SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE OCHRONY I OBRONY OBIEKTÓW(NR 0666) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE OCHRONY I OBRONY OBIEKTÓW(NR 0666)
Wynagrodzenie: od 3 390 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Współudział w opiniowaniu dokumentacji dotyczącej budowy, rozbudowy i modernizacji specjalistycznych systemów do ochrony obiektów.2. Prowadzenie baz danych dotyczących zadań inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną obiektów wojskowych.3. Udział w planowaniu środków finansowych, koordynacji i nadzorze nad realizacją wydatków na zadania dotyczące zapewnienia ochrony fizycznej i technicznej obiektów wojskowych.4. Udział w kontrolach prowadzonych przez Wydział Ochrony i Obrony Obiektów.5. Udział w wykonywaniu sprawozdań, informacji, analiz oraz ocen stanu zabezpieczenia w systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Data publikacji: 2018-01-31
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Współudział w opiniowaniu dokumentacji dotyczącej budowy, rozbudowy i modernizacji specjalistycznych systemów do ochrony obiektów.2. Prowadzenie baz danych dotyczących zadań inwestycyjnych związanych z budową i modernizacją technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną obiektów wojskowych.3. Udział w planowaniu środków finansowych, koordynacji i nadzorze nad realizacją wydatków na zadania dotyczące zapewnienia ochrony fizycznej i technicznej obiektów wojskowych.4. Udział w kontrolach prowadzonych przez Wydział Ochrony i Obrony Obiektów.5. Udział w wykonywaniu sprawozdań, informacji, analiz oraz ocen stanu zabezpieczenia w systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 390 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE OCHRONY I OBRONY OBIEKTÓW(NR 0666)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 390 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe - techniczne o specjalności informatyka, elektronika, elektrotechnika, telekomunikacja lub pokrewne.2. Doświadczenie zawodowe: min. 4 lata (min. 2 lata jeśli wykształcenie wyższe). 3. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej branży elektronicznej, elektrycznej i budowlanej.Wymagania dodatkowe:1. Wskazane doświadczenie zawodowe w obszarze fizycznej lub technicznej obrony obiektów.2. Ogólna znajomość systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów.3. Znajomość zasad stosowania systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony i obrony obiektów wojskowych stosowanych w resorcie obrony narodowej.4. Znajomość ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1432). 5. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w zakresie pakietu biurowego (MS Office) oraz redagowania pism.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłaszanie ofert (list motywacyjny i CV): - pocztą na adres 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska albo - osobiście Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska pozostawić na Biurze Przepustek.INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 16.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku samodzielny księgowy- samodzielna obsługa Książki Przychodów i Rozchodów oraz ewidencji ryczałtowej, - rozliczanie Ksiąg Handlowych - dobra organizacja pracy- mile widziana znajomość kadr i płac, oraz systemu płatnik
TOPWORK.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i szkolnych, układanie jadłospisu
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lindowie - 2017-08-23 - Lindów (śląskie)
pomoc przy pracach leśnych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Romanowo Górne (wielkopolskie)
Grafik komputerowy DTP. Znajomość PhotoShopa, CorelDrow, Pakiet Adobe. Praca Głogoczów.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Głogoczów (małopolskie)
Krawiectwo-pikowanie-kroczy
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
WYKONYWANIE PRAC WYKOŃCZENIOWYCH W BUDYNKACH: SZPACHLOWANIE, UKŁADANIE GLAZURY I TERAKOTY, STAWIANIE ŚCIANEK KARTONOWO-GIPSOWYCH.
MPDEVELOPMENT GRUPA MARPAT PATRYK GWIZDAŁA - 2018-05-15 - Gdynia (pomorskie)
zapoznanie się z dokumentami;archiwizacja dokumentów;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;obsługa urządzeń biurowych;pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych;informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy;archiwizacja dokumentów;udzielanie informacji o szkoleniach;informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia o terminie i miejscu szkolenia;wydawanie wniosków na szkolenia indywidualne;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w sprawach dotyczących złożonych wniosków;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;telefoniczne informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne umawianie Pracodawców na spotkania w sprawach dotyczących złożonych wniosków;przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa gości, sprzątanie stołówki
DW ADMIRAŁ S.C. - 2016-08-25 - Karpacz (dolnośląskie)
praca przy wytwarzaniu konstrukcji stalowych
Hutremex Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Trzebinia (małopolskie)
Monter instalacji gazów medycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Skierniewice (łódzkie)
- planowanie pracy opiekunczej,pielęgnacyjnej i wychowawczej w zależności od wieku dziecka-opracowanie i realizacja programu edukacyjnego; -prowadzenie zabaw i zajęć stymulujących rozwój dziecka z uwzględnieniem rozwoju-psychomotorycznego i indywidualnych potrzeb dziecka;-krztałtowanie aktywności dziecka oraz pożądanych przyzwyczajeń i nawyków;-nawiązywanie i utrzymywanie uczuciowego kontaktu z dzieckiem;-zaspakajanie potrzeb biologicznuch i psychospołecznych dziecka;-wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, ukladania do snu, przewijania itp.;-czuwanie nad zgodnym z normami żywieniowymi odżywianiem dziecka;-obserwowanie stanu zdrowia dziecka;-udzielanie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej;- współpraca z rodzicami lub prawnymi opiekunami dziecka; prowadzenie dokumentacji zajęć prowadzonych z dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Rumia (pomorskie)
Nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbedne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletnośźć dostaw.Uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych.Prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji.Obsługa magazynów produkcji w toku.Przygotowywanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne.Nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami.Sporządzanie analiz i raportów dotyczacych zużycia materiałowego i terminowosci dostaw.Praca poczatkowo na okres próbny, potem na czas określony, a następnie na czas nieokreślony w sytemie dwuzmianowym.Kontakt z pracodawcą: osobisty dział kadr pok. 211 (w godz. 8:00-13:00), praca (at) elwat.com.pl 71 33 45 114 lub 113.Sala F
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz. średnie, 2 lata prowadzenia pełnej księgowości, obsługa programu optima, księgowanie faktur, sporządzanie deklaracji, VAT, PIT, CIT, bilans, rachunek zysków i strat. praca 1/2 etatu
GEO-INDUSTRIAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks. sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: obsługa klienta na sali sprzedaży, dbanie o wygląd i ekspozycję towarów, weryfikacja terminów ważności, obsługa kasy fiskalnej; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice ul. Kozielska, Zubrzyckiego lub ul. Sikory
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Gliwice (śląskie)
SPRZATANIE POMIESZCZEŃ
Spółdzielnia Inwalidów "Prosna" w Kaliszu - 2016-07-11 - Konin (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami. Księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu. Opisywała dokumenty ksiegowe. Opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów. Weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów. Wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego. Przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów. Przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w księgowości, przy wyższym 2 lata pracy w księgowości. Umiejętności: znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikamidoświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
pomoc kuchenna
KAROLINA HEINRICH LA PETITE CUISINE - 2016-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
pełna księgowość, kadry, płace, ZUS, sprawozdawczość.
PPHU Maszyny i Przetwórstwo Nasion Oleistych OLVITA Krzysztof Dziaduch - 2017-09-04 - Mysłaków (dolnośląskie)
Samodzielna księgowa
DOM M-4 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu spożywczo - przemysłowego
PETRO GUM SERWIS Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Otorowo (wielkopolskie)
Zakres usług:a) pomoc w codziennych sprawach: przygotowanie posiłku, zakupy itd., b) asysta podczas ewentualnych wizyt lekarskich, c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, d) opieka higieniczna, pielęgnacja.
Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2017-08-01 - Łuczyce (małopolskie)
Obsługa pacjenta, wykonywanie zadań związanych z zawodem fizjoterapeuty, prowadzenie dokumentacji medycznej.Godziny pracy: 08:00-16:00, 10:00-18:00.Pracodawca preferuje kontakt telefoniczny.
MKW Sp z o.o. - 2017-11-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
nadzór nad maszyną, zasypywanie regranulatu w podajnik wytłaczarki
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2016-05-31 - Mława (mazowieckie)
Zadania:Rejestrowanie operacji gospodarczych.Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów.Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych.Przygotowywanie bieżących zestawień oraz raportów dla sprawozdawczości finansowej.Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów.Przygotowywanie cyklicznych raportów.
Rolimpex S.A. - 2016-03-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
JK BIS Spółka z o.o. - 2017-06-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie do lakierowania, lakierowanie samochodów, praca w godzinach 8.00 do 16.00 dla osób berzobotnych zarejestowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kołobrzegu
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Niekanin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana obsługa komputera, w tym programy księgowe i MS Office; pełna obsługa klientów biura rachunkowego; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego; umiejętność prowadzenia ewidencji przychodów, KPiR, rejestrów VAT, ksiąg handlowych; wyliczanie zobowiązań podatkowych klienta; rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych; naliczanie płac, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
SANTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Zabrze (śląskie)
- Przygotowywanie potraw kuchni polskiej. Istnieje możliwość awansu na Szefa Kuchni.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto na początek. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe gastronomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 797-023-907) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. GROTA ROWECKIEGO 130, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: timken.sosnowiec (at) eurest.pl
EUREST POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-02 - Sosnowiec (śląskie)
- księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- księgowanie list płac,- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznychSala E
DONGSEO-DISPLAY POLAND SP. Z O.O. - 2017-09-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)