REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych. 3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju. 4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą. 7) Obsługa interesantów Wydziału. 8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych. 3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju. 4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą. 7) Obsługa interesantów Wydziału. 8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, 4) zaświadczenie/certyfikat lub oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t..j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)10) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2b.Etap II rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej w Wydziale Rozwoju z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 30.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie danych do systemów informatycznych
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-07-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sortowanie i analiza dokumentów ,wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
bieżąca obsługa klienta, przygotowanie ofert do aktualnych i potencjalnych klientów, zapoznanie się z produkowanymi asortymentem i obowiazujacym systemem ISO, udział w negocjacjach handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kutno (łódzkie)
obsługa korespondencji kancelarii, zakładanie akt komorniczych, pisanie prostych pism w sprawach komorniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Mikołów (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa urzaązeń biurowych, rejestracja dokumentacji, pomoc przy sporządzaniu dokumentów, przepisywanie tekstu, tworzenie prezentacji, itp.Oferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczny kontakt z kontrahentami, wprowadzanie danych do systemu, obsługa sekretariatu.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na targowisku lub bazarze wymagająca dużej samodzielności. Ze względu na prowadzenie kontaktów handlowych wymagane jest znajomość języka ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Pułtusk (mazowieckie)
pakowanie artykułów, przygotowywanie towaru do wysyłki
APT Job Center Service Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Swarzędz (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Radom (mazowieckie)
obsługa konsumentów, kasy fiskalnej, lokalu; rejestr zamówień; praca w godzinach od 11.00 do 23.00; miejsce wykonywania pracy: ul. Mickiewicza 3 B, 73-110 Stargard.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie pism, analiza zapytań ofertowych, przeszukiwanie i analiza biuletynu zamówień publicznych, monitorwanie rozstrzygniętych przetargów, przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, sporządzanie raportów dla kontraktów
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
POZNANIE ZAKRESU DZIALANIA I KOMPETENCJI WEWNĘTRZYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH, PRZYGOTOWANIA PISM, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, OBSŁUGA INTERESANTÓW, WYKONYWANIA PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH I PRAC BIUROWYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK BIUROWYCH, W TYM M .IN. ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE PZREPISAMI, OBSŁUGA KSEROKOPIARKI I FAXU, PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Skierniewice (łódzkie)
Wysyłanie, odbieranie korespondencji, drukowanie, pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Pelplin (pomorskie)
PRACA NA KOPARCE GĄSIENICOWEJ,DROBNA NAPRAWA MASZYN BUDOWLANYCH
Firma APROFI Aleksander Siry - 2018-07-09 - Dębica (podkarpackie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sklepów.
Z PIECA RODEM SP. Z OO. - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Z zakresu zamówień publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora Żłobka Miejskiego w sprawie zastosowania trybów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do poszczególnych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zamówieniach realizowanych przez Żłobek Miejski,c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,d) opisywanie faktur pod kątem zastosowanych trybów ustawy Prawo zamówień publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepisów tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,f) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczości: a) terminowe opracowywanie sprawozdań zbiorczych, w tym w szczególności:sprawozdań dot. opieki nad dziećmi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, sprawozdań okresowych o wyprowadzaniu gazów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej, sprawozdań o ilości dzieci korzystających z wyżywienia i korzystających z opieki żłobkowej.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecień 2017 r.3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie, 2. min. 3-letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, 4. znajomość przepisów ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), 5. bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,3. umiejętność współpracy,4. umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, 5. umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu transportowo-spedycyjnego, przyjmowanie i wydawanie dokumentów (m.in. listy przewozowe), wykonywanie zdjęć ładunków i sporzadzanie protokołów, przygotowywanie raportów (m.in. stanu magazynu)
GAMET S.A. - 2017-10-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Słubice (lubuskie)
Sprzedaż warzyw i owoców.Praca w godzinach 14.30-18.30
Dominik Sklep Spożywczy Muryjas Dominik - 2018-02-16 - Mielec (podkarpackie)
obsługa maszyny offsetowej, drukowanie prasy, ulotek
DORAND UPZP, T.S. Cisek - 2017-07-24 - Starachowice (świętokrzyskie)
pakowanie gotowych mebli tapicerowanych w karton i folię w tym etykietowanie, wywóz mebli na magazyn wyrobów gotowych, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych, realizacja zaplanowanych zadań produkcyjnych
MEBELPLAST Spółka Akcyjna Olsztyn - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
strzyżenie męskie, damskie, modelowanie, upięcia fryzur wieczorowych, farbowanie, balejaż, sombre, stylizacja
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 9-11
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne, znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2017-10-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
sprzedaż art. przemysłowych i spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kozienice (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
ESPO LOGISTICS SP. Z O.O. - 2018-02-23 - Palikówka (podkarpackie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, pomoc przy organizacji imprez kulturalnych, tworzenie plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych na imprezy kulturalne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice (śląskie)