INSPEKTOR DS. PŁAC Sanok oferta pracy SANOK RUBBER COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Umiejętności przygotowywania dokumentacji emerytalno - rentownej, znajomości dokonywania rozliczeń i sporządzania deklaracji ZUS, US, GUS, wiedzy z zakresu naliczania wynagrodzeń. Wysokie zdolności analityczne sumienność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Oferujemy: pracę w stabilnej i nowoczesnej firmie, atrakcyjny pakiet motywacyjny i szkoleniowy. Pracę w środowisku międzynarodowym wśród doświadczonych ekspertów branżowych.
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: SANOK RUBBER COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 19, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umiejętności przygotowywania dokumentacji emerytalno - rentownej, znajomości dokonywania rozliczeń i sporządzania deklaracji ZUS, US, GUS, wiedzy z zakresu naliczania wynagrodzeń. Wysokie zdolności analityczne sumienność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Oferujemy: pracę w stabilnej i nowoczesnej firmie, atrakcyjny pakiet motywacyjny i szkoleniowy. Pracę w środowisku międzynarodowym wśród doświadczonych ekspertów branżowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Płatnik
Nazwa pracodawcy: SANOK RUBBER COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Reymonta 19, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Adres strony pracodawcy: www.stomilsanok.com.pl
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów z gumy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2016
Data dodania oferty pracy: 09.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
LOKUM Spółka z o.o. Bartoszyce - 2016-11-29 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad pracami eksploatacyjnymi, remontowymi i inwestycjami z zakresu gospodarki energetycznej
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2016-02-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
Dostarczanie na produkcję elementów pralek i lodówek; prace porządkowe; różnorodność stanowiska i obowiązki
WORK SERVICE S.A. - 2016-12-07 - Wronki (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
opieka i pielegnacja pensjonariuszy domu pomocy spolecznej
WYDAWNICTWO MEDIA-MED TADEUSZ WERKOWSKI - 2017-04-27 - Samborowo (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie dzieci przez przejścia dla pieszych, opieka nad dziećmi. W okresie wakacyjnym opieka nad boiskami sportowymi. Praca w Jaworzu. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Jaworze (śląskie)
Przygotowanie całodziennych posiłków dla mieszkańców DPS
Dom Pomocy Społecznej w Bochni - 2017-10-13 - Bochnia (małopolskie)
We wniosku.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Milicz (dolnośląskie)
znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa i prowadzenie sekretariatu jednostki
Areszt Śledczy w Lublinie - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UKŁADANIEM KOSTKI BRUKOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Pamiętna (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie kosztorysów, zlecanie prac konserwatorskich
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
WYKONYWANIE POWIERZONEJ PRACY:WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, MILE WIDZIANE ORZECZENIE LEKARSKIE O BRAKU PRZECIWWSKAZAŃ DO WYKONYWANIA PRACY NA ZAJMOWANYM STANOWISKU, PRAWO JAZDY B,BADANIA PSYCHOTECHNICZNE, ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH, PRZYJOWANIE ZAKUPIONYCH TOWARÓW OD HURTOWNIKÓW, SPRAWDZANIE ZAKUPIONYCH TOWARÓW Z FAKTURĄ, SPRZATANIE STANOWISKA PRACY, UKŁADANIE TOWARÓW NA PÓŁKACH, METKOWANIE.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn
ArtMet Zakład Produkcyjny Grzegorz Jaguszewski - 2016-04-22 - Ksawerów (łódzkie)
Obsługa wszystkich urządzeń i maszyn obróbki skrawaniem danej linii,przestrzeganie i kontrola ustalonych parametrów procesu oraz informowanie opowstałych niezgodnościach, ocena zgodności wyrobu, informowanie oniezgodnościach maszyn i urządzeń, przestrzeganie parametrów procesuwykonania rdzenia oraz ich rejestracja, praca z wydajnością odpowiadającąstanowisku, obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w produkcji,zapobieganie powstawaniu braków, niszczeniu materiałów, awarii maszyn iurządzeń, praca na produkcji jako rdzeniarz/obcinacz, atrakcyjne warunkifinansowe, zatrudnienie na podstawie umowy o prace tymczasową, zdobywaniedoświadczenia w prestiżowej firmie, możliwość podjęcia współpracy na dłuższyokres czasu, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
OTTO POLSKA SP.Z O.O. - 2016-03-10 - Olesno (opolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 11:00; koordynowanie przedsięwzięć dotyczących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrole wykonania zadań w tym zakresie, organizowanie szkolenia BHP oraz należyte prowadzenie dokumentacji, bieżące informowanie Dowódcy o stwierdzonych niebezpieczeństwach mogących wynikać z oprzyrządowania stanowiska pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą na poszczególnych stanowiskach, współdziałanie z Zespołem Zabezpieczenia Medycznego w zakresie opieki zdrowotnej nad żołnierzami i pracownikami wojska, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich, uczestniczenie w pracach, powoływanych przez Dowódcę komisjach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych komisjach zajmujących się problematyką BHP.Miejsce wykonywania pracy: Jednostka Wojskowa Nr 4509 w Bielkowie.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4509 - 2018-03-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sortowanie opału.
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Tworzenie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków z funduszy krajowych i zagranicznych na zadania inwestycyjne realizowane przez UG. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i realizacja projektów ze środków funduszykrajowych i zagranicznych. Udział w prowadzeniu inwestycji i prac remontowych realizowanych przez UG.Przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikom. Współpraca ze stanowiskiem ds. planowania przestrzennego.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2017-06-14 - Malanów (wielkopolskie)
prace fizyczne związane z pracami w gospodarstwie
ANDRZEJ WIŚNIEWSKI - 2017-08-30 - Lipinki (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku stażysty:1. Zapoznanie się ze strukturą prokuratury, funkcjonowaniem podstawowych komórek organizacyjnych oraz trybu załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków stażysty jako urzędnika.2. Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych i pomocniczych zgodnie z przepisami prawa oraz zarządzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego i kierownika jednostki, a w szczególności:- wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i pomocniczych w sprawach karnych prowadzonych przez prokuratorów,- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach o biurowości,- prowadzenie korespondencji, sporządzanie projektów pism,- zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie.Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku stażysty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U. z 2017 r., poz. 485 z późn. zm.) 2.150 zł,-
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2017-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane, docieplenia budynków, prace wykończeniowe
GIPSBUD Usługi Budowlano-Wykończeniowe Strzegom Mirosław Stanowski - 2016-11-14 - Strzegom (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA PROGRAMU ADMINISTRATOR, WYSTAWIANIE ZLECEŃ I UMÓW, KORESPONDENCJA Z KLIENTAMI I WYKONAWCAMI, KOORDYNACJIA I ORGANIZACJA PROCESU REALIZACJI PLANÓW GOSPODARCZYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, KREATYWNOŚĆ, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ADMINISTROWANIU BUDYNKAMI; CV I LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: praca (at) finosc.pl
FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa sprzedaży, rozkładanie towaru, przyjęcie towaru, zamawianie towaru
KATEKS Katarzyna Nalej ul. 1 Maja 20 Żyrardów - 2017-08-10 - Żyrardów (mazowieckie)
czynności porządkowe i budowlane. Wykonywanie prac remontowo-budowlanych
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
3. Zakres zadań:1) przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych należności Gminy,2) odprowadzanie wpłat na odpowiednie rachunki bankowe,3) podejmowanie gotówki z rachunków bankowych i rozchodowanie zgodnie z posiadanymi dowodami i ewidencją w raportach kasowych,4) prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,5) kompletowanie i bieżące przygotowanie dokumentacji do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Urząd Miasta Ustka - 2017-11-23 - Ustka (pomorskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;wynagrodzenie do uzgodnienia
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-03-23 - Sieroszewice (wielkopolskie)
szycie odzieży damskiej sportowej
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Głowno (łódzkie)