SAMODZIELNY REFERENT DS. ROZWOJU W SEKRETARIACIE PROREKTORA DS. NAUKI I ROZWOJU Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. ROZWOJU W SEKRETARIACIE PROREKTORA DS. NAUKI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie adm., zarządzania, techniczne lub ekonomiczne; doświadczenie w pracy na stan. administracyjnym; zakres zadań: prowadzenie sekretariatu, sprawowanie opieki nad gabinetem Prorektora, umawianie spotkań, org. delegacji, przyg., prowadzenie oraz monitorowanie projektów i porozumień, opracowywanie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie adm., zarządzania, techniczne lub ekonomiczne; doświadczenie w pracy na stan. administracyjnym; zakres zadań: prowadzenie sekretariatu, sprawowanie opieki nad gabinetem Prorektora, umawianie spotkań, org. delegacji, przyg., prowadzenie oraz monitorowanie projektów i porozumień, opracowywanie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia regulaminowa + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. ROZWOJU W SEKRETARIACIE PROREKTORA DS. NAUKI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów, należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Samodzielny referent ds. rozwoju w Sekretariacie Prorektora ds. Nauki i Rozwoju w terminie do dnia 18 sierpnia 2017 roku, osobiście w Dziale Spraw Osobowych, przy ul. Akademickiej 2A, pokój nr 43 (wejście od biura podróży) lub przesłać na adres Pol. Śl.Prosimy również o wypełnienie formularza aplikacyjnego "https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=12e250fe40444d14b14f1d382a39410c" w wersji elektronicznej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 18.08.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Suwałki (podlaskie)
-przygotowanie materiałów do druku offsetowego w postaci elektronicznej,-ostosowanie projektu do wymagań technicznych i metody druku,-nanoszenie zmian w plikach agencyjnych Klientów, zgodnie z wymaganiami Klientów,-przygotowanie wariantów projektu do zaprezentowania Klientowi,-przygotowanie pliku wynikowego do naświetlania,-archiwizowanie plików.
KENT-PAK OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Bardo (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości. Mile widziane doświadczenie jako księgowa w sp. z.o.o. i księgowości produkcyjnej.
Wyrób i Handel Materiałów Budowlanych "Stelmach" s.c. - 2016-06-14 - Cieniawa (małopolskie)
Krojenie materiałów po uprzednim naniesieniu wymiarów ze wskazanej formy. Szycie pokrowców samochodowych.
AUTOPOKROWCE Agnieszka Tyburska - 2018-02-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, tworzenie deklaracji VAT, VAT-UE, podatku od nieruchomości, uzupełnianie sprawozdań, GUS, dekretacja faktur zakupu i sprzedaży, rozliczanie międzyokresowe przychodów i kosztów, księgowanie raportów kasowych, bankowych i rozliczanie płatności. kontakt z klientami i dostawcami w przypadku niejasności, potwierdzanie sald, monitorowanie terminowego regulowania zobowiązańi należności, przygotowywanie analiz i zestawień
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-09-09 - Bogumiłów (łódzkie)
Praca w tartaku, obsługa maszyn
P.H.U."BALKA" Rzepka Aniela Przysietnica - 2016-06-13 - Tyrawa Wołoska (podkarpackie)
Obsługa klienta oraz kasy fiskalnej
Dino Polska S.A. - 2016-12-14 - Twardogóra (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
dekretacja i księgowanie dokumentacji, ilość godzin tygodniowo 35
Elbląska Spółdzielnia Niewidomych ELSIN Zakład Pracy Chronionej - 2017-04-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obróbka metalu.Spawanie elementów
Zofia Kodym Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy KOD-MET - 2018-07-27 - Miedzna (mazowieckie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godzinach pracy
Zakład Produkcji Wielobranżowej PROWAL Waldemar Żukowski - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)
prace księgowe
Baltica Biznes Bis Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
praca w biurze rachunkowym
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Tarnów (małopolskie)
opieka i pielęgnacja chorych w miejscu zamieszkania, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Strzelin (dolnośląskie)
organizowanie pracy konsultantów telefonicznych, układanie grafików, planowanie przerw i zmian w pracy;bieżące nadzorowanie pracy konsultantów, dbałość o porządek na sali call center, kontrolowanie przestrzegania wyznaczonych przerw, punktualności konsultantów oraz ich zaangażowania w pracę;kontrolowanie jakości pracy konsultantów – kontrolowanie znajomości skryptów, przestrzegania scenariusza rozmowy, kultury osobistej oraz innych standardów pracy wyznaczonych przez firmę zlecającą obsługę telefoniczną;szkolenie nowych konsultantów, bieżące wspieranie konsultantów w pracy, odpowiadanie na pytania konsultantów, zapewnianie niezbędnych informacji i zasobów dla konsultantów;rozwijanie umiejętności sprzedażowych członków zespołu konsultantów; Współpraca z firmami z Rosji, Białorusi i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach.
IQ ENERGETYKA - 2018-01-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przedstawiciel handlowy Stargard i okolice, sprzedaż pomocy szkolnych, pozyskiwanie klientów biznesowych
Spółdzielnia Socjalna Progresja - 2016-06-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
spawanie elektryczne i gazowe
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kozienice (mazowieckie)
przygotowanie podłoża pod kostkę, układanie kostki, układanie krawęzników, utwardzanie ułożonej kostki
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Szycie ręczne elementów obuwia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Nowy Targ (małopolskie)
Utrzymanie czystości w pokojów mieszkanek, pomoc pielęgniarkom.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ruskie Piaski (lubelskie)
1. Bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. (wprowadzanie faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, rozliczanie sprzedaży fiskalnej, prowadzenie gospodarki magazynowej, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, księgowanie płac)2. Czynny udział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, a także w przygotowaniu raportów z wykonania budżetu i innych raportów z zakresu wewnętrznego controllingu3. Koordynacja procesu zamknięcia ksiąg rachunkowych4. Znajomość z zakresu prawa pracy
Raciborskie Centrum Medyczne Sp. z o. o. - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o.,- dekretacja i księgowanie dokumentów,- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- prowadzenie rejestrów vat,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego,- prowadzenie teczek osobowych pracowników,
ARMO Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Zajączkowo (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przygotowanie produktów do sprzedaży. Dbanie o czystość miejsca pracy. Doświadczenie w handlu mile widziane. Aktualna książeczka sanepidowska. Praca w sklepie Delikatesy Premium Nr 41 Domostawa.
Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku - 2018-03-22 - Domostawa (podkarpackie)
Praca z dziećmi ,kontakt z żywnością prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
wymiana klocków hamulcowych, tarcz, wymiana opon oraz podstawowe czynności mechaniczne przy pojazdach samochodowych;
DRÓŻDŻ ANDRZEJ LUCAS CENTRUM HAMULCOWE - 2018-04-04 - Lublin (lubelskie)
ochrona mienia
CW EMIR Spółka z o.o. - 2018-06-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Bieżące prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. (wprowadzanie faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, rozliczanie sprzedaży fiskalnej, prowadzenie gospodarki magazynowej, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, księgowanie płac)2.Czynny udział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, a także w przygotowaniu raportów z wykonania budżetu i innych raportów z zakresu wewnętrznego controllingu3.Koordynacja procesu zamknięcia ksiąg rachunkowych4.Znajomość z zakresu prawa pracy
Raciborskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
Odnoszenie elemntów lakierowanych na regały, szlifowanie elementów po lakierowaniu.
Szymiczek Andrzej Stolarstwo - 2017-09-22 - Bluszczów (śląskie)