SAMODZIELNA KSIĘGOWA Bochnia oferta pracy Biuro Rachunkowo-Podatkowe LOGARYTM Anna Gut
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie zapisów w ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym, pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, rozliczanie kartotek kontrahentów
Data publikacji: 2017-07-25
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowo-Podatkowe LOGARYTM Anna Gut
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 17, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie zapisów w ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym, pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, rozliczanie kartotek kontrahentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2017
Data zakończenia pracy: 13.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
okres próbny 3 miesiące, kolejna umowa na okres 2 lat, jedna zmiana w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowo-Podatkowe LOGARYTM Anna Gut
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Eljasza Goldhammera 5/6, 33-100 Tarnów, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: chełmski
Gmina pracodawcy: Wierzbica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Eljasza Goldhammera
Numer budynku pracodawcy: 5/6
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 25.07.2017
Oferta pracy ważna do: 11.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów kosztów spółki, kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,księgowanie dokumentów magazynowych.
IMSO Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
skanowanie umów/aneksów, czynnosci związane z obsługą systemu informatycznego, kopiowanie dokumentów, sporządzanie spisu spraw w dokumentacji zadania, przygotowanie dokumentacji do archiwizowania, zapewnienie obiegu dokumentacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi, przygotowanie umów/aneksów o dofinansowanie,umów zabezpieczeń, przygotowanie zaświadczeńo pomocy publicznej, obsługa informacujno-doradcza beneficjentów.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Katowice (śląskie)
bieżąca rejestracja i archiwizacja dokumentów księgowych, uzgadnianie sald księgowych i bieżąca kontrola rozrachunków, przygotowanie deklaracji skarbowych (PIT, CIT, VAT), prowadzenie dokumentacji związanej ze środkami trwałymi, prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, naliczanie list płac, przygotowanie deklaracji ZUS, samodielne sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej (bilans, rzis)
EMKA BUSINESS SOLUTIONS Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości
ZPU NARZĘDZIOWCY Sp.z o.o. - 2017-09-28 - Przemyśl (podkarpackie)
praca w godz. 7-15
Biuro Usług Ekonomicznych KiK S.C. - 2018-03-07 - Opole (opolskie)
OCHRONA OBIEKTÓW ZAKŁADU, DOZÓR NIELETNICH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOBRA SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, ODPORNOŚĆ NA STRES;miejsce pracy - Szczecin, ul. ModraWYNAGRODZENIE - 2.534 ZŁ BRUTTOKONTAKT Z PRACODAWCĄ: cv wraz z załącznikami przesłać na e-mail: a.wleklak (at) szczecin.sdn.gov.pl lub cv, list motywacyjny, kserokopia dok. potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie, oświadczenie o niekaralności przesłać pocztą na adres pracodawcy;
SCHRONISKO DLA NIELETNICH W SZCZECINIE - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- oferta stażu realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach ( PO WER) wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
tworzenie i kompletowanie dokumentów pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów, obsługa poczty, przygotowywanie umów cywilnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Działania księgowe w obszarze sprzedaży, kosztów, środków trwałych, rozrachunków.Prowadzenie rejestru VAT (rozliczenia międzynarodowe i krajowe),Prowadzenie ewidencji środków trwałych,Czynny udział w procesie kontroli kosztówPrzygotowywanie przelewów bankowychProwadzenie i kontrolowanie ewidencji kasowychSporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy
Telmex sp. z o.o. - 2016-02-25 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie i nadzór nad pracownikami
Maciej Kasperkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - 2016-02-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
dostarczanie towaru do kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wierzbica (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt i koordynacja zamówień i dostaw dla stałych klientów, sprzedaż etykiet samoprzylepnych białych i zadrukowanych, drukarek kodów kreskowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANNA Zdzisław Rożak - 2018-05-09 - Oborniki (wielkopolskie)
- Sprzedaż ekskluzywnego AGD na terenie Polski i Ukrainy. Przeprowadzanie rozmów z klientami w języku rosyjskim, języku ukraińskim oraz polskim.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe za granicę.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym czasie pracy. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w handlu. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Katowice (śląskie)
Praca na wózkach wysokiego składowania, składowanie i transport towarów.Praca w Pruszkowie, ul. Przejazdowa 22c. Wysokość wynagrodzenia 19 zł/h brutto. Rozkład czasu pracy: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Pracodawca organizuje bezpłatny dowóz pracowniczy.Spotkanie rekrutacyjno - informacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 02.03.2017 r. o godzinie 12:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płońsku, sala AIII (pierwsze piętro). Osoby zainteresowane ofertą pracy i zarejestrowane w PUP w Płońsku proszone są o pobieranie przed spotkaniem z pracodawcą skierowania do pracy u swoich Doradców Klienta.
Accord Packaging Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu oraz wprowadzanie danych do systemów policyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie - 2017-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
przyjecie towarów, rozliczenie faktury, sprzatanie stanowiska pracy.Moga wystepować nadgodziny ( płatne). Praca w godzinach od pon. do soboty od 6.oo do 14.oo, 14.oo do 22 +niedziele od 9.oo do 19.oo
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Pomoc przy obsłudze maszyn i urządzeń oraz linii produkcyjnych znajdujących się na terenie przedsiębiorstwa. Pomoc przy maszynie o nazwie "trak taśmowy".
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Strzelewo (kujawsko-pomorskie)
transport towarów na terenie UE
FHU "JARPOL" Jarosław Ciempka - 2015-11-20 - Wierbka (śląskie)
Krajowy i międzynarodowy transport rzeczy na obszarze Krajów Unii Europejskiej, Rosji, Ukrainy, Białorusi, Turcji, Szwajcarii, Norwegii, Serbii, Macedonii, Mołdawii oraz Bośni i Hercegowiny
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Opracowywanie propozycji do planów rzeczowo finansowych, koordynowanie celowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na działalność programową Klubu, koordynowanie prac wszystkich pracowników Klubu; opracowywanie projektów wniosków finansowych dla dysponenta wewnętrznego oraz przygotowywanie projektów umów i zamówień; prowadzenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie harmonogramów pracy pracowników Klubu (listy obecności, pomocnicze karty ewidencji czasu pracy), rozliczanie czasu pracy pracowników Klubu, przekazywanie bieżących informacji w tym zakresie do Kadr; zastępowanie Kierownika Klubu w czasie jego nieobecności; opracowywanie pism i dokumentacji realizowanych przedsięwzięć wynikających z bieżącej działalności Klubu; współudział w aktualizacji pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych pracowników Klubu; prowadzenie Rejestru udostępnionych/użyczonych pomieszczeń w Klubie 4 RBLog, opracowywanie wstawki do planu zasadniczych przedsięwzięć za Klubu, koordynowanie prac wszystkich pracowników Klubu w tym zakresie; opracowywanie przy współudziale pozostałych osób funkcyjnych Klubu sprawozdań rocznych oraz innych sprawozdań i analiz z działalności Klubu; przygotowywanie bieżących informacji dotyczących działalności Klubu; właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym; współpracowanie ze starszym operatorem w zakresie ochrony fizycznej Klubu. prowadzenie pomocniczych ewidencji pododdziału i przygotowywanie dokumentów do zmian w ewidencji oraz prowadzenie dokumentów powyższym zakresie; przygotowywanie dokumentacji oraz koordynowanie przedsięwzięć w zakresie prowadzenia gospodarki materiałowej, przygotowywanie zapotrzebowań na dodatkowy sprzęt kwaterunkowy i k-o według potrzeb wynikających z działalności Klubu oraz Wymagań Eksploatacyjno Technicznych sprzętu K-O planowanego do zakupu; okresowe porównywanie stanów ewidencyjnych z odpowiednimi służbami Komendy Bazy; przygotowywanie dokumentacji w zakresie klasyfikacji i wybrakowania sprzętu kulturalnooświatowego zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć; dokonywanie zamówień środków materiałowych i rzeczowych na potrzeby Klubu zgodnie z przyjętymi procedurami; przygotowywanie dokumentacji w zakresie konieczności przeprowadzania remontów i gospodarowania pomieszczeniami Klubu oraz udział w uzgodnieniach z RZI w powyższym zakresie; współudział w akcjach promujących działalność Klubu w Garnizonie Wrocław poprzez przygotowywanie informacji zapewniających efektywną komunikację wewnętrzną (jednostki i instytucje wojskowe garnizonu) oraz zewnętrznej (organizacje pozarządowe, partnerzy społeczni itp.); wykonywanie prac pomocniczych przy organizacji odpraw, festynów, pikników, koncertów i innych zamierzeń organizowanych przez Klub; uczestniczenie w odprawach i szkoleniach specjalistycznych organizowanych na szczeblach centralnych IWsp SZ i MON. Kontakt z pracodawcą: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WROCŁAW - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku: osoby zatrudnionej na tym stanowisku:- rozwój dostawców- składanie i realizacja zamówień produktów handlowych- praca na systemie Comarch Optima- organizowanie transportu zamówionego produktu- przestrzeganie polityki zakupów obowiązującej w firmie- analiza dokumentów pod względem merytorycznym (faktur, listów przewozowych)- poszukiwanie konkurencyjnych ofert dostawców/ sprzedawców dla zamawianych towarów- monitorowanie współpracy z lokalnymi dostawcami- prowadzenie negocjacji zmierzających do zapewnienia firmie najlepszych warunków handlowych dla zamawianych materiałów- współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta.
METALWIT Łukasz Nadolski - 2016-09-12 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa magazynu (artykuły przemysłowe)
MEBLOKAR 2 KARCZ Spółka Jawna - 2018-02-27 - Barwałd Górny (małopolskie)
sprzedaż art. spożywczych
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY Renata Błaszczyk - 2017-05-26 - Bełchatów (łódzkie)
praca na samodzielnym stanowisku, tworzenie potraw od podstaw, współpraca z szefem kuchni w zakresie tworzenia nowych dań, przygotowywanie cateringu i imprez okolicznościowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Samodzielny montaż stolarki budowlanej wraz z akcesoriami, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
• znajomość pełnej księgowości, płac i kadr,• fachowa wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,• bieżące księgowanie dokumentów (m.in.: magazynowych, wyciągów bankowych, dokumentów sprzedaży, zakupu towarów, zakupów kosztowych),• prowadzenie magazynów i uzgadnianie sald kont dotyczących gospodarki magazynowej oraz rozrachunków z odbiorcami, dostawcami i pracownikami, kontrola środków trwałych,• raportowanie finansowe na potrzeby Zarządu Spółki,• sporządzanie dokumentacji spółek powiązanych (ceny transferowe),• orzeczenie o niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem.
Wytwórnia Wyrobów Foliowych "Folplast" T. Pawik, R. Pawlik Sp. J. - 2017-04-14 - Kościan (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługa płac i płatnika
"GRAMA" Kancelaria Doradztwa Prawnego i Podatkowego Agnieszka Sokołowska - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2600-3200 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)