INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI WŁASNEJ, K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI WŁASNEJ, K/M
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-01-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Opieka medyczna, karta Multisport, po 6-miesięcznej umowie - umowa na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI WŁASNEJ, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; wystawianie wewnętrznych dowodów księgowych, przygotowywanie dokumentów dot. rozliczeń z pracownikami oraz wydatków dokonywanych służbową kartą VISA i sprawdzanie kompletności dostarczanych do księgowości dokumentów; archiwizowanie dowodów księgowych; zakładanie kontrahentów księgowości własnej w bazie kontrahentów; weryfikacja prawidłowości otrzymanych dokumentów przelewowych; rejestrowanie i skanowanie dokumentów przelewowych w systemie EBS Oracle; księgowanie skontrolowanych i zadekretowanych dokumentów w księgach rachunkowych banku, tj. kosztów i należności oraz zobowiązań banku wynikających z rozliczeń wydatków pracowniczych zgodnie z kwalifikacją księgową i podatkową; współpraca z innymi jednostkami banku oraz kontrahentami zewnętrznymi w zakresie przygotowywania dokumentów, analiz i raportów. Dodatki: opieka medyczna, karta Multisport. Po 6-miesięcznej umowie - umowa na czas nieokreślony.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programu kadrowo-finansowego
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ujście (wielkopolskie)
Produkcja wyrobów i półproduktów zgodnie z realizowanym planem produkcji, dozowanie surowców płynnych, zasyp surowców sypkich do dyspergatorów i mieszalników, kontrola międzyoperacyjna prowadzonych procesów, techniczna obsługa urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej.
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Cieszyn (śląskie)
PRACOWNIK SOCJALNY
Ośrodek Pomocy Społecznej w Skwierzynie - 2018-05-07 - Skwierzyna (lubuskie)
wykonywanie posadzek przy użyciu Miksokreta
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Tyble (łódzkie)
obsługa tokarek klasycznych, toczenie detali, obróbka skrawaniem
"Kotniz" - Zdzisław Nietupski - 2017-05-25 - Zaścianki (podlaskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Jabłonowo (mazowieckie)
PRACA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.PRACA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.Sprzątanie w banku
INWEMER SYSTEM Sp. z o. o. - 2016-09-27 - Racibórz (śląskie)
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe na terenie Hotelu Sheraton
WAWEL HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
Charakterystyka pracy: ogólna orientacja w technice motoryzacyjnej, precyzyjność i dokładność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole. Wymagane zaangażowanie i chęć do pracy. Wynagrodzenie + premia 15%. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
TENNECO AUTOMOTIVE POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-05 - Rybnik (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:-Montaż podzespołów elektronicznych,-Miejsce pracy Tczew,-Kontakt telefoniczny 603-420-028, -Kontakt e-mail: tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-26 - Tczew (pomorskie)
Mycie, strzyżenie, malowanie, układanie fryzur
"La bella" Salon Fryzjerski Paulina Ficek - 2015-11-19 - Sieniawa (podkarpackie)
rozwożenie samochodem ciężarowym mąki i otrąb
Młyn Piaski - Stanisław Gryczan - 2018-02-05 - Piaski (lubelskie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
obsługa i nadzór urządzeń służących do wytworzenia wyrobów z tworzyw sztucznych, obsługa urządzeń pomocnych do podawania surowców i odbioru przetworzonego tworzywa, nadzór i kontrola prawidłwoego przebiegu procesu przetwarazania tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Świebodzin (lubuskie)
-ustalenie przyczyn wad i niesprawności podstawowych podzespołów i części sprzętu, demontaż urządzeń na zespoły i części z wykorzystaniem narzędzi oraz przyrządów ślusarskich uniwersalnychy i specjalistycznych;-weryfikacja uszkodzonych zespołów i części, i ich naprawa-dorabianie, dopasowywanie i wymienianie uszkodzonych części z zastosowaniem operacji: wiercenia, rozwiercania, odkręcania śrub, cięcia, piłowania, docierania, klejenia;-sprawdzanie poprawności działania urządzeń po naprawie;-konserwacja i wykonywanie zabezpieczeń antykorozyjnych;-użytkowanie zgodnie z wymogami racjonalnej eksploatacji narzędzi mechanicznych i urządzeń ślusarskich;-przestrzeganie przepisów bhp i ppoż; instruowanie użytkowników o zasadach i wymogach prawidłowej eksploatacji sprzętu.Praca poniedziałek-piątek 6:00-14:00, 12:00-19:30, 18:00-2:30, 24:00-08:00. Możliwość pracy również w sobotę i niedzielę-nie koniecznie. Umowa na okres próbny od 1 do 3 m-cy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na Kopalni Budryk i Pniówek.
GRUPA CARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Ornontowice (śląskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sprawozdawczość.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku - 2016-10-13 - Leżajsk (podkarpackie)
Barman/barmankaObsługa klienta, wydawanie posiłków.Dwie zmiany: od 7-15,od 15-23.
Monika Mądel Firma Handlowo Usługowa - 2016-10-11 - Partynia (podkarpackie)
maglowanie,prasowanie,sortowanie,składanie bielizny pościelowej i odzieży
UNIPRAL Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów w zakresie korzystania z usług. Sprzedaż usług, Prowadzenie spraw kasowo-finansowych, sporządzanie raportów kasowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Obsługa kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jako pracownik biurowy
CONCEPT SEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Częstochowa (śląskie)
obsługa kilenta w sklepie spożywczym
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "ALWA" - 2016-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
obsluga maszyn tartacznych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Krzynka (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i sprawdzaniem pod względem rachunkowym i klasyfikacyjnym faktur przedłożonych do Wydziału Finansowego oraz przygotowaniem sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu jako jednostki ( + Załącznik)
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2016-03-07 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów bankowych, obsługa desponencka
Bank Pekao S.A. - 2017-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w zakładnie pracy, kontrola przepisów techniczno-budowlanychpraca na umowę na okres próbny (1/2/ etatu), praca w godzinach 7:00-15:30oferta dostępna w sali F
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Banino (pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)