REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Grodków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów przy użyciu programu księgowego , uzgadnianie sald ,
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Grodków (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowanie i księgowanie dokumentów przy użyciu programu księgowego , uzgadnianie sald ,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy:
handlowa - wypiek pieczywa, handel hurtowy i detaliczny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z przepisami prawnymi, obsługa i informacja Klientów wstępna weryfikacja przyjętych wniosków, wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnów (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Jabłonna Lacka (mazowieckie)
rozliczanie sprzedaży, fakturowanie, sporządzanie sprawozdań statystycznych i celnych, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami
STALKON SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Police (zachodniopomorskie)
według stanowiska
PHU "MARCO" MAŁGORZATA CELIŃSKA - 2016-04-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Wszystkie zlecone prace w charakterze ślusarz maszynowy, frezer.
F.H.U. "TECHMET" - 2017-05-18 - Żagań (lubuskie)
Praca na linii produkcyjnej, konfekcja grzyb.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa o prace na czas okreslony na 18 m-cy i 14 dniMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Mikołów (śląskie)
Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów oraz pozyskiwanie nowych odbiorców wyrobów. Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktu z odbiorcami, zbieranie zamówień. Analizowanie zakupów wyrobów spółdzielnii przez poszczególnych odbiorców. Analizowanie przyczyn spadku zakupów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-03-27 - Twardogóra (dolnośląskie)
- realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Biłgoraj (lubelskie)
archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych porządkowanie akt osobowychobsługa urządzeń biurowychobsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń zapoznanie się z systemem Syriusz oraz Talgosudzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Obsługa administracyjna nieruchomości, monitorowanie stanu technicznego i realizacji zaplanowanych napraw, kontrola stanu sanitarno porządkowego administrowanych budynków, kontakty z mieszkańcami, współpraca z firmami zwenętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Otwock (mazowieckie)
Sporządzanie wycen realizowanych prac remontowych, koordynowanie prac remontowych, koordynowanie prowadzonych bieżących konserwacji i napraw urządzeń i instalacji technicznych w budynkach.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-23 - Zamość (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów Banku, aktywne pozyskiwanie klientów, analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu, realizacja złożonych planów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
LUXMAG Krzysztof Szmajda - 2015-12-23 - Głogów (dolnośląskie)
Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za prace, sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych, sporządzanie i przesyłanie miesięcznych i rocznych deklaracje rozliczeniowe do ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie zestawień na potrzeby działu księgowości.
Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki - 2017-08-21 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Montaż konstrukcji.
Ledmex sp. z o.o. - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in.- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych,- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowych,- budowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.: - opracowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, - koordynacja projektów marketingowych, - tworzenie materiałów marketingowych: Ulotki, katalogi, materiały POS, itp. - nadzór i aktualizacja stron internetowych
F.H.U."HITPOL", Justyna Krężołek - 2017-01-27 - Gorlice (małopolskie)
Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Energomontaż Zachód Wrocław - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Kołobrzegu.
Salon Kosmetyczny Ewelina Kałdus-Wolska - 2016-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie prac biurowych z obsługą urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie i sprawdzanie faktur, zawieranie umów z najemcami nieruchomości, kontrola płatności, prowadzenie spraw pracowniczych, prace administracyjne. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 49 00/ 602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
pracodawca organizuje spotkanie rekrutacyjne: Salon Meblowy "BODZIO" ul. Gancarska 26, 66-300 Międzyrzecz w dniu 21.06.2018r, o godz. 11:00
Fabryka Mebli"BODZIO" - 2018-06-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
wsparcie organizacyjne zajęć i warsztatów :- organizacja zapisów na zajęcia, w tym administracja elektronicznego systemu zapisów;- bieżąca obsługa interesantów;- stała współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia;- ustalenie grafików zajęć pracowni;- opracowywanie regulaminów zajęć pracowni;
CENTRUM KULTURY - 2017-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Przygotowanie oprogramowania i dokumentów dla wydziału produkcyjnego.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-03-28 - Opalenica (wielkopolskie)
wprowadzanie i aktualizowanie danych gosp. rolnych z terenu Gminy, sporządzanie nakazów płatniczych, prowadzenie dokumentacji wszelkich ulg z tyt. podatków, obsługa zwrotu akcyzowego dla rolników, przygot. uchwał podatkowych
Urząd Gminy Żukowice - 2017-03-24 - Żukowice (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji; praca przy komputerze; transport dokumentacji;obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie gorących napojów, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pomoc przy produkcji dań, dystrybucja posiłków dla pacjentów, zmywanie naczyń i mycie pomieszczeń kuchennych. Godziny pracy: 6:00-14:00, 7:30-18:30Wynagrodzenie: 2000-2400 zł brutto + świadczenia socjalne.kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 660 215 lub kadry (at) 4wsk.pl lub osobiście w dziale kadr.
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wystawianie faktur wraz z windykacją nalezności. Wprowadzanie faktur zakupowych. Sprawdzanie (kompletowanie) pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych. Prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych magazynu. Nadzór nad delegacjami pracowniczymi. Obsługiwanie korespondencji od klientów firmy. Telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klientów. - Wynagrodzenie: 3070 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera, komunikatywność. Mile widziana znajomość obsługi programu Subiekt. Kontakt wstępnie telefoniczny (608-063-777, 608-704-971) w godzinach: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JAW II" SPÓŁKA JAWNA JANUSZ STACHOWICZ - 2018-08-30 - Katowice (śląskie)
Sapwanie grubych elementów
"TECH-MONT" Grzegorz Bogucki - 2016-09-09 - Jaworzno (śląskie)
wg. stanowiska
BATISTA Sp. z o.o. -Sp.k. - 2016-11-10 - Nisko (podkarpackie)