REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 2 letni staż pracy w księgowościb) znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2); rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych; ustawy Ordynacja podatkowa (Dział III, IV i VII); ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) planowany termin zatrudnienia 01.01.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych, renty planistycznej oraz stosowanie środków egzekucji w tym zakresie.2. Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.3. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4. Przygotowywanie wniosków do ukarania wobec podatników uchylających się od płatności na podstawie Kodeksu Karno-Skarbowego.5. Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych Gminy poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastaw skarbowy.6. Przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości w podatkach oraz opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi na wniosek podatnika.7. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie poboru podatku od nieruchomości i podatku rolnego w drodze inkasa, określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso oraz naliczanie wynagrodzenia inkasentom.8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania kwitariuszy przychodowych K-103 oraz realizacja zamówień druków.
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 2 letni staż pracy w księgowościb) znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2); rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych; ustawy Ordynacja podatkowa (Dział III, IV i VII); ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) planowany termin zatrudnienia 01.01.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych, renty planistycznej oraz stosowanie środków egzekucji w tym zakresie.2. Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.3. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4. Przygotowywanie wniosków do ukarania wobec podatników uchylających się od płatności na podstawie Kodeksu Karno-Skarbowego.5. Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych Gminy poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastaw skarbowy.6. Przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości w podatkach oraz opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi na wniosek podatnika.7. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie poboru podatku od nieruchomości i podatku rolnego w drodze inkasa, określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso oraz naliczanie wynagrodzenia inkasentom.8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania kwitariuszy przychodowych K-103 oraz realizacja zamówień druków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2. kwestionariusz osobowy,3. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4. kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, 5. kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy w księgowości (wymóg dodatkowy określony w pkt. 2a),6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,7. oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,8. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,9. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)10. oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2b.Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości podatków i opłat lokalnych w Wydziale Finansowym z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 11.12.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2017
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
POMOC PRZY: SPORZĄDZANIU PISM URZĘDOWYCH I WYSYŁCE; ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Żychlin (wielkopolskie)
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi odbiorcami; - sporządzanie ofert handlowych; - kontrola stanów magazynowych i bieżacych zamówień;- obsługa klienta detalicznego i hurtowego;- dobra znajomość asortymentu oraz udzielanie informacji telefonicznej związanej z asortymentem;- przyjmowanie zamówień związanych bezpośrednio ze sprzedażą;- dbałość o terminowe przekazywanie dokumentów sprzedażyodbiorcy.
DOMINO Polska Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, przygotowanie projektów, pism administracyjnych. Prowadzenie rejestru i ewidencji wynikających z prawa budowlanego.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żarach - 2017-09-29 - Żary (lubuskie)
Referent księgowy / nabór staż powyżej 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pabianice (łódzkie)
obsługa gości
ROTATORIA KAMIL JERZYKOWSKI - 2016-04-19 - Malbork (pomorskie)
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wsola (mazowieckie)
1. Obsługa zamówień klientów.2. Fakturowanie w programie WF MAG.3. Przygotowywanie kalkulacji i ofert.4. Realizacja oraz planowanie dostaw.5. Współpraca z magazynem.6. Inne prace związane z funkcjonowaniem firmy.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace ziemne, wykonywanie wykopów
P.H.U. "BARTOSZ" HELENA BARTOSZ - 2017-07-27 - Żagań (lubuskie)
Wprowadzanie danych do komputera, wyliczanie różnic kursowych, rozliczanie delegacji, segregowanie dokumentów, uzgadnianie rozrachunków.
Doradztwo Podatkowe Graczyk SC - 2018-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Nauka i pomoc w poniższcy hczynnościach:Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism do kontrahentów, obsługa klientów firmy, wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału, obsługa urządzeń biurowych, skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji, praca w systemie SAP.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa firmy pod względem księgowym (przygotowanie, kontrola dokumentów, współpraca z centrum usług księgowych), mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Katowice (śląskie)
Załadunek i rozładunek kontenerów i transportów. Mocowanie i zabezpieczenia ładunków. Praca zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz wewnętrznymi procedurami.
STIP UNITED SP. Z O.O. - ODDZIAŁ GDAŃSK - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w dziale rekrutacji; odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów, praca biurowa
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
Dystrybucja artykułów spozywczych. Miejsce pracy: Wrocław - woj. dolnośląskieKontakt kandydatów z pracodawcą mdziubek.erra (at) gmail.comWynagrodzenie do Oferta znajduje się w sali:F
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ERRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z Programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Pruszków (mazowieckie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
Fryzjer w bramie SAWCZUK DANUTA - 2016-09-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
Staż dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, art. 49 pkt 2-6
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisaó BHP obowiązujących w zakładzie MCH oraz placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporzadzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów bhp firm podwykonawczych, branie udziału w przeglądach stanu bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania nprzepisów i zasad bhp, opracowanie dokumentów bhp zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsł dokuemtów w systemenie POLTAX, BA I INNYCH APLIKACJACH,- przygot. i opracowywanie korespondnecji ( pisma,wezwania),- przygot. akt do archiwizacji,- obsł. klientów w podst. zakresie,- wykonywanie różnych czynności biurowych ( kserokopie, kompletowanie itp.).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników. Prowadzenie akt osobowych i innych procesów zwiazanych z działalnościa działu personalnego.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Płaza (małopolskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
· PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM,· WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OTWIERANIE KARTOTEK KONTRAHENTA,· PROWADZENIE REJESTRU UMÓW, ICH KONTROLA, ARCHIWIZOWANIE,· PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW, · PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI INWENTARYZACYJNEJ, ROZLICZANIE INWENTARYZACJI, UCZESTNICTWO W SPISIE.
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie z zasadami wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)