SAMODZIELNE STANOWISKO DS. SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem znajdującym się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Samodzielne Stanowisko ds. Systemu informacji Przestrzennej.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem znajdującym się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Samodzielne Stanowisko ds. Systemu informacji Przestrzennej.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: geoinformatyka, geografia, gospodarka przestrzenna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż w jednostkach administracji publicznej lub współpracy z takimi jednostkami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Samodzielne Stanowisko ds. Systemu nformacji Przestrzennej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2017
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- dokonywanie kontroli i obchodów obiektu Muzeum w celu sprawdzenia stanu zabezpieczeń mechanicznych i elektronicznych (okna, drzwi, świetliki, kamery, czujki, itp),- sygnalizowanie o zauważonych usterkach w działaniu systemów sygnalizacji alarmowej, telewizji przemysłowej CCTV, łączności oraz urządzeń grzewczych i elektrycznych,- prowadzenie stałego dozoru sygnałów przesyłanych z kamer TVU, systemów alarmowych i innych urządzeń elektronicznych, oraz reagowanie na te sygnały,- przeciwdziałanie kradzieżom z włamaniem, niszczeniu lub uszkadzaniu mienia objętego ochroną,- wzywanie osób do opuszczenia terenu, obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku,- koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu,- prowadzenie książki służby dozorowej i innej dokumentacji - wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Muzeum - wykonywanie stałych prac porządkowych w sali ekspozycyjnej, pomieszczeniach biurowych, oraz sanitarnych budynku Muzeum,- wykonywanie stałych prac porządkowych w bezpośrednim otoczeniu budynku Muzeum,- przestrzeganie zasad należytego zachowania się oraz dbałość o wygląd, - obsługa kasy fiskalnej, programu sprzedażowego, wystawianie faktur,- prowadzenie ewidencji ilości osób zwiedzających,- prowadzenie ewidencji gości oraz pracowników serwisu,- wysoka kultura osobista przy obsłudze klienta indywidualnego i grupowego,- przeciwdziałanie próbom dewastacji czy przejawom marnotrawstwa lub niedbalstwa, - przestrzeganie przepisów p/poż, - przestrzeganie dyscypliny pracy,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-08-29 - Markowa (podkarpackie)
przyjmowanie, dokumentowanie i magazynowanie towarów w stacji paliw, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Rokiciny (łódzkie)
Praca przy realizacji robót budowlanych - malowanie, murowanie,gipsowanie- praca na terenie woj. śląskiego, pracodawca zapewnia dowóz na miejsce pracy.
Firma Handlowo-Usługowa MIRDOM Tomasz Ciuk - 2016-03-21 - Zawiercie (śląskie)
Malowanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe, montaż elewacji, montaż płyt kartonowo-gipsowych.
Gravis Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
- montaż sieci i instalacji elektrycznych- wykonywanie pomiarów sieci i instalacji- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem sieci i instalacji elektrycznych.
JOTEL CONNECT Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
.
Kamil Kornatowski - Usługi Transportowe - 2017-06-30 - Bisztynek-Kolonia (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. finansowo-księgowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
praca w biurze rachunkowym, prowadzenie ewidencji księgowych i rozliczeń podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Miejska Górka (wielkopolskie)
-Komunikacja z klientami na różnych etapach procesu tworzenia produktu/ realizacji zamówienia;-Bieżąca współpraca z działami Marketingu, Produkcji, Transportu;-Pomoc w bieżącej pracy Działu, także związanej z eksportem;-Przygotowanie ofert handlowych zgodnie z wytycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, Sporządzanie deklaracji podatkowych, Sporządzanie sprawozdań finansowych,Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS).
MK BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie-wydawanie towaru, rozładunek załadunek towaru, przygotowywanie towaru do wysyłek kurierskich.
MADEX Henryk Mrowiec - 2018-05-09 - Tychy (śląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach. Miejsce wykonywania pracy teren powiatu jarocińskiego
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie magazynów: środków czystości i żywieniowego, prowadzenie dokumentacji magazynowej, raportów żywieniowych, sporządzanie jadłospisów, nadzór nad ich realizacją, planowanie i prowadzenie zbiorowego żywienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie placówki w art. spożywcze, środki czystości, odzież roboczą - zgodnie z ustawą Pzp, sporządzanie miesięcznych zestawień oraz sprawozdań, zaopatrywanie pracowników w odzież roboczą, prowadzenie kartotek odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, prowadzenie spisu inwentarza,prowadzenie dokumentacji związana z zakupem, sprzedażą i likwidacją środków trwałych, wyposażenia.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2018-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Przewóz towarów, materiałów budowlanych, mebli,- Treminowe wykonywanie zleceń transportowych,- Dbanie o sprzęt powierzony do wykonywania pracy.Kontakt: telefon 607-288-011; e-mail kinga.maks (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-04 - Tczew (pomorskie)
Samodzielna obsługa lasera, praca zorganizowana zgodnie z planem produkcji, terminowe wykonywanie zadań, dbanie o wysoką jakość produktu, kontrola jakości. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-04-04 - Strzelinko (pomorskie)
układanie kompozycji kwiatowych z kwiatów sztucznych
F.H.U MARIO - 2016-08-25 - Łukawiec (podkarpackie)
Realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- znajomość przepisów podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT- rozliczanie JPK- sporządzanie deklaracji VAT- uzgadnianie kont dotyczących zakupu towarów- uzgadnianie stanów magazynów, rejestr środków trwałych- rozksięgowywanie płac PK- znajomość PŁATNIKA- korekty ZUS- znajomość specyfiki zakładu pracy chronionej
BEST P.W.SP.J.CENTRUM BHP I P.POŻ.E.GARBERA - 2018-03-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Murowanie, szlowanie, zbrojenie, betonowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wyszków (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony i należny, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. - Wynagrodzenie: od 2750 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru: 1 stanowisko od 01.01.2018r., 2 stanowiska od 01.02.2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej, przy wyższym 2 lata pracy w tym minimum pół roku w jednostce budżetowej. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie strategii sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy, bezpośrednie prowadzenie i/lib częsty nadzór merytoryczny nad obsługą handlową kluczowych klientów, realizacja założonych budżetów sprzedaży, rozwiązywanie problemów reklamacyjnych, tworzenie analiz rynkowych, raportowanie, udział w akcjach promocyjnych.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2017-12-19 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa maszyn niszczących i belownicy
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2017-05-18 - Zgierz (łódzkie)
Pomoc przy montowaniu elementów kontenerów, obsługa nożyc gilotynowych NC, obsługa krawędziarki.
EKOMBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-28 - Bochnia (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości PKPiR oraz ryczałtu dla klientów biura rachunkowego.
WIATR I WODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Liczenie aut- Pilnowanie sprzętu podczas pomiarów- Wypełnianie dokumentacji pomiarowej- Praca w zespołach dwuosobowych
kontakt przez OHP - 2016-06-21 - Lublin (lubelskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Przedbórz (łódzkie)
praca przy produkcji alkoholu
HENKELL & CO. POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)