REFERENT Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
![Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Wydzia艂 Polityki Spo艂ecznej: organizacja wysy艂ki korespondencji wychodz膮cej; segregowanie, skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokument贸w; poznanie zasad prowadzenia korespondencji, przyjmowania wniosk贸w, poda艅 i ich ewidencjonowania; wprowadzanie korespondencji do rejestr贸w; zapoznanie sie z przepisami prawnymi dot. pracy dzia艂u, w tym z ustaw膮 o 艣wiadczeniach rodzinnych, ustaw膮 o pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, KPA, z zasadami koordynacji system贸w zabezpieczenia spo艂ecznego w krajach UE.2.Biuro Administracyjne: obs艂uga biurowa i tworzenie prostych pism urzedowych, pomoc w wykonywaniu us艂ug ksero dla urzedu i klient贸w Urzedu, porzadkowanie dokument贸w i przygotowywanie dokument贸w do drukowaniai kopiowania, wykonywanie stosownych oblicze艅 i tworzenie zestawie艅, tabel i wykres贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych do drukowania, skanowania, kserowania, bindowania i laminowania, pomoc w wykonywaniu projekt贸w wizyt贸wek, zaprosze艅, teczek, plakat贸w.
Data publikacji: 2018-03-12
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Wydzia艂 Polityki Spo艂ecznej: organizacja wysy艂ki korespondencji wychodz膮cej; segregowanie, skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokument贸w; poznanie zasad prowadzenia korespondencji, przyjmowania wniosk贸w, poda艅 i ich ewidencjonowania; wprowadzanie korespondencji do rejestr贸w; zapoznanie sie z przepisami prawnymi dot. pracy dzia艂u, w tym z ustaw膮 o 艣wiadczeniach rodzinnych, ustaw膮 o pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, KPA, z zasadami koordynacji system贸w zabezpieczenia spo艂ecznego w krajach UE.2.Biuro Administracyjne: obs艂uga biurowa i tworzenie prostych pism urzedowych, pomoc w wykonywaniu us艂ug ksero dla urzedu i klient贸w Urzedu, porzadkowanie dokument贸w i przygotowywanie dokument贸w do drukowaniai kopiowania, wykonywanie stosownych oblicze艅 i tworzenie zestawie艅, tabel i wykres贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych do drukowania, skanowania, kserowania, bindowania i laminowania, pomoc w wykonywaniu projekt贸w wizyt贸wek, zaprosze艅, teczek, plakat贸w.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 09.04.2018
Data zako艅czenia pracy: 08.10.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w B臋dzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 B臋dzin, powiat: b臋dzi艅ski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: b臋dzi艅ski
Gmina pracodawcy: B臋dzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: B臋dzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w B臋dzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy wa偶na do: 28.05.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.03.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
wyka艅czanie wn臋trz
Us艂ugi Og贸lnobudowlane Marcin Skrzypczak - 2018-08-20 - Sierakowo (wielkopolskie)
przew贸z drobnych materia艂贸w budowlanych (pianki, styropiany)
"BJ TRANSPORT" JACEK BEJSTER W 呕O艁YNI - 2018-04-10 - 呕o艂ynia (podkarpackie)
Realizacja us艂ug fryzjerskich zgodnie ze standardem
Zak艂ad Fryzjerski Anna Zi臋ba - 2017-01-11 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w na stanowisku Ksi臋gowa/ksi臋gowy - pomoc.
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-24 - Chojnice (pomorskie)
jw.
PA艃STWOWA OG脫LNOKSZTA艁C膭CA SZKO艁A MUZYCZNA I ST. IM. GRA呕YNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek ekonomia, obs艂uga programu Symfonia, P艂atnik, Optima. Obs艂uga firmy pod wzgl臋dem kadrowo-p艂acowym oraz obs艂uga sekretariatu firmy. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-01-23 - Rybnik (艣l膮skie)
obs艂uga sekretariatu; obs艂uga administracyjna sp贸艂dzielni;
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Zapewnienie sprawnego serwisu sprz膮taj膮cego, uzupe艂nianie 艣rodk贸w higienicznych w toaletach hotelowych, bezpo艣redni kontakt z go艣膰mi hotelowymi w trakcie sprz膮tania
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wykonywanie czynno艣ci urz臋dniczo-biurowych w ramach zada艅 realizowanych przez wydzia艂 architektury i budownictwa.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Brzesko (ma艂opolskie)
sprzeda偶, t艂umaczenie zam贸wie艅 z j.niemieckiego na polski i odwrotnie
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kostrza (dolno艣l膮skie)
ksi臋gowy
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Umiej臋tno艣ci przygotowywania dokumentacji emerytalno - rentownej, znajomo艣ci dokonywania rozlicze艅 i sporz膮dzania deklaracji ZUS, US, GUS, wiedzy z zakresu naliczania wynagrodze艅. Wysokie zdolno艣ci analityczne sumienno艣膰 i samodzielno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅. Oferujemy: prac臋 w stabilnej i nowoczesnej firmie, atrakcyjny pakiet motywacyjny i szkoleniowy. Prac臋 w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym w艣r贸d do艣wiadczonych ekspert贸w bran偶owych.
SANOK RUBBER COMPANY SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-06-09 - Sanok (podkarpackie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyci膮g贸w bankowych, uzgadnianie sald i 艣rodk贸w pieni臋偶nych w drodze na koniec miesi膮ca, uzgadnianie rozrachunk贸w (kojarzenie p艂atno艣ci z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), ksi臋gowanie faktoring贸w, analiza sald kont, wsp贸艂praca z dzia艂em ksi臋gowo艣ci i dzia艂em windykacji. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowo艣膰, do艣wiadczenie w ksi臋gowo艣ci i/lub dziale finansowym, znajomo艣c system贸w ksi臋gowych (znajomo艣膰 IFS b臋dzie dodatkowym atutem), dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office (zw艂aszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie komunikatywnym b臋dzie atutem, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu oraz dobra organizacja pracy w艂asnej, wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
-rozpoznawanie potrzeb klient贸w zg艂aszaj膮cych si臋 do Centrum Rozwoju Talent贸w Gda艅skiego Urz臋du Pracy i kierowanie do odpowiednich pracownik贸w w celu uzyskania oczekiwanej pomocy,- przyjmowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej oraz wszelkiej dokumentacji i realizacja p艂ynnego obiegu informacji w Centrum,- bie偶膮ca aktualizacja informacji zawartych na telebimach, stronie oraz Facebooku Centrum Rozwoju Talent贸w dotycz膮cych dzia艂a艅 Centrum,- dba艂o艣膰 o aktualno艣膰 informacji na tablicach og艂osze艅 oraz stojakach z ulotkami i informatorami znajduj膮cymi si臋 w Centrum, - zamawianie ulotek, druk贸w, materia艂贸w biurowych dla potrzeb Centrum Rozwoju Talent贸w,- nadz贸r nad prawid艂owym wykorzystaniem oraz funkcjonowaniem sprz臋tu komputerowego oraz telebim贸w oddanych do dyspozycji klient贸w Centrum, - pomoc klientom Centrum w obs艂udze sprz臋tu komputerowego,- wsp贸艂udzia艂 w organizowaniu przedsi臋wzi臋膰 maj膮cych na celu realizacj臋 zada艅 Centrum tj. warsztat贸w, spotka艅 z pracodawcami, targ贸w pracy i wszelkich wydarze艅 zwi膮zanych z promocj膮 Centrum,- tworzenie harmonogramu czasu pracy pracownik贸w Centrum,- prowadzenie kalendarza spotka艅 doradc贸w zawodowych i wydarze艅 odbywaj膮cych si臋 w Centrum, - tworzenie i aktualizowanie bazy klient贸w Centrum, - wprowadzanie do bazy, analiza i statystka ankiet zadowolenia klienta,- sporz膮dzanie okresowych sprawozda艅 z dzia艂alno艣ci Centrum,- pomoc doradcom zawodowym w przygotowywaniu warsztat贸w, spotka艅 odbywaj膮cych w Centrum (przygotowywanie materia艂贸w, list obecno艣ci, sali),- wsp贸艂udzia艂 w tworzeniu materia艂贸w promocyjnych, prowadzenie korespondencji z klientami Centrum, - prowadzenie elektronicznej obs艂ugi zada艅 realizowanych w Centrum.
Gda艅ski Urz膮d Pracy - 2017-11-17 - Gda艅sk (pomorskie)
- sporz膮dzanie dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja - kontrola zgodno艣ci dostarczanych materia艂贸w z zam贸wieniami i specyfikacjami- wsp贸艂praca z dzia艂em logistykiMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAK艁AD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
Us艂ugi ciesielskie na zleconych budowach.
KAMARO Sp.z o.o. Sp.Komandytowa - 2017-09-27 - Sopot (pomorskie)
prace budowlane na zewn膮trz - murowanie, cie艣ielstwo, zbrojenia
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Karniowice (ma艂opolskie)
-Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasi艂k贸w pieni臋偶nych z pomocy spo艂ecznej-Analiza projekt贸w decyzji o przyznaniu lub odmowie 艣wiadcze艅 z pomocy spo艂ecznej;-Sporz膮dzanie list wyp艂at zasi艂k贸w pieni臋偶nych z pomocy spo艂ecznej; -Prowadzenie sekretariatu O艣rodka;-Wykonywanie innych zada艅 z zakresu pomocy spo艂ecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw za艂atwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowi膮zuj膮cej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i przestrzeganie drogi s艂u偶bowej w zakresie sporz膮dzania, sprawdzania i kontroli dokument贸w przedstawianych do podpisu;-Sporz膮dzanie plan贸w, analiz i sprawozda艅 zwi膮zanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporz膮dzanie informacji statystycznych i opisowych zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 O艣rodka na potrzeby Urz臋du Gminy, Urz臋du Wojew贸dzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w spos贸b zapewniaj膮cy sprawn膮 i terminow膮 obs艂ug臋 interesant贸w oraz terminowe wykonywanie na艂o偶onych zada艅; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosk贸w oraz za艂膮czonej dokumentacji, przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w sprawach dotycz膮cych dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendi贸w szkolnych oraz karty du偶ej rodziny pod nieobecno艣膰 pracownika obs艂uguj膮cego zadania.-Wykonywanie innych zada艅, dora藕nie zleconych, kt贸rych wykonanie jest niezb臋dne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania O艣rodka- Zam贸wienia publiczne.
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-06-24 - Sulik贸w (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga kancelarii szkoly, miejsce pracy: Byt贸w, Ko艣cierzyna
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Byt贸w (pomorskie)
Sporz膮dzanie list p艂ac pracownik贸w, rozliczenia z ZUS, rozliczenia z US, wystawianie zaswiadcze艅 o zarobkach.Praca w wymiarze 1/2 etatu.Kontakt z pracodawc膮: osobisty, tel. 71 798 68 79.Sala C
Szko艂a Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kosciuszki - 2018-08-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j. - 2016-05-30 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
- prowadzenie rejestracji pacjent贸w (bezpo艣rednio, telefonicznie, elektronicznie), - udzielanie informacji, uzupe艂nianie dokumentacji, - planowanie terminarza wizyt i zabieg贸w, - sprzeda偶 i przyjmowanie op艂at za wizyty/zabiegi komercyjne. Oferta dostepna w sali C, E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: kadry (at) spzoz.wroc.pl, amorawa (at) spzoz.wroc.pl
Wroc艂awskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej - 2017-06-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
obs艂uga programu "殴r贸d艂o", zapewnienie w艂a艣ciwej i terminowej realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 28 listopada 2014, wsp贸艂dzia艂anie z organami rz膮dowej administracji, przygotowywanie okresowych analiz, informacji, sprawozda艅, prowadzenie ksi膮g stanu cywilnego oraz sporz膮dzanie akt贸w urodzenia, ma艂偶e艅stwa i zgonu, wydawanie odpis贸w aktu stanu cywilnego i za艣wiadcze艅, realizacja przepis贸w ustawy o ewidencji ludno艣ci i dowodach osobistych, prowadzenie post臋powa艅 w zakresie wydawania dowod贸w osobistych, przyjmowanie i za艂atwianie interesant贸w we wszystkich sprawach wynikaj膮cych z zakresu dzia艂ania USC, prowadzenie rejestru wyborc贸w
URZ膭D GMINY W BIA艁OBRZEGACH - 2017-04-27 - Bia艂obrzegi (podkarpackie)
-sprzeda偶 pieczywa
Piekarnia Wilamowice Sp.z o.o. - 2017-01-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawc贸w
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Spawanie element贸w metalowych, rur na przetop.
EUROSTEEL Sp zo.o. - 2016-07-01 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Nauka prowadzenia rejestr贸w VAT i inne.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obs艂uga klienta biura rachunkowego, przygotowanie i wprowadzanie dokument贸w do systemu komputerowego, archiwizacja dokumentacji,
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
naliczanie wynagrodze艅 pracowniczych,sporz膮dzanie list p艂ac wynagrodze艅, zasi艂k贸w ZUS, prowadzenie pe艂nej dokumentacji w zakresie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich i innych zasi艂k贸w p艂aconych z ZUS zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 dotycz膮cych wynagrodze艅, sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie wynagrodze艅, sporz膮dzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urz臋dem Skarbowym, PEFRON, zast臋pstwo w czasie nieobecno艣ci G艂贸wnego Ksi臋gowego, sporz膮dzanie i nadz贸r nad dokumentacj膮 zwi膮zan膮 z zatrudnieniem (przygotowywanie um贸w, skierowa艅 na badania lekarskie, organizacja szkole艅 BHP itp.), sporz膮dzanie elektronicznych sprawozda艅 dla potrzeb organu nadzoruj膮cego i prowadz膮cego: GUS, SIO.prowadzenie akt osobowych dla ka偶dego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-p艂acowej firmy, nadz贸r nad ni膮,kontrola i sporz膮dzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem: um贸w o prac臋, wypowiedze艅, 艣wiadectw pracy i innych,spraw zwi膮zane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szko艂y plan贸w urlopowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotycz膮cych Szko艂y i opracowanie wymaganych przez nie dzia艂a艅,rozliczanie delegacji pracownik贸w, aktualizacja regulamin贸w i procedur obowi膮zuj膮cych w szkole.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gronowo G贸rne (warmi艅sko-mazurskie)