INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW / DELEGATURA W TORUNIU(NR 2469) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW / DELEGATURA W TORUNIU(NR 2469)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Data publikacji: 2016-04-13

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Moniuszki 15-21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW / DELEGATURA W TORUNIU(NR 2469)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w obszarze administracji publicznej- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o dokumentach paszportowych, o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4), o dowodach osobistych (rozdziały od 1 do 5)- znajomość Działu I i II Kodeksu postępowania administracyjnego- znajomość ustawy o służbie cywilnej- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność redagowania pism urzędowych- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office- efektywna komunikacjawymagania dodatkowe:- znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, o obywatelstwie polskim rozdziały 1, 2 i 6, kodeks rodzinny i opiekuńczy Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział II- odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 13.04.2016 roku do 23.04.2016 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WSOC Delegatura w ToruniuNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2016

Data dodania oferty pracy: 13.04.2016

Oferta pracy ważna do: 23.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2016-02-19 - Dąbrówka (wielkopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 100 PLN

Sprzątanie terenów zielonych, zamiatanie, grabienie liści
AW-SYSTEM ANDRZEJ WOJNAR - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA - od 2 800 PLN

praca przy wywozie nieczystości stałych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SANITARNYCH "PUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7291) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne, znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2017-10-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, wymagana znajomość prawa pracy i doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie: Pracodawca do wynagrodzenia deklaruje wypłacanie premii + wysługa lat.
Szpital Specjalistyczny Im. F. Ceynowy Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR PIĘTER /KUCHARZ - 13 - 17 PLN

przygotowywanie posiłków dla gości hotelowychna początku umowa zlecenie, z czasem umowa o pracę
L&P Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Szczegółowe informacje na stronie www.toszek.pl lub BIPWykształcenie: wuższe, kierunek: budownictwo, inż. budowlana; staż pracy: 6 m-cy; dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), mile widziana umiejętność kosztorysowania, znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia), ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole; prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, placówek oświatowych, budynku Urzędu Miejskiego, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez: sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń, uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów, rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji, nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawygwarancyjne), nadzór nad terminowym zwrotem zabezpieczeń należytego wykonania umów; sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę, koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie, tworzenie danych wyjściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji oraz ich analiza, sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Urząd Miejski w Toszku - 2016-04-22 - Toszek (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. BHP I P. POŻ - od 3 900 PLN

Znajomość przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu
Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Lębork (pomorskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Gliwice (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

prace na budowie typu: zbrojarz, murarz, cieśla, praca w Warszawie i okolicach
MAISTAL Starachowice - 2016-06-21 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

wytwarzanie ciast deserowych
Piekarnia-Cukiernia Grygier Wojcieh - 2016-01-04 - Wilkowice (wielkopolskie)

INSPEKTOR W SEKCJI TECHNIKI SPECJALNEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 1 970 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżynieryjsko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK SORTOWANIA PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 13,7 PLN

Odbiór i sortowanie towarów, przygotowanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 300 PLN

Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie nadzoru nad wykonywanymi pracami remontowymi, m.in. remonty dachów, remonty klatek schodowych, itp.
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Legnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - od 3 500 PLN

Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR - od 3 000 PLN

szczegółowe informacje na stronie www.zimslupsk.com w BIP
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

ELEKTRYKMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY - TC DĘBICA
PPUH "INOX-METAL" DARIUSZ DYBOWSKI - 2017-09-19 - Dębica (podkarpackie)

SPAWACZ - od 13,5 PLN

Spawanie elementów konstrukcji stalowych.
WOLMOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

-Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych-Bieżąca oraz ostateczna kontrola jakości gotowych wyrobów-Wspólpraca z działem technologicznym- Nadzór nad wyrobem niezgodnym-Znajomość wymogów jakościowych klientów-Prowadzenie rzetelenj dokumentacji.Godziny pracy od 06.00-14.00. 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)

CUKIERNIK - od 3 300 PLN

Wyrób i wypiek ciast.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ścinawa Mała (opolskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - od 2 200 PLN

nadzór, kontrola rezlizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najemcami lokali, ewidencjonowanie i rozliczanie umów z dostawcami uslug i mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-09-05 - Choroszcz (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Wykształcenie średnie/zawodowe - książeczka sanepidowska
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Racibórz (śląskie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Wytwarzanie produktów ciastkarskich, obsługa maszyn ciastkarskich
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Libusza (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 1/2 ET. - od 2 200 PLN

zadania służby zgodnie z przepisami, praca w/g harmonogramu.
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2017-02-02 - Bogdanka (lubelskie)


Wybierz powiat