SAMODZIELNY KSIĘGOWY (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) Katowice oferta pracy TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów. Obliczanie podatków. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporządzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych. Praca w pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Sporządzanie zestawień rozrachunków oraz rejestrów VAT.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: grazyna.nelip (at) doradztwo.tax-net.pl
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Księgowanie dokumentów. Obliczanie podatków. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporządzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych. Praca w pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Sporządzanie zestawień rozrachunków oraz rejestrów VAT.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: grazyna.nelip (at) doradztwo.tax-net.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: grazyna.nelip (at) doradztwo.tax-net.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.tax-net.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2016
Data dodania oferty pracy: 18.01.2016
Oferta pracy ważna do: 18.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace w warsztacie, drobne naprawy, obróbka drewna. Praca na terenie Śląska lub Małopolski, wyjazdy jednodniowe. Oferta dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profile pomocy
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Bieżąca obsługa lokali mieszkalnych i biurowych w zakresie: podstawowych prac remontowych; uzupełnianie/wymiana glazury; wymiana paneli, wykładziny; malowanie ścian; naprawa stolarki okiennej i drzwiowej (wymiana ościeżnicy); wymiana oświetlenia itp. - drobne naprawy sprzętu AGD - podłączenie pralki, wymiana żarówki w lodówce, uchwytu pralki itp. - drobne prace hydrauliczne - wymiana syfonu, baterii, wężyków itp. - prace porządkowe wokół budynku - koszenie trawy, przycinanie krzewów, odśnieżanie.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Września (wielkopolskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PODTRZYMANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW NA TERENIE WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO, UMIEJĘTNOŚĆ SWOBODNEGO PORUSZANIA SIĘ SAMOCHODEM DOSTAWCZYM, PREDYSPOZYCJE HANDLOWE, ZDOLNOŚCI NEGOCJACYJNE , WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej (realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
analiza wymagań i planowania testów,projektowanie i wykonanie przypadkow testowych,wyszukiwanie i raportowanie ,weryfikacja usterek,współpraca z projektantami,ciagła wspolpraca z zagranicznymi klientami za granicą : Ukraina, USA( telekonferencje i podróże służbowe)
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych w sposób zapewniający osiągnięcie optymalnych wyników produkcyjnych, przeprowadzanie zmiany artykułów i przezbrajanie maszyn zgodnie z wymogami technologicznymi i jakościowymi. Pobieranie prób gotowego produktu, prowadzenie dokumentacji kontrolnej. Współpraca z kontrolą jakości w celu zapewnienia jak najwyższej jakości produktów. Prowadzanie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi.
Noelken Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Krojenie materiału
P.P.H.U. "ACHTI" - 2016-06-07 - Bieńkowice (małopolskie)
Prawidłowa ekspozycja towaru, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa kasy fiskalnej poprzez program komputerowy, obsługa terminala płatniczego, udzielanie obszernych informacji o sprzedawanym towarze, doradzanie klientom.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Samodzielne wykonywanie mebli jak i instalacji dekoracyjnych.
STOLMAR Marian Czajkowski - 2016-06-02 - Rumia (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Przyjmowanie pojazdów samochodowych i ich zespołów do naprawy, ustalenie przyczyn usterek i uszkodzeń poszczególnych układów, zespołów i mechanizmów pojazdów samochodowych, usuwanie usterek w zespołach i układach pojazdów samochodowych, przeprowadzanie konserwacji elementów pojazdów samochodowych, mycie i czyszczenie części sam. oraz narzędzi, organizowanie oraz utrzymanie w czystości stanowiska pracy, narzędzi i sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Rokocin (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
FHU SZPILA Tomasz Pietrzak - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca na recepcji - bieżąca obsługa gości i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, pozostałe prace administracyjne, zapewnienie wsparcia kierownictwa firmy i pracowników biura, itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane - istenieje możliwość przyuczenia. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-228-12-70) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu.
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
obdzwanianie wyznaczonej bazy klientów, udzielanie klientom informacji na temat oferty handlowej, raportowanie swojej pracy
P.W. "BLOT" ZBIGNIEW PIETRZAK-STOCKI - 2018-02-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca na linii produkcyjnej AGD
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji,
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-01-11 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
montaż systemów alarmowych
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Badanie techniczne pojazdów na Stacji Kontroli Pojazdów
PRZEDSIĘBIORSTWO "REWEX" Ewa Adamczak - 2016-08-25 - Legnica (dolnośląskie)
przewóz ładunków przestrzennych, kierowanie zespołem pojazdów typu Tandem, kontrola poprawności załadunków i rozładunków, prowadzenie dokumentacji związanej z pracami rozładunkami
"TRANSEL-K" PTU Sp. z o.o. - 2015-10-20 - Jaworzno (śląskie)
operator kruszarki do kruszenia kamienia
Przedsiębiorstwo Transportowo Budowlane Sp. z o.o - 2016-02-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
- Analiza i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Pzp oraz wewnętrznymi rozporządzeniami, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie dokumentów w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz nadzór nad ich kompletnością.- Wynagrodzenie: 3600-4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe, preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne. Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa wszystkich stanowisk pracy, utrzymywanie porządku i czystości, prace zastępcze np malowanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
Kierowca - serwisant ascenizacyjny (wówóz nieczystosci płynnych, serwis przydomowych oczyszczalni scieków)
BACATJ Andrzej Wojciech Wojewodzic - 2017-09-05 - Prószków (opolskie)
Sprzedaż urządzeń telekomunikacyjnych oraz zawieranie umów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
TRANSPORT POSIŁKÓW NA ODDZIAŁACH, PODAWANIE POSIŁKÓW PACJENTOM, ZBIERANIE I ZMYWANIE NACZYŃ, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W KUCHENCE ODDZIAŁOWEJ. WYMAGANA KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: SZCZECIN, UL.MĄCZNA 4. KONTAKT OSOBISTY KUCHNIA CENTRALNA SP ZOZ ZDROJE LUB TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ.
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pełna księgowość, program Subiekt, książka przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)