REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - MAGAZYNIER Zakroczym oferta pracy LEIER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, wystawianie dokumentów WZ, faktur VAT, kompletowanie i przygotowywanie do odbioru systemów kominowych, rozładuneki i załadunek materiałów, zapewnienie prawidłowego przepływu materiałów i dokumentów w magazynie, dbanie o stan i wizerunek magazynu.
Data publikacji: 2018-04-23
Lokalizacja: Zakroczym (mazowieckie)
Pracodawca: LEIER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-170 Zakroczym, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, wystawianie dokumentów WZ, faktur VAT, kompletowanie i przygotowywanie do odbioru systemów kominowych, rozładuneki i załadunek materiałów, zapewnienie prawidłowego przepływu materiałów i dokumentów w magazynie, dbanie o stan i wizerunek magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - MAGAZYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakroczym
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zakroczym
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia operatora wózków jezdniowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, doświadczenie w pracy na magazynie, komunikatywność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków, organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: LEIER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
33-150 Wola Rzędzińska 155A, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wola Rzędzińska
Numer budynku pracodawcy: 155A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja cegieł, dachówek i materiałów budowlanych, z wypalanej gliny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Transport międzynarodowy. Kontakt: Mariusz Rosół tel. 500 111 273
P.P.H.U. MAR-PLAST T Buda & M.Rosół w Jędrzejowie - 2016-01-19 - Dziekanowice (świętokrzyskie)
Obsługa zleceń naprawy przeglądu wymiany u klienta, drobne prace hydrauliczne wymiany kotłów, obsługa i montaż pomp ciepła i klimatyzacji. Umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą: 601 980 340
PKRED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanie w zasobie archiwum oraz brakowaniu w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych w celu wydzielenia dokumentacji której upłynął okres przechowywania; - uczestniczenie w ekspertyzach archiwalnych przeprowadzanych przez archiwum; - współudział w przyjmowaniu przekazywanych materiałów archiwalnych przez jednostki organizacyjne; - układanie przyjętych materiałów archiwalnych w magazynie zasobu archiwum w właściwych zespołach archiwalnych; - wydawanie i przyjmowanie akt z magazynu zasobu, a także prowadzenie ewidencji akt wydanych z magazynu oraz umiejscawianie zastawników; - bieżąca konserwacja materiałów archiwalnych przechowywanych w magazynie zasobu Archiwum oraz układanie ich w pudła z litej tektury bezkwasowej w celu zabezpieczenia archiwaliów; - gromadzenie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji wytworzonej przez jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych; - utrzymywanie właściwych warunków przechowywania zgromadzonych materiałów archiwalnych w magazynie akt, oraz zapewnienie ciągłej przepustowości dróg ewakuacyjnych i przejść w celu zagwarantowania bezpieczeństwa ppoż.; - digitalizacja zasobu; - prowadzenie skontrum w wybranych zespołach archiwalnych i utrzymywanie wolnej powierzchni magazynowej na przyjęcie kolejnych akt.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-06-22 - Gdynia (pomorskie)
archiwizacja dokumentów ksiegowych, ewidencjonowanie faktur, rozliczanie bonów towarowych, ksiegowanie raportów kasowych, rozliczanie zapisów na kontach ksiegowych, kompletowanie dokumentów do ustalenia magaznów w sklepach, zapoznanie sie z ewidencją środków trwałych w firmie
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Analiza zadań gminy pod kątem możliwości pozyskiwania funduszy unijnych,- Pozyskiwanie funduszy unijnych,- Przygotowanie projektów wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie w/w środków,- Bieżące monitorowanie i ocena realizacji projektów, na które pozyskano środki zewnętrzne.Staż w godzinach 7.30-15.30Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Wyszogród (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsługa kasy, sporządzanie zestawień analitycznych, sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-08-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
- wykonywanie zadań związanych z realizacją projektu dotyczącego szkolnictwa zawodowego w zakresie dostaw sprzętu i wyposażenia do gdyńskich szkół, a w tym m. in.:a) monitorowanie przebiegu dostaw do szkół na każdym etapie ich realizacji:b) przygotowywanie dokumentacji projektowej do celów sprawozdawczych dla instytucji zarządzającej (w tym: skanowanie, kopiowanie dokumentów):c) kontakt z wykonwacami w zakresie realizacji dostaw (przekazywanie wzorów dokumentów, ustalanie terminów dostaw):d) weryfikacja faktur i protokółw odbioru:e) monitoring realizacji umów zawartych z wykonwacami.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa korespondecncji przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym. Wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Pracownik budowlany
FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA "REMBUD" - 2018-06-15 - Kozienice (mazowieckie)
Prace przy budowie dróg.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Zamość (lubelskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, prowadzenie rejestrów zawieranych umów, archiwizowanie dokumentów, kontakt z klientem telefonicznie, mailowo, listownie, nauka i przyswajanie wiedzy niezbędnej do pracy agenta ubezpieczeniowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-rozpoznawanie potrzeb klientów zgłaszających się do Centrum Rozwoju Talentów Gdańskiego Urzędu Pracy i kierowanie do odpowiednich pracowników w celu uzyskania oczekiwanej pomocy,- przyjmowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz wszelkiej dokumentacji i realizacja płynnego obiegu informacji w Centrum,- bieżąca aktualizacja informacji zawartych na telebimach, stronie oraz Facebooku Centrum Rozwoju Talentów dotyczących działań Centrum,- dbałość o aktualność informacji na tablicach ogłoszeń oraz stojakach z ulotkami i informatorami znajdującymi się w Centrum, - zamawianie ulotek, druków, materiałów biurowych dla potrzeb Centrum Rozwoju Talentów,- nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem oraz funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz telebimów oddanych do dyspozycji klientów Centrum, - pomoc klientom Centrum w obsłudze sprzętu komputerowego,- współudział w organizowaniu przedsięwzięć mających na celu realizację zadań Centrum tj. warsztatów, spotkań z pracodawcami, targów pracy i wszelkich wydarzeń związanych z promocją Centrum,- tworzenie harmonogramu czasu pracy pracowników Centrum,- prowadzenie kalendarza spotkań doradców zawodowych i wydarzeń odbywających się w Centrum, - tworzenie i aktualizowanie bazy klientów Centrum, - wprowadzanie do bazy, analiza i statystka ankiet zadowolenia klienta,- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności Centrum,- pomoc doradcom zawodowym w przygotowywaniu warsztatów, spotkań odbywających w Centrum (przygotowywanie materiałów, list obecności, sali),- współudział w tworzeniu materiałów promocyjnych, prowadzenie korespondencji z klientami Centrum, - prowadzenie elektronicznej obsługi zadań realizowanych w Centrum.
Gdański Urząd Pracy - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-02-18 - Polkowice (dolnośląskie)
.
Firma Usługowo-Handlowa "ELEKTROTECH" Adam Janicki - 2016-09-13 - Gostyń (wielkopolskie)
-sporządzanie wniosków o płatnośc dla zadań realizowanych przy udziale środków UE;- przygotowywanie wniosków o zmiany decyzji o dofinansowanie projektów;- współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych;- sporządzanie informacji dotyczących planu, jego wykonania oraz zaangażowania wydatków
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku - 2017-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż lodów, napojów gorących, ciast, gofrów
"LIKS" Jan Kawa - 2017-04-03 - Bochnia (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe; minimum trzy lata doświadczenia zawodowego; umiejętność czytania rysunku technicznego; samodzielna praca na podstawie dokumentacji projektowej; praca na wysokości; zakres obowiązków: przygotowanie stali zbrojeniowej do montażu, czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych, montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych, układanie oraz montowanie zbrojenia w deskowaniach i formach, wykonywanie prefabrykatów zbrojarskich, kontrolowanie jakości wykonywanych czynności zbrojarskich; umowa zlecenie; miejsce pracy: wg. zleceń na terenie całego kraju;
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa polegająca na ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wejherowo (pomorskie)
zakres obowiązków związany z wykonywaniem pracy kucharza,
ZAJAZD "POD WIERZBĄ" BOGUSŁAW MAKAREWICZ - 2017-11-09 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa urządzeń gastronomicznych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca biurowa związana z proflilemdziałalności firmy.Rejestracja bieżących dostaw,zwstawienia,korespondencja)wystawianie faktur sprzedaży i iinych dokumentów związanych z produkcją,sprawy kadrowo-pracownicze.
EURO-EKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-27 - Chełm (lubelskie)
Sporządzanie wezwań i zawiadomień, zszywanie akt sądowych, obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie poczty sądowej, podłączanie zwrotek, wykonywanie różnych zarządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Pełna obsługa płacowa, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia, naliczaniepotrąceń, rozliczanie absencji;- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp 7;- obsługa programu płatnik;- obsługa programu Inwentarz;- współdziałanie w pracach związanych z inwentaryzacją majątku szkolnego;- sporządzanie dokumentacji ZFŚS;- przygotowywanie kalkulacji kosztów;- wystawianie faktur, - prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupu.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI IM. ZWIĄZKU ORŁA BIAŁEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2018-05-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Ochrona magazynów.
AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB "PERFEKCJA" - 2017-01-10 - Targowisko (małopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 2 letni staż pracy w księgowościb) znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2); rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych; ustawy Ordynacja podatkowa (Dział III, IV i VII); ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) planowany termin zatrudnienia 01.01.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych, renty planistycznej oraz stosowanie środków egzekucji w tym zakresie.2. Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.3. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4. Przygotowywanie wniosków do ukarania wobec podatników uchylających się od płatności na podstawie Kodeksu Karno-Skarbowego.5. Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych Gminy poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastaw skarbowy.6. Przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości w podatkach oraz opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi na wniosek podatnika.7. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie poboru podatku od nieruchomości i podatku rolnego w drodze inkasa, określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso oraz naliczanie wynagrodzenia inkasentom.8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania kwitariuszy przychodowych K-103 oraz realizacja zamówień druków.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-11-29 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie przekazywania dokumentów do naliczania wynagodzeń i sporządzenia list płac, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadrowo - płacowej
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-08-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE ASORTYMENTU NA STRONĘ SKLEPU INTERNETOWEGO (MEBLE, ELEMENTY WYPOSAŻENIA WNĘTRZ), •AKTUALIZACJA OFERTY JUŻ ISTNIEJĄCEJ,•PRZYPISYWANIE CEN, PARAMETRÓW PRODUKTU, OBRABIANIE ZDJĘĆ, PRZYPORZĄDKOWANIE PRODUKTÓW DO WŁAŚCIWEJ KATEGORII ITP…WYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ,•DOKŁADNOŚĆ I DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY,•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)