INSPEKTOR DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Szczecin oferta pracy FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK
Stanowisko: INSPEKTOR DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA PROGRAMU ADMINISTRATOR, WYSTAWIANIE ZLECEŃ I UMÓW, KORESPONDENCJA Z KLIENTAMI I WYKONAWCAMI, KOORDYNACJIA I ORGANIZACJA PROCESU REALIZACJI PLANÓW GOSPODARCZYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, KREATYWNOŚĆ, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ADMINISTROWANIU BUDYNKAMI; CV I LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: praca (at) finosc.pl
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA PROGRAMU ADMINISTRATOR, WYSTAWIANIE ZLECEŃ I UMÓW, KORESPONDENCJA Z KLIENTAMI I WYKONAWCAMI, KOORDYNACJIA I ORGANIZACJA PROCESU REALIZACJI PLANÓW GOSPODARCZYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, KREATYWNOŚĆ, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ADMINISTROWANIU BUDYNKAMI; CV I LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: praca (at) finosc.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: EKONOMIA, PRAWO, ZARZĄDZANIE, GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ KREATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE
Nazwa pracodawcy:
FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ LM, e-mail: praca (at) finosc.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 12.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
ogólny nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Sądzie Rejonowym w Tarnowskich Górach, prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu bhp, prowadzenie spraw bhp i spraw ochrony przeciwpożarowej, planowanie i realizacja zadań związanych z zadaniami obrony cywilnej. Wiecej informacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
do uzgodnienia
KOMBUD SP. Z O.O. Przedsiębiorstwo Realizacji Budownictwa - 2017-06-14 - Radom (mazowieckie)
ślusarz montażowy - duży montaż
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
F.H.U. "HYDROMOS" Węgorzewo - 2016-10-03 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Spawanie elementów wykonanych ze stali, żeliwa, metali.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Płatkownica (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-11-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizacja projektów w zakresie dostosowania KCRiO do wymogów RODO. Praca od poniedziałku do piątku (godziny oraz dni do uzgodnienia). Praca ok. 3-5 godz. dziennie. Praca na al. Modrzewiowej oraz zdalna.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,- sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie archiwum zakładowego, 2. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, 3. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu, 4. prowadzenie rejestru wyżej wymienionych aktów prawa wewnętrznego, 5. Przygotowywanie porozumień dotyczących współpracy z jednostkami Powiatu Płockiego, 6. Prowadzenie spraw socjalnych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-09-29 - Płock (mazowieckie)
·Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomościach,·Opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczególnych nieruchomości,·Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów, uczestnictwo w przetargach, ·Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,·Realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,·Organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, ·Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji państwowej,·Egzekwowanie od wykonawców terminowości oraz dobrej jakości wykonania robót a także pełnej dokumentacji wykonawczej.Pracodawca oferuje: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,Pakiet prywatnej opieki medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji hydraulicznych sanitarnych w obiektach przemysłowychgodz. 7.00-15.00wynagrodzenie do indywidualnego uzgodnienia
PPUH KOLEX Ireneusz Rygasiewicz - 2018-03-16 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
- rozprowadzanie materiałów reklamowych i informacyjnych,- nauka umiejętności wyszukiwania ofert dla klientów,- zapoznanie się z umowami agencyjnymi i ofertami,- utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych,- wypełnianie druków umów - zgłoszeń i załączników,- dbanie o czystość i estetykę pomieszczeń biurowych,- dbanie o aktualizację reklam w witrynie,- kompleksowa obsługa klientów przy prezentacji ofert turystycznych- pobieranie korespondencji mailowej i jej segregowanie,- prowadzenie rejestru klientów i dokumentacji związanej ze sprzedażą.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Cieszyn (śląskie)
-zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w pracy w jednostce-pomoc w prowadzeniu postępowań administracyjnych z zakresu prowadzonego nadzoru sanitarno-epidemiologicznego-pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wieliczka (małopolskie)
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2016-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-01 - Kartoszyno (pomorskie)
Sprzedaż w sklepie spożywczym w tym również na stoisku mięsnymMożliwość zatrudnienia na 1/2 etatu
Sklep Ogólnospożywczy Hacieja Mariusz - 2018-06-18 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacyjne wsparcie spotkań i obsługa interesantów, prace administracyjne w tym zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych, organizacja spotkań firmowych, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Tczew (pomorskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- prace magazynowe,- rozładunek/załadunek komponentów,- pomoc przy tapicerowaniu,
FABTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Góra (dolnośląskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi:- rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej;- wprowadzanie do systemu wszystkich danych o dokumencie;- zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez jej skanowanie i dołączanie do systemu;- przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom.2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2018-03-26 - Płock (mazowieckie)
montaż instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Pogórska Wola (małopolskie)