REFERENT DS. SPRZEDAŻY Międzyrzecz oferta pracy Fabryka Mebli"BODZIO"
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pracodawca organizuje spotkanie rekrutacyjne: Salon Meblowy "BODZIO" ul. Gancarska 26, 66-300 Międzyrzecz w dniu 21.06.2018r, o godz. 11:00
Data publikacji: 2018-06-18
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Fabryka Mebli"BODZIO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Garncarska 26, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pracodawca organizuje spotkanie rekrutacyjne: Salon Meblowy "BODZIO" ul. Gancarska 26, 66-300 Międzyrzecz w dniu 21.06.2018r, o godz. 11:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pracodawca organizuje spotkanie rekrutacyjne: W DNIU 21.06.2018R, GODZ. 11:00, Salon Meblowy "BODZIO" ul. Gancarska 26, 66-300 Międzyrzecz; mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli"BODZIO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Garncarska 26, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, pracodawca organizuje spotkanie rekrutacyjne: W DNIU 21.06.2018R, GODZ. 11:00, Salon Meblowy "BODZIO" ul. Gancarska 26, 66-300 Międzyrzecz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Garncarska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 18.06.2018
Oferta pracy ważna do: 17.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej statystyki rozliczeń środków trwałych i gospodarki materiałowej. Przeprowadzanie inwentaryzacji środków trwałych i innych oraz ichrozliczanie. Dokonywanie spisów z natury, obsługa programów EXCEL, WORD oraz VULCAN
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2017-08-22 - Lublin (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Prace biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Francuska 30. - Wynagrodzenie: 2520 zł brutto + dodatek za wysługę + premia. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane średnie techniczne. Znajomość obsługi programu Word, MS Office, SAP. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 261-124-320) w godz.: 7:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: 4wog.kancelaria (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańPraca w prestiżowej firmie biotechnologicznej.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny.Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Niezbędne narzędzia pracy.Atrakcyjny pakiet wynagradzania.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-04 - Rokocin (pomorskie)
Referent ds. planowania i realizacji produkcji / nabór staż do 30 r. ż. w tym osoby niepełnosprawne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Praca na magazynie.
"FIEGE" SP. Z O.O. - 2017-05-25 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Referent-prace administracyjno-biuroweOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Nauka prowadzenia rejestru VAT i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ DO SYSTEMU, PRZYJMOWANIE TOWARU NA MAGAZYN PRZY WYKORZYSTANIU DOKUMENTU P2, WYDAWANIE TOWARU NA PODSTAWIE DOKUMENTU W2-WYDANIE ZEWNĘTRZNE, RW- ROZCHÓD WEWNĘTRZNY, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ I PRZYCHODZĄCEJ, ORGANIZACJA TRANSPORTU
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Stare Koźle (opolskie)
UDOSTĘPNIANIE ZBIORÓW BIBLIOTECZNYCH, REJESTRACJA CZYTELNIKÓW, PROWADZENIE DZIENNIKA BIBLIOTEKI, OBSŁUGA CZYTELNI INTERNETOWEJ, PRACA Z CZYTELNIKAMI, ORGANIZACJA IMPREZ BIBLIOTECZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSEROKOPIARKI, TELEFONU I FAKSU, PRACE BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Stara Błotnica (mazowieckie)
obsługa klienta zgodna ze standardami obowiązujacymi w firmie, czuwanie nad świeżością i właściwą ekspozycją towarów, utrzymywanie porzadku i czystości w sklepie, kontrola rotacji towaru, obsługa kasy fiskalnejdwie zmiany 6-14 13,30-21,30wyn. godz/h brutto
ADECCO Poland Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca z klientami z Polski,obsługa sklepu internetowego,obsługa zamówień,przyjmowanie zamówień telefonicznych,tworzenie opisów do produktów
el nino parfum, s.r.o. - 2017-08-29 - Czechy (Czechy)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniać dane do sprawozdań, archiwizować dokumenty - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od sierpnia 2017- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne o kierunku finanse, rachunkowość. Wymagane minimum półroczne doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 3 miesiące w pionie finansowym w jednostce finansów publicznych. Wymagana znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość zasad klasyfikacji budżetowej, znajomość w zakresie podstawowym przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 zpóżn. zm/ oraz ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/. Umiejętności dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność , komunikatywność.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi programu kadrowo-płacowego "GRATYFIKANT", znajomość przepisów kadrowo-płacowych (sporządzanie listy płac, list zasiłków ZUS, kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych), obsługa programu PŁATNIK - wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS, sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego lub Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sporzadzanie oraz kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych. Udzielanie informacji, opinii, wyjaśnień klientom oraz pomocy w odzyskaniu należnego odszkodowania.Praca mobilna.
Arbiter S.A. - 2015-11-13 - Lubartów (lubelskie)
Przygotowanie materiałów do produkcji bram i balustrad, obróbka podstawowymi narzędziami szlifierskimi galanterii z metalu tj. szlifowanie, wiercenie, frezowanie, wykonywanie wyrobów z metalu takich jak kraty, balustrady, bramy i artystyczne wyroby z metalu, montaż wykonanej galanterii metalowej przy użyciu podstawowych narzędzi monterskich.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Jurów (lubelskie)
Sporządzanie umów o zatrudnienie, sporządzanie list płac ZUS.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2017-09-07 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, UZGADNIANIE STANÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, NIEKARALNOŚĆ;PO MIESIĘCZNEJ UMOWIE ZLECENIU PRACODAWCA DEKLARUJE UMOWĘ O PRACĘ;GODZINY PRACY: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00
SOLID MCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc przy rozwiazywaniu problemów technicznych związanych z obsługą i funkcjonowaniem komputerów, obsługa nagłośnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Brzezinka (małopolskie)
zapoznanie z wybranymi przepisami prawa podatkowego. Zapoznanie się z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, przygotowanie do wysłania korespondencji: wezwań, pism, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gostynin (mazowieckie)
Rozliczanie wynagrodzeń. Rozliczanie delegacji. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie rozliczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)
- Prace dekarskie na terenie Tczewa,- Kontakt telefoniczny 606-823-059.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE GAMBIT ROMAN GAJSLER - 2017-11-28 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Sp.j. - 2016-07-07 - Legionowo (mazowieckie)
Całokształt spraw dotyczacych nawiązywania, rozwiązywania stosunku pracy, prowadzenia dokumentacji, ewidencji pracowników resortu obrony narodowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Oleszno (zachodniopomorskie)
oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Otwock (mazowieckie)
opisywanie zazrządzeń do wypłaty, sporzadzxanie przelewów, przekazywanie dokumentacji rachunkowej do archiwum, ewidencja rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Spotkanie rekrutacyjne - sal. meb. Nowe Miasto Lubawskie, ul.Działyńskich 12, dnia 14.05.2018 r. godz 11:00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Rozprowadzanie instalacji elektrycznej; montaż tras kablowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Koneck (kujawsko-pomorskie)