SAMODZIELNA KSIĘGOWA Rzeszów oferta pracy MARTKO MAŁGORZATA BIURO KONSULTINGOWO-KSIĘGOWE "MM"
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE PEŁNYCH KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, RYCZAŁTU, INNE.( BEZ KONIECZNOŚCI ZNAJOMOŚCI KADR, PŁAC, ZUS). SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAWCZOŚCI US, GUS, WNIOSKÓW KREDYTOWYCH.
Data publikacji: 2017-06-12
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MARTKO MAŁGORZATA BIURO KONSULTINGOWO-KSIĘGOWE "MM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BACZYŃSKIEGO 6, 35-210 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE PEŁNYCH KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, RYCZAŁTU, INNE.( BEZ KONIECZNOŚCI ZNAJOMOŚCI KADR, PŁAC, ZUS). SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAWCZOŚCI US, GUS, WNIOSKÓW KREDYTOWYCH.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW OPTIMA I REWIZOR, MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MARTKO MAŁGORZATA BIURO KONSULTINGOWO-KSIĘGOWE "MM"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Cicha 26, 36-040 Boguchwała, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Boguchwała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Boguchwała
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego).Po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Siedlce, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania. Pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa komputera,odbieranie telefonu meldowanie gości,obsługa terminala.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zemborzyce Dolne (lubelskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 1-5 lat; obsługa programów księgowych: CDN, OPTIMA, PŁATNIK, znajomość przepisów UOR, PIT, CIT, VAT; zakres obowiązków: prowadzanie ksiąg handlowych, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, PIT, VAT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PUCHALSKI PAWEŁ DORADCA PODATKOWY PAWEŁ PUCHALSKI - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu firmy. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
EDDOM ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI Krzysztof Ryciuk - 2017-06-02 - Piastów (mazowieckie)
Pełna księgowość, VAT, PODATEK, ZUS, INTRASTAT, kadry i płace.
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego KALCHEM Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Wielki Głęboczek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów. Obsługa Klientów. Sklep z dzieżą obok Mrówki. Praca od 09:00-17;00 lub 10:00-18:00
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przestrzeganie dyscypliny pracy, dbanie o wygląd sal muzealnych,oprowadzanie gości hotelowych i grup zorganizowanych
AMW Hotele Sp.z o.o. - 2018-05-18 - Sucha (dolnośląskie)
j.w.
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów sieci Plus GSM - infolinia przychodząca.Doradztwo i pomoc w wyborze produktów/usług dopasowanych do potrzeb klienta.Umowa o pracę tymczasową. Zmiany w godzinach 06:00 - 01:00, zmiany zaczynają się co godzinę od 08:00, ostatnia od 17:00, a także 22:00-06:00.Miejsce pracy: Łódź, ul. Traktorowa 141/143, ul. Traktorowa 148/158.
Work Service S.A. - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji odzieży
EWA MINGE Sp. z o. o. - 2017-07-21 - Pszczew (lubuskie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zabrze (śląskie)
profesjonalna obsługa klientów, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, obsługa kasy fiskalnej, raportowanie do przełożonego o wynikach sprzedaży
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik techniczny do obsługi systemów bag in box (maszyna)
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz załatwianie wszelkich formalności dokumentowych związanych z zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia lub umowy o dzieło, w tym sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz wprowadzania danych w programie kadrowo-płacowym, Płatnik; prowadzenie ewidencji umów cywilnoprawnych.Przygotowywanie zestawień i rozliczeń umów cywilnoprawnych.Prowadzenie spraw dotyczących studiów podyplomowych, kursów dokształcających, projektów unijnych itp.Wystawianie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych nauczycielom akademickim, pracownikom niebędącym nauczycielami akademickimi oraz prowadzenie ich ewidencji.Wystawianie legitymacji służbowych nauczycielom akademickim oraz ich ewidencja.Prowadzenie spraw związanych z kształceniem i dokształcaniem nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.Prowadzenie spraw związanych z procesem rekrutacyjnym pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.Przygotowywanie treści pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Rektora.Przygotowywanie zapotrzebowań i zamówień do Działu Administracyjnego.Przygotowywanie wniosków o nadanie medali, orderów i odznaczeń oraz innych nagród. Współudział w opracowywaniu aktów prawnych dotyczących spraw pracowniczych.Przekazywanie spraw ostatecznie załatwionych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń VAT, CIT, księgowanie operacji gospodarczych dotyczących należności, zobowiązań kosztów. Kontakt: Kazimiera Musiał tel. 41 386 60 28
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-22 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Przewóz i montaż elementów ślusarskich.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Krosno (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:-przygotowywała dokumentację związaną z organizacją przez szkoły wyjazdów śródrocznych pod nazwą Zielona szkoła ( przygotowanie umów , wniosku o dofinansowanie oraz rozliczenia i sprawozdania), przygotowywała dokumentację związaną z planowaniem środków na realizację akcji pod nazwą Lato/Zima w mieście, przeprowadzała kontrolę szkół zgłoszonych do organizacji wypoczynku letniego lub zimowego dzieci oraz młodzieży podczas zajęć stacjonarnych w mieście Katowice, przygotowywała sprawozdawczość związaną z akcją Lato/Zima w mieście. - Wynagrodzenie: 1450 do 1740 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec listopada 2017r.- Praca na 1/2 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe - 4 lata pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce budżetowej. Wymagana znajomość programów Word i Excel znajomość zasad księgowości oraz klasyfikacji budżetowej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-25 - Katowice (śląskie)
dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie zapisów w ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym, pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, rozliczanie kartotek kontrahentów
Biuro Rachunkowo-Podatkowe LOGARYTM Anna Gut - 2017-07-25 - Bochnia (małopolskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie rejestrów VAT i wyliczanie kwot podatku.Obliczanie zaliczek miesięcznych CIT i dokonywanie rocznego rozliczenia.Sporządzanie bilansów rocznych.Sporządzanie sprawozdań FIZ.Uzgadnianie rachunków.
"Central European Aggregates" S.A. - 2017-05-25 - Jaworzno (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
j.w
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "MAK"; RESTAURACJA "SOPLICÓWKA" KASPERSKA-BABIK MAŁGORZATA KRYSTYNA - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie adm., zarządzania, techniczne lub ekonomiczne; doświadczenie w pracy na stan. administracyjnym; zakres zadań: prowadzenie sekretariatu, sprawowanie opieki nad gabinetem Prorektora, umawianie spotkań, org. delegacji, przyg., prowadzenie oraz monitorowanie projektów i porozumień, opracowywanie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze rachunkowym
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Tarnów (małopolskie)
Bezrobotny pod okiem opiekuna zapozna się z wykonywaniem prac związanych z obsługą kadrową pracowników. Opiekun pokaże bezrobotnemu jak należy prowadzić dokumentację osobową pracowników, przygotowywać umowy o pracę, umowy cywilnoprawne oraz wszelkie dokumenty związane z rekrutacją i zwolnieniem pracowników. Bezrobotny nauczy się prowadzić akta osobowe i dokumentację pracowniczą zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opiekun przeszkoli bezrobotnego jak należy prowadzić ewidencję czasu pracy, urlopów, prowadzić sprawy ZUS w zakresie rejestrowania i wyrejestrowania pracownika, a także przygotowywać skierowania na badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne oraz kontrolować aktualności badań lekarskich pracowników. Pod okiem opiekuna bezrobotny będzie aktualizował dane personalne, archiwizował je oraz zabezpieczał dokumentację w sposób uniemożliwiający wgląd osób postronnych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Mielec (podkarpackie)
wykonywanie obróbek blacharskich na budynkach mieszkalnych
BDM Sp. z o. o. - 2017-02-06 - Wąchock (świętokrzyskie)
Opis stanowiska: Praca na stanowisku kierowcy kat. B - samochód o DMC 3,5 t. Transport towarów na terenie Europy. Załadunek oraz rozładunek towaru w miejscach i terminach wskazanych przez spedytora. Regularne raportowanie o wynikach pracy oraz możliwych opóźnieniach/problemach. Dbanie o stan przewożonego towaru. Tankowanie pojazdu (rozliczanie się z wydatków oraz faktur za paliwo). Dbanie o kompletność oraz poprawność dokumentacji przewozowej (CMR, WZ itp.). Dbanie o stan techniczny oraz czystość pojazdu.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Marki (mazowieckie)
przygotowanie dań zgodnie ze standardem restauracji
S & L Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem znajdującym się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Samodzielne Stanowisko ds. Systemu informacji Przestrzennej.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-06-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)