SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO Wrocław oferta pracy ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbedne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletnośźć dostaw.Uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych.Prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji.Obsługa magazynów produkcji w toku.Przygotowywanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne.Nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami.Sporządzanie analiz i raportów dotyczacych zużycia materiałowego i terminowosci dostaw.Praca poczatkowo na okres próbny, potem na czas określony, a następnie na czas nieokreślony w sytemie dwuzmianowym.Kontakt z pracodawcą: osobisty dział kadr pok. 211 (w godz. 8:00-13:00), praca (at) elwat.com.pl 71 33 45 114 lub 113.Sala F
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbedne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletnośźć dostaw.Uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych.Prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji.Obsługa magazynów produkcji w toku.Przygotowywanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne.Nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami.Sporządzanie analiz i raportów dotyczacych zużycia materiałowego i terminowosci dostaw.Praca poczatkowo na okres próbny, potem na czas określony, a następnie na czas nieokreślony w sytemie dwuzmianowym.Kontakt z pracodawcą: osobisty dział kadr pok. 211 (w godz. 8:00-13:00), praca (at) elwat.com.pl 71 33 45 114 lub 113.Sala F
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik działu logistyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie co najmniej średnie.Doswiadczenie - minimum 2 lata doswiadczenia na podobnym stanowisku pracy w obszarze zaopatrzenia produkcji.Znajomość aplikacji MS EXCEL, w tym umiejetnośc sporządzania raportów i analiz statystycznych.Prawo jazdy kat. B.Posiadanie waznych uprawnien na wózki widłowe.Doswiadczenie w pracy z zsystemami ERP.Umiejetność pracy w zespole, umiejetność pracy pod presją czasu, samodzielność, kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy, obowiazkowość, terminowość i elastyczność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: x
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 96/100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 06.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik kuchni- praca fizyczna
AMREST SP. Z O.O. - 2017-05-31 - Rzgów (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów z terenów Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Rdzów (mazowieckie)
ewidencja i przygotowanie dokumntacji magazynowej, przygotowanie ofert i dokumentacji odbiorczej, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jankowice (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat).Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Augustów (podlaskie)
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ PORZĄDKOWANIE MIEJSCA PRACY, KOORDYNACJA ZAMOWIEŃ NA POTRZEBY WYKONYWANYCH ROBOT, RĘCZNY TRANSPORT MATERIAŁÓW I NARZĘDZI W ZAKRESIE POJAZD DOSTAWCZY - MIEJSCE WYKONYWANIA ROBÓT;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE BUDOWLANE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, UMIEJĘYNIOŚC KIERUNKOWE W ZAKRESIE ZAWODU, UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI ELEKTRONARZĘDZI, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
SUBORTUS ZAKŁAD BUDOWLANY EWA PUTON - 2015-12-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Transport materiałów do badań, leków itp. Praca jednozmianowa w godzinach 7-15. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: osobiście lub telefonicznie (609 554 495, 71 327 01 88) z p. Agnieszką Martynowską w godzinach 7:00-15:00.
Niro Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)
konsultant - telemarketer
kontakt przez OHP - 2016-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa komputera i sprzętów biurowych, obsługa lektorów(w tym native speakers), przygotowanie dokumentów dla księgowości,l praca z tabelkami w Excelu, kontrola przelewów, raportów
BEST Centrum Języków Obcych - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
-wprowadzanie dokumentów do programu- analiza dokumentów księgowych-sporządzanie sprawozdań okresowych
FLEVO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-02 - Duraczewo (lubuskie)
PROWADZENIE PEŁNYCH KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, RYCZAŁTU, INNE.( BEZ KONIECZNOŚCI ZNAJOMOŚCI KADR, PŁAC, ZUS). SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAWCZOŚCI US, GUS, WNIOSKÓW KREDYTOWYCH.
MARTKO MAŁGORZATA BIURO KONSULTINGOWO-KSIĘGOWE "MM" - 2017-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
PIOTRUŚ PAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie; staż pracy: min. 1 rok; doświadczenie w obsłudze Klienta i/ lub sprzedaży, czynne prawo jazdy, łatwość nawiązywania i budowania relacji biznesowych, zorientowanie na cel, bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji; zakres obowiązków: sprzedaż i obsługa Klienta, pozyskiwanie i docieranie do nowych Klientów, przeprowadzanie spotkań w oparciu o precyzyjne standardy: analiza potrzeb, projektowanie rozwiązań, prezentacja usług, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży; pracodawca oferuje: prace w stabilnej instytucji finansowej w Oddziale w Gliwicach, profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy, wsparcie trenera w pierwszym okresie pracy, refinansowanie zakupu laptopa (benefit na własność), pakiet socjalny: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, itp.; możliwość rozwoju wewnątrz organizacji; miejsce pracy: Gliwice;
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
Ustawianie i obsługa frezarki
Dagas Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Warka (mazowieckie)
roboty publiczneobsługa interesantów, rejestracja wniosków,wykonywanie prac admnistracyjno - kancelaryjnych, pisanie pism i korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprawdzanie poprawności dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym, klasyfikacja i uzgadnianie kont księgowych, dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego, współpraca z US i innymi instytucjami, wystawianie faktur sprzedaży, wsparcie dyrektora biura rachunkowego w bieżących sprwach finansowo księgowych.
ASESORE Aleksander Lewandowski - 2018-07-25 - Wejherowo (pomorskie)
Realizacja planu wykonania ważenia surowców chemicznych do produkcji masy kosmetycznej.Kompletowanie gotowych naważek surowców do skrzynio-palet (używanie skanerów i przenośnego radia).Kompletowanie i podstawianie palet z surowcami pod stacje ważenia z wyznaczonych miejsc magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Garwolin (mazowieckie)
nadzorowanie logistyki towarów kluczowych klientów, sporządzanie raportów dla koreańskiego zarządu, zarządzanie personelem
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
RAF.TRANS.SP.ZO.O. - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Lipsko (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: od 1375 do 1650 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
kucharz
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Poddębice (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Jantar Spółka z o.o - 2017-09-19 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany ośmiogodzinne: ranna (6:00) i południowa (11:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
realizacja opieki pielęgniarskiej w ramach opieki długoterminowej
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2016-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie ewidencji magazynowej sprzętu techniki policyjnej, biurowej, materiałów techniki, druków i materiałów biurowych, -wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie dowodówwydania zatwierdzonych przez Kierownictwo Wydziału oraz przyjmowanie sprzętu na magazyn, - wstępne ustalenia kategorii przyjmowanego sprzętu i wyposażenia, - uczestniczenie w wybrakowaniu i inwentaryzowaniu składników majątkowych, - utrzymywanie w magazynie należytego porządku, w szczególności na regałach, - właściwe zabezpieczenie magazynu w czasie nieobecności magazyniera. Praca w godzinie: 7-15
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu - 2017-11-28 - Opole (opolskie)
Dekretacja dokumentów, windykacja należności, księgowanie dokumentów źródłowych, uzgadnianie kont i sald kontrahentów, obsługa klientów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Gdynia (pomorskie)
Montaż i demontaż szelunków systemowych oraz przygotowanie konstrukcji deskowań, montaż siatek i szkieletów zbrojeniowych zgodnie z dokumentacją techniczną, układanie siatek i szkieletów zbrojeniowych w miejscu budowy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Biała Rawska (łódzkie)
Szycie, krojenie, tapicerowanie mebli na gotowo
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)