdy i inne uroczysto艣ci organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporz膮dzanie projekt贸w um贸w, pism, zlece艅, zam贸wie艅, zapyta艅 ofertowych, protoko艂贸w, wniosk贸w itp. wynikaj膮cych z dzia艂alno艣ci biura.12. Prowadzenie i bie偶膮ca aktualizacja zestawie艅 powierzchni wynaj臋tych i wydzier偶awionych na potrzeby podatku od nieruchomo艣ci.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w艂asno艣ciowej grunt贸w, nieruchomo艣ci i budynk贸w, sporz膮dzanie zestawie艅 dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bie偶膮cych.14. Prowadzenie ewidencji grunt贸w, nieruchomo艣ci i budynk贸w, sporz膮dzanie zestawie艅 dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bie偶膮cych, wsp贸艂praca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomo艣ci.15. Opracowywanie za艂o偶e艅 do projekt贸w plan贸w rzeczowo finansowych oraz plan贸w zam贸wie艅 publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji koszt贸w eksploatacyjnych poszczeg贸lnych obiekt贸w (pomieszcze艅). 17. Zlecanie bie偶膮cych napraw firmom zewn臋trznym. 18. Prowadzenie spraw zwi膮zanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawie艅 na potrzeby kierownika biura i kierownik贸w innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projekt贸w um贸w oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysy艂anych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e oraz mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca b臋dzie wykonywana od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach: 7:30-15:30. Niezb臋dne wymagania:1. Wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finans贸w lub administracji), 2. W przypadku wykszta艂cenia 艣redniego sta偶 pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi narz臋dzi pakietu MS Office,4. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka polskiego w mowie i pi艣mie (w przypadku obcokrajowc贸w),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z lud藕mi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiej臋tno艣膰 interpretacji przepis贸w i analitycznego my艣lenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w prawa ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-12 - Katowice (艣l膮skie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - P艂o艅sk (mazowieckie)
- opracowywanie dokumentacji najmu, dzier偶awy i u偶yczenia nieruchomo艣ci - opracowywanie wyst膮pie艅 do bezpo艣redniego u偶ytkowania oraz dow贸dc贸w garnizon贸w w sprawach udost臋pniania nieruchomo艣ci wojsk,- opracowywanie projekt贸w um贸w najmu, dzier偶awy, u偶yczenia oraz kalkulacj膮 koszt贸w oraz pozosta艂膮 dokumentacj膮,- opracowywanie protoko艂贸w zdawczo-odbiorczych do um贸w,- opracowywanie meldunk贸w, zestawie艅, sprawozda艅 i materia艂贸w analitycznych w realizacji powierzonych zada艅,- przygotowywanie dokumentacji w zakresie kontroli zarz膮dczej,- pozyskiwanie oraz udost臋pnianie nieruchomo艣ci na potrzeby 膰wicze艅 mi臋dzynarodowych- wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi Resortu Ochrony Narodowej oraz organami i instytucjami cywilnymi w zakresie gospodarki nieruchomo艣ciami- opiniowanie wniosk贸w o udost臋pnianie nieruchomo艣ci wojskowej dla podmiot贸w spoza wojska,- opiniowanie akt贸w prawa wewn臋trznego (resortowego) dotycz膮cych zasad gospodarowania nieruchomo艣ciami,- opiniowanie projekt贸w um贸w dzier偶awy, najmu lub u偶yczenia,- analizowanie wniosk贸w dotycz膮cych udost臋pniania nieruchomo艣ci wojskowych oraz zawierania um贸w na potrzeby wojska,- analizowanie wniosk贸w u偶ytkownik贸w o uj臋cia w planie przekazywania nieruchomo艣ci czasowo niewykorzystywanych przez Resort Obrony Narodowej do Agencji Mienia Wojskowego,- analizowanie wniosk贸w dyrektor贸w (komendant贸w) SPZOZ dotycz膮cych udost臋pniania nieruchomo艣ci wojskowych2560 z艂 + 12% premii + dodatek za sta偶 pracypracodawca wyp艂aca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2019-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzeda偶 gotowych posi艂k贸w, artyku艂贸w spo偶yczych
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga klienta w restauracji.
BARBADOS FIRMA GASTRONOMICZNA MAJA LUBOCKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-13 - Gda艅sk (pomorskie)
przygotowanie faktur , pomoc ksiegowej , sprawy administracyjno cywilne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w dot. zakupu us艂ug, materia艂贸w i 艣rodk贸w trwa艂ych. Rozliczanie zaliczek w tym w zakresie Importu WNT. Prowadzenie rejestr贸w VAT oraz rozliczanie podatku Vat. Przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji, sk艂adnik贸w maj膮tku firmy. Kontrola pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym faktur i innych dokument贸w firmy. Udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych oraz deklaracji podatkowych. Udzia艂 w przygotowywaniu zamkni臋膰, raport贸w miesi臋cznych/ rocznych oraz sprawozda艅 i raport贸w na potrzeby wewn臋trzne.
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-05-10 - Gda艅sk (pomorskie)
wykonywanie rob贸t budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - 艁osice (mazowieckie)
Pracownik biurowo-serwisowy, prace biurowe w zwi膮zku ze sk艂adaymi zam贸wieniami, faktury, p艂atno艣ci, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - W臋偶yczyn (mazowieckie)
Prowadzenie biura, fakturowanie, obs艂uga klienta, rozmowy handlowe, kooperacja z pozosta艂ymi dzia艂ami firmy
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
przew贸z materia艂贸w sypkich, przewozy krajwe
TRANS-WIMA PAWE艁 呕MIJEWSKI - 2018-11-29 - M艂awa (mazowieckie)
Obs艂uga w j臋zyku polskim i angielskim klient贸w biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzeda偶y produkt贸w firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
praca przy zbiorze pieczarek
El偶bieta To艣 Gospodarstwo Rolno-Specjalistyczne - 2015-12-28 - Po艣wi臋tno (wielkopolskie)
docieplenia, p艂yta GK, malowanie, szpachlowanie i inne prace og贸lnobudowlane
Us艂ugi Og贸lnobudowlane Robert Gradzik - 2016-10-14 - U艣cikowo (wielkopolskie)
Barman
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Morawica (ma艂opolskie)
Dojazd do klienta z cz臋艣ciami samochodowymi
P.P.H.U. " BATIS" Sp贸艂ka z o. o. - 2017-08-25 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Zakres obowi膮zk贸w:1. Wsp贸艂udzia艂 w opiniowaniu dokumentacji dotycz膮cej budowy, rozbudowy i modernizacji specjalistycznych system贸w do ochrony obiekt贸w.2. Prowadzenie baz danych dotycz膮cych zada艅 inwestycyjnych zwi膮zanych z budow膮 i modernizacj膮 technicznych 艣rodk贸w wspomagaj膮cych ochron臋 fizyczn膮 obiekt贸w wojskowych.3. Udzia艂 w planowaniu 艣rodk贸w finansowych, koordynacji i nadzorze nad realizacj膮 wydatk贸w na zadania dotycz膮ce zapewnienia ochrony fizycznej i technicznej obiekt贸w wojskowych.4. Udzia艂 w kontrolach prowadzonych przez Wydzia艂 Ochrony i Obrony Obiekt贸w.5. Udzia艂 w wykonywaniu sprawozda艅, informacji, analiz oraz ocen stanu zabezpieczenia w systemy i urz膮dzenia specjalistyczne do ochrony obiekt贸w przedstawianie wniosk贸w i propozycji w tym zakresie.Rodzaj umowy: umowa o prac臋 na okres pr贸bny (docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony, w pe艂nym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Si艂 Zbrojnych - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rachunkowo艣ci, spraw kadrowo-p艂acowych podmiot贸w gospodarczych. Bie偶膮ce ksi臋gowanie dostarczonych dokument贸w oraz naliczanie zaliczek na podatek. Sporz膮dzanie zezna艅 rocznych oraz sprawozda艅 finansowych. Naliczanie list p艂ac oraz pe艂na obs艂uga spraw kadrowych w programie P艂atnik.
BIURO RACHUNKOWE ASSET MONIKA SANEK-呕MUDA - 2019-04-04 - Rzesz贸w (podkarpackie)
- Ksi臋gowanie dokument贸w. Obliczanie podatk贸w. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporz膮dzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokument贸w do systemu ksi臋gowego. Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawno艣ci dokument贸w ksi臋gowych. Praca w pe艂nej ksi臋gowo艣ci (Ksi臋gi Handlowe). Sporz膮dzanie zestawie艅 rozrachunk贸w oraz rejestr贸w VAT.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto + premia uznaniowa. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze ekonomiczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w ksi臋gowo艣ci. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: grazyna.nelip (at) doradztwo.tax-net.pl
TAX-NET SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-01-19 - Katowice (艣l膮skie)
Wypiek ciast, bu艂ek, p膮czk贸w
PYCYK MARIUSZ ZAK艁AD CUKIERNICZY PRODUKCYJNO-HANDLOWY - 2016-05-06 - Rz臋dziszowice (dolno艣l膮skie)