INSPEKTOR ZESPOŁU DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH Chełm oferta pracy Komenda Miejska Policji w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR ZESPOŁU DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Wynagrodzenie: do 1 873,84 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 873,84 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR ZESPOŁU DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 873,84 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Inspektor ochrony danych osobowych (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek trzykondygnacyjny, brak wind. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Korytarz, drzwi wejściowe do budynku, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2016Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Komenda Miejska Policji w Chełmie Zespół Kadr i Szkolenia ul. Żwirki i Wigury 20 22-100 ChełmW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (082) 560-10-56 lub 560-10-58. Proponowane wynagrodzenie : mnożnik kwoty bazowej 1,00 co daje 1873,84 zł. miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Chełmie lub przesyłać pocztą pod wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Po weryfikacji formalnej ofert lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie opublikowana na stronie internetowej KMP w Chełmie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. KMP w Chełmie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Komenda Miejska Policji w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe: 1 rok 1 - 3 lata w danym obszarze lub powyżej 4 lat doświadczenia w administracji, praca kancelaryjno - biurowa (korespondencji niejawnej) znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnychznajomość Ustawy o Policjiodpowiedzialność, komunikatywnośćzdolności organizatorskieanalityczne myśleniePosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweuprawnienia dostępu do informacji niejawnychsamodzielnośćŻyciorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Adres strony pracodawcy: www.kwp.lublin.pl
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
działalność związana z bezpieczeństwem publicznym i porządkiem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.12.2016
Data dodania oferty pracy: 16.12.2016
Oferta pracy ważna do: 22.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace biurowo administracyjne w wydziale środowiska i rozwoju obszarów wiejskich
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Nasielsk (mazowieckie)
nauczanie w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 5 Ustroń - 2017-08-02 - Ustroń (śląskie)
praca przy tokarce konwencjonalnej
METALTECH Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Ciechanów (mazowieckie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów (ciepła, energii elektrycznej), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, nadzór w zakresie prac konserwacyjno-remontowych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-06-05 - Poznań (wielkopolskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie. Stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców. Realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów. Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Opracowywanie regulaminów, zarządzeń, instrukcji dotyczących BHP,
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sieradz (łódzkie)
Montaż i obróbka okien PVC i aluminiowych, realizacja zało9zonego planu, dbanie o powierzone mienie.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie robót instalacji elektrycznych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Świdnik (lubelskie)
jw.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego, własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Drukarz sitodrukowy
MAGDALENA SZCZEPAŃSKA Zakład Produkcyjno-Handlowy-JULEKS - 2017-08-02 - Kiełpino (pomorskie)
praca związana z hodowla indyka- pomoc przy codziennej opiece nad zwierzetami( karmienie, wybierani odchodów,ścielenie, przenoszenie zwierząd, prace porządkowe) Praca na 3/4 etatu w godzianach : 6.oo do 8.oo; 13.oo do 15.oo; 18.oo do 19.00 . W dni wolne od 8.oo do 10.30
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Smolna (dolnośląskie)
1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno-kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, ewidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)
prowadzenie ewidencji obiektów infrastruktury szkoleniowej, nadzór nad konserwacją, utrzymaniem i remontami obiektów, analizowanie potrzeb remontowych oraz wyliczanie szacunkowej wartości, opiniowanie zasadności potrzeb konserwacyjnych i remontowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-21 - Lublin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, kontakt z klientem, fotografowanie produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Brenno (wielkopolskie)
pon. - pt. od 7.00-8.00 do 15.00-16.00 /ruchomy czas pracy/
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
Praca na linii produkcyjnej, gotowanie, rozlewanie i pakowanie produktu
Przetwórnia Owoców i Warzyw Robert Kowalkowski - 2018-05-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Montaż i demontaż rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Bełchatów (łódzkie)
- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)
rozliczenia materiałów ( sprzedaż, zakup)
Usługi Techniczne " Grom" s.j. Mirosława Grom i Józef Grom Ostrowite - 2018-03-27 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia,rozwiązania umowy o pracę, zaszeregowania, przeniesienia,delegowania oraz innych spraw wynikających ze stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy , urlopów-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa-prowadzenie dokumentów związanych ze stażem podyplomowym/cząstkowym lekarzy-prowadzenie sprawozdań do urzędów w zakresie spraw personalnych, zatrudniania pracowników-wystawianie delegacji służbowych itp.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-12-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, obsługa terminali, kasy. Dbanie o wygląd stacji.
Ławrynowicz Małgorzata - 2017-11-03 - Błonie-Wieś (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)
Praca na magazynie w firmie z branży motoryzacyjnej
A&J PARTNERS Sp. z o. o. - 2017-04-06 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie stanowiska do pracy, przygotowywanie klienta do pracy, itd.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)