SAMODZIELNA KSIĘGOWA Gliwice oferta pracy OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe lub wyższe ekonomiczne; 3 letnie doświadczenie zawodowe na identycznym stanowisku; umiejętność księgowania; umiejętność rozliczenia obrotu materiałowego oraz kosztów i ustalania wyniku finansowego; znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami; dokładność; sumienność; samodzielność; zakres obowiązków: kontrola i księgowanie faktur obrotu materiałowego oraz prowadzenie rejestrów VAT, wycena dokumentów obrotu materiałowego i rozliczanie dostaw; rozliczanie kosztów, ustalanie produkcji niezakończonej, kosztu własnego sprzedaży, kontrola kosztów, ustalanie wyniku finansowego, naliczanie obowiązkowych odpisów, ewidencja pożyczek i obsługa księgowa ZFŚS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe lub wyższe ekonomiczne; 3 letnie doświadczenie zawodowe na identycznym stanowisku; umiejętność księgowania; umiejętność rozliczenia obrotu materiałowego oraz kosztów i ustalania wyniku finansowego; znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych z zakresu objętego obowiązkami; dokładność; sumienność; samodzielność; zakres obowiązków: kontrola i księgowanie faktur obrotu materiałowego oraz prowadzenie rejestrów VAT, wycena dokumentów obrotu materiałowego i rozliczanie dostaw; rozliczanie kosztów, ustalanie produkcji niezakończonej, kosztu własnego sprzedaży, kontrola kosztów, ustalanie wyniku finansowego, naliczanie obowiązkowych odpisów, ewidencja pożyczek i obsługa księgowa ZFŚS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 10.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów, negocjowanie warunków transakcji. Ustalanie warunków współpracy i nadzorowanie prawidłowego przebiegu. Kompleksowe przygotowanie ofert . Pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży poza granicami Polski.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. rok doświadczenia; prawo jazdy kat. B oraz orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane; uprawnienia SEP do 1 kV; zakres obowiązków: wykonywanie prac elektrycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń ceramicznych, kontrola poszczególnych etapów produkcji, utrzymanie ciągłości produkcji, praca w systemie 4-brygadowym w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00).
"Cersanit III" S.A. - 2017-04-20 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa stanowisk w zakresie powielania dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Piła (wielkopolskie)
Pakowanie Przypraw
kontakt przez OHP - 2018-01-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
CZYNNOŚCI ŚLUSARSKIE, CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z NAPRAWĄ I KONSERWACJĄ URZĄDZEŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJETNOŚĆ NAPRAWY I KONSERWACJI URZĄDZEŃ, MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, MILE WIDZIANY J. ROSYJSKI, PRACA NA TRZY ZMIANY, WYNAGRODZENIE 19,00 ZŁ/H BRUTTOKANDYDATÓW KIEROWAĆ NA ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ NA ADRES: UL. BOGUSŁAWA X 1/13 MIEJSCE PRACY: UL. NAD ODRĄ 44
HM Serwis Group Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa konsumenta w zakładach gastronomicznych oraz prowadzenie dokumentacji sprzedaży i rozliczeń kelnerskich, serwowanie pożywienia szybko przygotowywanego i na poczekaniu - fast food
IRPOLL Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
zgodny ze st.
P.H.U. "SIDO-DACH" RADOSŁAW SIDOROWICZ - 2017-09-04 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
wykonywanie czynności porządkowych i sanitarnych na terenie przychodni NZOZ Medrem Poliklinika Sp. z o.o, praca w godz. 6:00-13:35/ 7:00-14:35/13:25;21:00. Dodatkowo do wynagrodznie premia kwartalna uznaniowa
Medrem-Poliklinika Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Opole (opolskie)
Pomoc w pracach stolarskich
Firma Produkcyjno - Usługowa "RAFALSKI" Branży Stolarskiej Anna Rafalska - 2017-11-14 - Mirzec-Ogrody (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Oborniki (wielkopolskie)
Współudział w zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych i pasożytniczych oraz innych chorób mogących występować epidemicznie.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-02-06 - Nowa Sól (lubuskie)
naprawa samochodów
AUTO WACHE AUTORYZOWANY DEALER MITSUBISHI I SUZUKI JÓZEF WACHE - 2018-02-28 - Baranowo (wielkopolskie)
• znajomość pełnej księgowości, płac i kadr,• fachowa wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,• bieżące księgowanie dokumentów (m.in.: magazynowych, wyciągów bankowych, dokumentów sprzedaży, zakupu towarów, zakupów kosztowych),• prowadzenie magazynów i uzgadnianie sald kont dotyczących gospodarki magazynowej oraz rozrachunków z odbiorcami, dostawcami i pracownikami, kontrola środków trwałych,• raportowanie finansowe na potrzeby Zarządu Spółki,• sporządzanie dokumentacji spółek powiązanych (ceny transferowe),• orzeczenie o niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem.
Wytwórnia Wyrobów Foliowych "Folplast" T. Pawik, R. Pawlik Sp. J. - 2017-04-14 - Kościan (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw i akt osobowych.
Szkoła Podstawowa nr 65 w Łodzi - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
-
SHERLOCK HOLMES Ewa Sajewicz - 2018-03-09 - Białystok (podlaskie)
Obsługa księgowa firm, dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz uproszczonej ksiegowości.
Biuro Podatkowe "Konsultant" - 2018-09-11 - Chrzanów (małopolskie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych, balneo, hydroterapii, wykonywanie masaży
SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O - 2018-08-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządznie bilansów, sprawozdań i raportów, sporządzanie deklaracji podatkowych. Inne prace związane z obsługą księgową firmy.
W.L.SIWIK WOJCIECH SIWIK - 2016-11-16 - Józefów (mazowieckie)
Rozładowywanie towaru, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, pakowanie, prace porządkowe. Praca wśród obcokrajowców - Ukraińcy.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Płock (mazowieckie)
Mile widziane osoby posiadające zatwierdzenia oraz uprawnienia na obsługę maszyn i urządzeń wykorzystywanych w górnictwie podziemnym. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Rok stażu pracy. Praca na KWK Budryk Ornontowice. Kontakt telefoniczny z pracodawcą lub e-mailowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA GÓRNICZEGO I TUNELOWEGO -GÓR-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Ornontowice (śląskie)
nawiązywanie nowych kontaktów kooperacyjnych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi dostawcami usług; weryfikacja dostawców usług pod kątem m. in. posiadanych uprawnień i certyfikatów, jakości oraz terminowości;sporządzanie oraz weryfikacja zapytań ofertowych, negocjacje cenowe;odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia - kontraktu, uzgadnianie z kooperantem wszystkich bieżących spraw kontraktowych i technicznych;monitorowanie terminowej realizacji;współpraca z działami technicznymi oraz działem handlowym przy opracowywaniu ofert handlowo-technicznych; współpraca w zakresie planowania produkcji; analiza wskaźników ekonomicznych dla realizowanych zamówień; wsparcie w procesach logistycznych.
JS Fabryka Przekładni Sp. z o.o. Sp. k - 2017-12-01 - Bierkowo (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcjimontaż elementów automotiveobsługa wtryskarkiobróbka manualna plastikowej części
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Bażanowice (śląskie)
Prace magazynowe związane z konfekcjonowaniem odzieży w pralni. Elektroniczna ewidencja odzieży.
ITURRI POLAND SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Tychy (śląskie)
numerowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, archiwizowanie dokuemntów, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie deklaracji VAT-7 PIT-5L PIT-5
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Dzierzgoń (pomorskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych Kalkulacja podatków oraz sporządzanie deklaracji na podatek od środków transportu, na podatek od nieruchomości, CIT, VAT Kontakt z Urzędami Skarbowymi Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych Zamykanie okresów sprawozdawczych w wybranych spółkach GrupyOczekiwania: Wykształcenie wyższe 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych Znajomość zagadnień finansowo-księgowych Znajomość ustawy o rachunkowości Rzetelność Umiejętność organizacji pracy własnej Dyspozycyjność i zaangażowanie Mile widziana znajomość programu SAP Średniozaawansowana znajomość programu Excel Średniozaawansowana znajomość języka angielskiegoOferujemy : Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport) Profesjonalne narzędzia pracy
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
Prealizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, odbieranie i rozliczanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, ewidencja czasu pracy, zaopatrywanie w materiały biurowe, organizaowanie spotkan przełozonego z klientami, opisywnie faktur, sporządzanie raportów, wykonywanie poleceń przełożonego, umowa na okres próbny max. 3 m-ce, następnie czas określony, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Remontowe PAK SERWIS Sp zo.o - 2016-03-16 - Brzezie (opolskie)
prace przy produkcji elementów klimatyzacji, chłodnic samochodowych i wymiennych ciepła,osoba z orzeczonym stopniem niepełnosprawnościpraca na trzy zmiany 7-15, 15-23, 23-7miejsce pracy: MAHLE, ul. Wodna 15, Ostrów Wlkp.
LAVORO SP. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2018-04-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)