REFERENT/INSPEKTOR W ZESPOLE TECHNICZNYM(NR 8603) Bydgoszcz oferta pracy ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR W ZESPOLE TECHNICZNYM(NR 8603)
Wynagrodzenie: 2 700 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
Data publikacji: 2017-12-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-011 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/INSPEKTOR W ZESPOLE TECHNICZNYM(NR 8603)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu do obsługi kosztorysów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, dobra znajomość komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.), umiejętność kosztorysowania, znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
Nazwa pracodawcy:
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 513 000 915 lub 513 000 913 w godz. 7.00 - 15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 7
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 05.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Jaworzno (śląskie)
dekretowanie dokumentów, wystawienie faktur, sporządzanie wezwań do zapłaty, księfowanie dokumentów, naliczanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Głogów (dolnośląskie)
archiwizacja danych, obsługa beneficjentów, obsługa urządzeń biurowych,komputera
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: wyższe inż, o kier. energetyka lub inż. środowiska; obsługa komputera i pakietu MS Office; umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: wprowadzanie i raportowanie danych w rejestrach w zakresie działania zespołu, obsługa informacyjno-doradcza klientów indywidualnych, przyjmowanie, analiza, opiniowanie i ocena wniosków, prowadzenie bieżącej korespondencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Katowice;
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Katowice (śląskie)
Redagowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji, obsługa urządzeń biurowych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce odbywania stażu: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Jaworze (śląskie)
prowadzenie rejestru pism, obsługa komputera i programu "DOM", obsługa właścicieli lokali, przygotowywnie dokumentacji związanej z utworzeniem wspólnot mieszkaniowych, organizacja zebrań wspólnot.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zabrze (śląskie)
usługi fryzjerskie
Galeria Fryzur Dorota Rzepkowska-Jarmolińska - 2017-03-03 - Bytom (śląskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, wprowadzanie danych finansowych do systemu.
Biuro Rachunkowe Doradca s.c - 2016-04-27 - Mikołów (śląskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, informacja o dochodach PIT-11, PIT-40. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-06 - Zgierz (łódzkie)
osoba będzie zajmowała się zamówieniami publicznymi, gospodarką magazynową
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2015-11-23 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Mysłowice (śląskie)
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH DZIEĆMI MŁODZIEŻY, DOROSŁYCH - RÓŻNE GRUPY WIEKOWE I PREFERENCJE KLIENTÓW W ZAKRESIE NAUKI JĘZYKA OBCEGO, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO ZAJĘĆ I ZAJĘĆ, PROWADZENIE ZAJĘC GRUPOWYCH, ROZWIJANIE DZIAŁALNOŚCI FIRMY, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I FIRM, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA ZAJMOWANYM STANOWISKU I FIRMIE. ENGLISH IN USE JEST MAŁĄ FIRMĄ RODZINNĄ, WIĘC CHĘĆ DO PRACY WYMAGAGANA.OFERTA SKIEROWANA DO OSÓB MŁODYCH CHCĄCYCH ROZWINĄĆ SWOJE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI.
ENGLISH IN USE SYLWIA ŻUCZEK - 2015-12-02 - Łaziska Górne (śląskie)
Realizacja zadań z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci. Prowadzenie dokumentacji od przyjęcia wniosków do wydania decyzji administracyjnych. Obsługa programu komputerowego. Wpółpraca z innymi organizacjsmi i instytucjami.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu - 2018-06-01 - Lubań (dolnośląskie)
Zapewnienie zaopatrzenia dla wydziałów produkcyjnych.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-05-26 - Opalenica (wielkopolskie)
Organizowanie czynności ładunkowych i przewozowych.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-08-18 - Chojnice (pomorskie)
rozliczenie płacowe, ZUS,Płatnik, PIT,
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
-przyznawanie i przeliczanie świadczeń przewidzianych ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami współpracującymi,-obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kasjer/ Sprzedawca
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Dębica (podkarpackie)
opracowanie programu do wykrawarki CNC, dobór narzędzi i parametrów pracy, optymalizacja procesu wykrawania
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa narzedzi ślusarskich, bieżące prace produkcyjne
ALSTAL KONSTRUKCJE Spółka Z O.O. , Spółka Komandytowa - 2018-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Prudnik (opolskie)
zapoznanie się z procesem technologicznym obróbki polietylenu, szkolenie w zakresie ustawiania podstawowych parametrów folii, w zakresie pakowania i składania wyprodukowanych produktów
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Sosnowiec (śląskie)
Kontakty z kontrahentami zagranicznymi, przyjmowanie zamówień, negocjacje
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
ocieplanie budynków
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
rozładunek i załadunek towarów, produkcja rolet
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Chorzów (śląskie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obieg dokumentacji i rejestracji korespondencji; zapoznanie z pracą referatu; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
monitoring obiektu
Agencja Solid Security sp. z o.o. - 2016-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)