Inspektor/Specjalista ds. BHP i P. Poż. Centrala Złotów oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Inspektor/Specjalista ds. BHP i P. Poż.
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Centrala Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Inspektor/Specjalista ds. BHP i P. Poż.Miejscowość: Centrala Złotów
Województwo: wielkopolskie
Powiat: pilski
Data dodania ogłoszenia: 2016-12-01
Wymagania dla kandydatów:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (studnia podyplomowe z zakresu BHP)
Minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora ds. BHP
Wiedza z zakresu Kodeksu Pracy, przepisów BHP i P.POŻ.
Bardzo dobra znajomość programów Power Point oraz MS Excel, Word
Prawo jazdy B
Gotowość do wyjazdów służbowych (średnio 2 dni w tygodniu poza biurem)
Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Ukończony kurs inspektora ochrony przeciwpożarowej będzie mile widzianym atutem
Oferowane korzyści:
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
Niezbędne narzędzia pracy
Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)
Celem stanowiska jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy Kancelarii Jawnej Szkoły Policji w Słupsku.Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1)prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących ze Szkoły;2)rozdział korespondencji na komórki organizacyjne Szkoły;3)przyjmowanie, wydawanie, wysyłanie, odbieranie i dostarczanie korespondencji;4)prowadzenie rejestrów związanych z działalnością Szkoły Okres próbny od lipca do września 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami- konserwacja budowlana, sanitarna, nadzór nad utrzymaniem czystości w budynkach i terenach wspólnot , rozliczanie prac konserwacyjnych, remontów i in.
Zakład Budynków Komunalnych IV Sp. z o.o. w Olsztynie - 2016-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego. Wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL). Ewidencjonowanie dokumentów, rozliczanie pobranych dokumentów. Obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych. Doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-12-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych)Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOKBudowanie portfela klientów
Bieszczadzka Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie i prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z zakładem produkcyjnym. Praca w magazynie wyrobów gotowych.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2018-01-22 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Przygotowywanie projektów aktów normatywnych, tworzenie korespondencji, prowadzenie Portalu Potencjału
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bełchatów (łódzkie)
Zarządzanie ruchem na drogach gminnych i powiatowych. Zatwierdzanie stałych i czasowych projektów organizacji ruchu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2016-11-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesu budowlanego i utrzymaniem obiektów budowlanych, dokonywanie przewidzianych prawem kontroli obowiązkowych, sporzadzanie kosztorysów inwestycyjnych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać w sekretariacie - pok. 207
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higiene ppracy, prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy
KRUSZYWA Sp. z o.o - 2016-02-19 - Zawada (opolskie)
kosztorysowanie w resorcie MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
j.w
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie do e-obiegu, współpraca z interesanatami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mława (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie kosztów ciepłownictwa lokali mieszkalnych i użytkowych, rozliczanie kosztów zużycia wody lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z gromadzeniem odpadów oraz wystawianie deklaracji o wyysokości opłat za wywóz nieczystości, prowadzenie rozliczeń związanych z windykacją zaległości czynszowych lokali użytkowych, obsługa interesantów.
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń. Jedna zmiana od 8-16. Praca w oddziale w Sierpcu
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-09-13 - Sierpc (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży elektrycznej, dokonywanie odbiorów Częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-02-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji bhp (oceny ryzyka zawodowego, dokumentacja powypadkowa, analizy), przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych bhp, kontrola stanowisk pracy, sporządzanie instrukcji bhp
TOP SERWIS Piotr Cisakowski - 2017-07-21 - Nowa Sól (lubuskie)
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w cely ciągłości wksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyz technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewniania maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasialnia awaryjnego w cely jego sklasyfikowania i określania przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)