REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (DOFIANSOWANIE) Mys艂akowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (DOFIANSOWANIE)
Wynagrodzenie: od 1聽850 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -
Data publikacji: 2016-10-05
Lokalizacja: Mys艂akowice (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Mys艂akowice, powiat: jeleniog贸rski, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: -
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽850 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (DOFIANSOWANIE)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Mys艂akowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: jeleniog贸rski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽850 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.10.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jeleniej G贸rze
Adres pracodawcy:
Podchor膮偶ych 15, 58-508 Jelenia G贸ra, powiat: m. Jelenia G贸ra, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia G贸ra
Gmina pracodawcy: Jelenia G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Jelenia G贸ra
Ulica pracodawcy: Podchor膮偶ych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Opieka zdrowotna NFZ
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Jeleniej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.10.2016
Data dodania oferty pracy: 04.10.2016
Oferta pracy wa偶na do: 07.10.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obs艂uga sekretariatu Okr臋gowego Inspektoratu S艂u偶by Wi臋ziennej w 艁odzi m.in. obs艂uga korespondencji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej (przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie, przygotowywanie do wysy艂ki, kontrola formalna pism wychodz膮cych); obs艂uga elektronicznego systemu obiegu dokument贸w eDok; prowadzenie stosownych rejestr贸w i ewidencji (w tym rejestru korespondencji, zwrotnych po艣wiadcze艅 odbioru, pocztowej ksi膮偶ki nadawczej, piecz臋ci, polece艅 wyjazd贸w s艂u偶bowych); archiwizacja wytwarzanej dokumentacji.
OKR臉GOWY INSPEKTORAT S艁U呕BY WI臉ZIENNEJ W 艁ODZI - 2017-07-07 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie rachunkowo艣ci. Dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w. Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej.
Szko艂a Podstawowa Nr 1 im. Miko艂aja Kopernika - 2017-09-27 - Legionowo (mazowieckie)
obs艂uga klienta w biurze przy warsztacie samochodowym, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, wpisywanie faktur w komputerowy systempraca w godz. od 8.00 do 14.00 lub 12.00 do 18.00
TRANSMETAL Sp. z o.o. - 2016-11-18 - 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)
Administrowanie budynkiem Hufca Pracy w Zambrowie, dbanie o terminowe przegl膮dy budynku, opracowywanie projekt贸w um贸w zwi膮zanych z administrowaniem budynkiem, prowadzenie prawid艂owej gospodarki materia艂owej HP w Zambrowie, obs艂uga program贸w komputerowych, znajomo艣膰 lokalnego rynku pracodawc贸w.
kontakt przez OHP - 2016-05-23 - Zambr贸w (podlaskie)
do uzgodnienia
CDM MEBLE JACEK GOLONKA - 2017-12-18 - 艁ukawiec (podkarpackie)
-wystawianie dokument贸w sprzeda偶y( proform, faktur VAT, korekt faktur VAT) - prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji sprzeda偶owej i magazynowej - sporz膮dzanie sprawozda艅 PFRON i GUS - wprowadzanie zam贸wie艅 od klient贸w do systemu
MERAMONT SP脫艁KA AKCYJNA - 2015-12-02 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Siepraw (ma艂opolskie)
- Sporz膮dzenie pism wychodz膮cych. rejestrowanie pism przychodz膮cych. Opisywanie faktur. Sporzadzanie, rejestrowanie um贸w na us艂ugi, dostawy i roboty budowlane. Sporz膮dzanie dokumentacji przetargowej. Sporz膮dzanie tabel, zestawie艅, wylicze艅 niezb臋dnych w pracy wydzia艂u. Prowadzenie samochod贸w s艂u偶bowych. Sporz膮dzanie deklaracji podatkowych. Obs艂uga sekretariatu (podczas nieobecno艣ci pracownika obs艂uguj膮cego sekretariat) w ramach sta艂ego zast臋pstwa.- Wynagrodzenie: 2500-2700 z艂/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek sta偶owy od 5-20%. Praca na umow臋 o prac臋 na pzast臋pstwo. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie. Minimum roczne do艣wiadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych. Niekaralno艣膰 za umyslne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umyslne przest臋pstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjno艣膰, otwarto艣膰 i kreatywno艣膰. Bieg艂a obs艂uga komputera w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.
艢L膭SKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W KATOWICACH - 2018-03-09 - Katowice (艣l膮skie)
Sta偶 dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urz臋dzie posiadaj膮cej II profil pomocy spe艂niajacej kryteria w ramach 7.2 RPOpraca w godz. 8.00 - 16.00- dok艂adne sprawdzanie zam贸wienia nabywcy z punktu widzenia mo偶liwo艣ci jego realizacji.- prowadzenie ewidencji zam贸wie艅,- ustalanie kolejno艣ci przesy艂ek,- kompletowanie zam贸wie艅, sprawdzanie przygotowanej przesy艂ki pod wzgledem zgodno艣ci z zam贸wieniem,- pakowanie zam贸wionego produktu i przygotowywanie go do wysy艂ki,- sporz膮dzanie i ewidencja rachunk贸w za przes艂ane towary,- wysy艂anie ulotek, folder贸w itp. zach臋caj膮cych nabywc贸w do dalszej wsp贸艂pracy,- wysy艂anie ofert nowych produkt贸w do potencjalnych odbiorc贸w,- prowadzenie banku informacji o odbiorcach oraz aktualizowanie posiadanych informacji,- kontrolowanie op艂at pocztowych za przesy艂ki pod wzgl臋dem ich aktualno艣ci,- wykonywanie prac zwi膮zanych z za艂atwieniem reklamacji nabywc贸w,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obs艂uga biura, przyjmowanie i wydawanie towar贸w i materia艂贸w z magazynu. Koordynowanie serwisu w贸zk贸w wid艂owych. Pierwsza umowa o prac臋 na czas okre艣lony 12 miesi臋cy.
"TOOLMEX TRUCK" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-23 - Pi艂a (wielkopolskie)
鈥onta偶 rozdzielnic鈥onta偶 urz膮dze艅 sygnalizacyjnych i steruj膮cych na pojazdach szynowych
Newag S.A. - 2016-08-10 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
wykszta艂cenie zawodowe gastronomiczne, sta偶pracy 2 lata, ksi膮偶eczka sanepid, pomoc w kuchni: obieranie warzyw, krojenie sa艂atek, dba艂o艣膰 o czysto艣膰 przygotowanie drobnych da艅,
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Marki (mazowieckie)
automatyka,hydraulika,pneumatycznamiejsce wykonywania pracy-Choszcznopraca w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym
PRO AUTOMATIC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-28 - Choszczno (zachodniopomorskie)
ZAWIERANIE UBEZPIECZE艃, ROZLICZANIE AGENT脫W, RAPORTOWANIE ORAZ INNE PRACE BIUROWE.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 WZAJEMNYCH "TUW" - 2016-04-25 - D臋bica (podkarpackie)
opierzenia
FIRMA MAR-POL - LITKOWIEC MARCIN - 2016-07-19 - L膮dek-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY, PROWADZENIE POST臉POWA艃 POWYPADKOWYCH, KONTROLA STANOWISK PRACY ORAZ ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI BHP, PRZEPROWADZANIE SZKOLE艃 Z ZAKRESU BHP W JEDNOSTCE, CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPIS脫W BHP W JEDNOSTCE, WSP脫艁DZIA艁ANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI, PODNOSZENIE POZIOMU BEZPIECZENSTWA PRACY W JEDNOSTCE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2016-07-13 - Rozewie (pomorskie)
zlecanie prac remontowychoraz odbiory robot,wykonywanie plan贸w remontowych,obs艂uga mieszka艅cow,obs艂uga komputera,prowadzenie ksi膮偶ek obiektu budowlanego
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym faktur zakupu.2. Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym dokument贸w magazynowych.3. Wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego.4. Archiwizacja dokument贸w ksi臋gowych.5. Weryfikacja poprawno艣ci zapis贸w ksi臋gowych na kontach, rozliczenie zakupu towar贸w.6. Weryfikacja poprawno艣ci zapis贸w ksi臋gowych na kontach zwi膮zkowych z obrotem magazynowym.7. Weryfikacja poprawno艣ci zapis贸w.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pomocnicze roboty budowlane, przygotowanie materia艂贸w pomocniczych. Praca na terenie Opola, Wroc艂awia, wed艂ug zlece艅.
GEORGE & COMPANY SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-19 - Opole (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; - Podr臋cznika wnioskodawcy i beneficjenta program贸w polityki sp贸jno艣ci 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w za艂膮czeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Wydzia艂u oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych 艣rodk贸w unijnych. 3) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z bud偶etem Wydzia艂u Rozwoju. 4) Przedk艂adanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮. 7) Obs艂uga interesant贸w Wydzia艂u. 8) Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w przy u偶yciu programu ksi臋gowego , uzgadnianie sald ,
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Grodk贸w (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZRZESZENIE ZWI膭ZK脫W ZAWODOWYCH ENERGETYK脫W - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Ksi臋gowanie dokument贸w. Sporz膮dzanie deklaracji VAT PIT. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Obs艂uga klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Organizowanie sieci sprzeda偶y, nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami, prowadzenie negocjacji z partenrami handlowymi z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
.
"Dworzysko" R. Tomaszewski i Synowie Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Szczawno-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wed艂ug zaistnia艂ych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodz膮cych iwychodz膮cych, przepisywanie korespondencji, wysy艂anie korespondencji, prowadzeniejednolitego rejestru akt rzeczowych; Wykonywanie wszelkich prac zwi膮zanych z prowadzeniem ewidencji uczni贸w: bie偶膮ce wpisywanie danych osobowych do ksi膮g, w艂a艣ciwe przechowywanie dokument贸w uczniowskich, sporz膮dzanie list i ich aktualizacja, archiwizacja dokumentacji; Terminowe sporz膮dzanie elektronicznych wykaz贸w uczni贸w dla potrzeb organu nadzoruj膮cego i prowadz膮cego; Prowadzenie ksiegi absolwent贸w, prowadzenie ksi膮g uczniowskich oraz dokumentacji zwi膮zanej z rekrutacj膮 do szko艂y; Terminowe wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z potrzeby zapewnienia prawid艂owego funkcjonowania szko艂y; Prowadzenie inwentaryzacji maj膮tku szko艂y; Sporz膮dzanie sprawozda艅 uczniowskich GUS, SIO; Prowadzenie archiwum; Zabezpieczenie i przechowywanie pieczeci urzedowych; Obs艂uga interesant贸w, udzielanie informacji; Obs艂uga poczty mailowej; Prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych; Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora; Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora Szko艂y
PA艃STWOWA SZKO艁A MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2017-07-17 - 呕aga艅 (lubuskie)
wed艂ug programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Legnica (dolno艣l膮skie)
naprawa samochod贸w ci臋偶arowych, prace 艣lusarskie i spawalniczemiejsce pracy: po艂udniowo-wschodnia cz臋艣膰 Polski
MINERAL TRANS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)