SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Data publikacji: 2016-08-12
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00 - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza specjalistyczna z zakresu prawa zamówień publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania pracy własnej, komunikatywność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w Sekretariacie Kanclerza i Kwestora PWSZ w Płocku, przy Placu Dąbrowskiego 2, pok. B 202 lub pocztą na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2 , 09-402 Płock, a także drogą elektroniczną na adres: kadry (at) pwszplock.pl do dnia 17 sierpnia 2016 r. Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 12.08.2016
Oferta pracy ważna do: 17.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie samodzielne spraw w powierzonym zakresie,zgodnie z obowiązującymi przepisami;gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę obliczania wynagrodzeń pracowników; sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników spółdzielni, prowadzenie kartotek zarobkowych,obliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków: chorobowych,opiekuńczych,macierzyńskich;zgłaszanie do ubezpieczenia pracowników w momencie przyjęcia do pracy, wyrejestrowywanie z ubezpieczenia po ustaniu zatrudnienia; obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych; sporządzanie i dekretowanie miesięcznych rozliczeń osobowego i bezosobowego funduszu wynagrodzeń; dokonywanie potrąceń i egzekucji z wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami; wydawanie zaświadczeń o wysokości zarobków.
"SPOŁEM"Powszechna Spółdzielnia Spozywców - 2018-04-12 - Trzebnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym (jakościowym), rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą, metkowanie przyjetego towaru, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z zawartą klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)" na adres e-mail: wodna2skr (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W SUBKOWACH - 2017-11-30 - Subkowy (pomorskie)
przewóz osób na trasie Polska- Holandia
Usługi Przewozowo Transportowe TOMTRAFFiCC Tomasz Łukaszewicz - 2016-11-15 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
opieka nad uczniami w czasie lekcji
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Bieżuń (mazowieckie)
OPRACOWYWANIE W ŚCISŁEJ WSPÓŁPRACY Z WSPÓŁPRACOWNIKAMI W SPRAWIE UMÓW NA DOSTAWY, USŁUGI I ROBOTY BUDOWLANE WZORÓW UMÓW ORAZ PO WYBORZE WYKONAWCY - UMÓW, ANALIZOWANIE I KONTROLA TREŚCI UMÓW, WNIOSKÓW, PROTOKOŁÓW POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI ZAWARTYMI W AKTACH PRAWNYCH I INNEJ DOKUMENTACJI DOT. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, OPINIOWANIE PRZEDSTAWIONYCH WE WNIOSKACH WARUNKÓW NIEZBĘDNYCH DO SPORZĄDZENIA UMÓW, ANEKSÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM RÓWNIEŻ POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW DOT. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH - WYMAGANE 4 LATA PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU LUB 2 LATA PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU, MILE WIDZIANA PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJCV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowanie faktur zakupu zgodnie z przepisami prawa bilansowego i podatkowego.Weryfikacja dokumentów księgowych na potrzeby rozliczeń podatku VAT.Uzgadnianie rejestrów VAT.Analiza zobowiązań.Ewidencja środków trwałych.Rozliczanie zaliczek pracowniczych.Sprawozdawczość GUS.Wsparcie Głównej Księgowej.Przygotowanie raportów zgodnie z potrzebami Spółki.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Szczegóły naboru na stronie http://kariera.polsl.pl/, Wykształcenie wyższe preferowane magisterskie na kierunku: zarządzanie, prawo, doradztwo zawodowe, z obszaru ekonomii; co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa z przedsiębiorczości (w ostatnich 5 latach), poświadczone dokumentami; aktualna wiedza z zakesu przepisów prawa normujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz podstaw ochrony własności intelektualnej; umiejętności trenerskie; zakes obowiązków: diagnoza uczestników projektu (studentów); usługi poradnictwa w zakresie zakładania działalności gospodarczej; przygotowywanie i prowadzenie warsztatów kształtujących podstawy przedsiębiorcze; konsultowanie planów biznesu; wspieranie uczestników projektu w przygotowaniu dokumentów potrzebnych do założenia działalności gospodarczej; obsługa platformy internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-30 - Gliwice (śląskie)
obsługa procesu przyjęć i wydań, składowanie, załadunek i rozładunek towaru
ALMOT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-11-21 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa serwisowa pojazdów samochodowych, diagnoza i naprawa usterek mechanicznych i elektrycznych, obsługa maszyn wulkanicznych/wymiana opon.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
-Prace naprawcze i konserwacyjne elementów żurawia-Montaż elementów żurawia-Praca hakowego
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Sochaczew (mazowieckie)
Administracja serwerami i obsługa, zarządzanie sieciami i systemami sieciowymi, obsługa techniczna związana z bieżącym utrzymaniem systemów informatycznych.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-08-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sortowanie ukladanie gotowego produktu na paletach
kontakt przez OHP - 2018-06-27 - Łask (łódzkie)
Toczenie na maszynie CNC elementów metalowych i z tworzywa. Umowa na czas określony, praca trzyzmianowa, w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Wymagania: wykształcenie zawodowe (pożądane), podstawowa obsługa komputera, możliwość przyuczenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy. tel.: 601-99-44-04, e-mail: biuro (at) waksol.com
WAKSOL ADAM DUDZIŃSKI - 2015-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
Degustacja
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i analiza materiałów wejsciowych do projektowania, udzial w pracach inwentaryzacyjnych i projektowych, opracowywanie rysunków i opisow oraz kompletowanie rojektów budowlanych(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Organizowanie imprez, prowadzenie klubu muzycznego w Katowicach, ul. Mariacka 31.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 19:00-03:00. Wymagania: wykształcenie podstawowe. Doświadczenie zawodowe. Kontakt telefoniczny (Tel. 501-425-840) w godzinach: 11:00-20:00.
PIZZERIA MARCELLO, FIRMA PARKINGOWA JERZY GĘSIAK - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Praca ciągnikami rolniczymi ze sprzętem (siew nawozu, uprawa, siew nasion, chemiczna ochrona rślin)Obsługa bydła mlecznego.
Przedsiębiorstwo Rolne Maćkowiak i Wspólnicy - 2017-03-01 - Sokolniki Wielkie (wielkopolskie)
- obsługa urządzeń do skanowania;- liczenie towarów w sklepach sieci handlowych
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe mile widziane, doświadczenie min. 1 rok, umiejętność spawania, umiejętności manualne, prawo jazdy kat. B mile widzianeZakres obowiązków: instalowanie i uruchamianie urządzeń technicznych w budownictwie wiejskimpraca w Rozdrażewie oraz wg posiadanych kontaktów na terenie Polski i Unii Euroejskiej, delegacje
ZHU "AGATEKS" Teresa Gniazdowska - 2018-09-19 - Rozdrażew (wielkopolskie)
- znajomość przepisów podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT - rozliczanie JPK - sporządzanie deklaracji VAT - uzgadnianie kont dotyczących zakupu towarów - uzgadnianie stanów magazynów, rejestr środków trwałych - rozksięgowywanie płac PK - znajomość PŁATNIKA - korekty ZUS - znajomość specyfiki zakładu pracy chronionej
BEST P.W.SP.J.CENTRUM BHP I P.POŻ.E.GARBERA - 2018-03-26 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż, przyjęcie towaru
Adam Gros Firma Handlowo Produkcyjna ADMAX - 2016-07-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
PROWADZENIE KSIĄŻKI KORESPONDENCYJNEJ, WYKONYWANIE PROFILI POWYKONAWCZYCH, PROWADZENIE SPRAW BIEŻĄCYCH, REDAGOWANIE PISM WYCHODZĄCYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ODBIERANIE POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-14 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo księgowego, kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków;prowadzenie KPiR;rzetelne i terminowe przygotowanie deklaracji, sprawozdań finansowych, raportów oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi;prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego, w tym ewidencji środków trwałych;współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS);wystawianie faktur sprzedaży;Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowana rachunkowość);2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku;dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel;umiejętność analitycznego myślenia;asertywność, zaangażowanie i bezkonfliktowość;umiejętność pracy w zespole;Kontakt: 71 307 06 06, rekrutacja (at) alupiast.eu
ALU-PIAST Manuel Kołodziej - 2016-04-07 - Wołów (dolnośląskie)
Praca na stanowisku pracownik budowlany (murarz-tynkarz, malarz budowlany, ociepleniowiec). Wykonywanie wszelkich prac związanych z branżą firmy. Prace ogólnobudowlane.
Wojti Bud Firma Remontowo - Budowlana Wojciech Mielke - 2017-04-10 - Luzino (pomorskie)
Nabór na zasadzie konkursu na stanowisko urzędnicze. Informacje dot. warunków naboru i zakresu obowiązków zostały umieszczone w ogłoszeniu o naborze w BIP szkoły: www.zsp1slupsk.pl w zakładce Oferta pracy - samodzielny referent administracyjno - biurowy.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Noblistów Polskich w Słupsku - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie magazynów i sanitariatów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piaseczno (mazowieckie)