INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 6665)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o rewitalizacji oraz o przygotowywaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, - umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacjawymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne lub wyższe prawnicze lub wyższe planowanie przestrzennepozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze gospodarka przestrzenna,- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- znajomość ustawy o samorządzie gminnym- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej- znajomość ustawy o finansach publicznych- znajomość ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych- znajomość ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu- znajomość ustawy o transporcie kolejowym
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 12 września 2017 roku do 22 września 2017 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WIR 2 etNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2017
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
CZyszczenie samochodów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łask (łódzkie)
obsługa klienta, wystawianie faktur, wystawianie listów przewozowych, wprowadzanie faktur do systemu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)
1) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,2) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, 3) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego,4) opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji ds. kadrowo-organizacyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji,5) prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,6) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,7) prowadzenie rejestru faktur i przestrzeganie terminów zapłaty, 8) wprowadzanie dowodów księgowych do programu finansowo-księgowego,9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowych dowodów księgowych,10) naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,11) wydawanie i prowadzenie ewidemcji delegacji służbowych,12) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,13) załatwianie bieżących spraw wynikających z zakresu zadań na stanowisku.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2016-11-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
sporzadzanie pism, odpowiedzi na skargi,przygotowanie uchwał
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie partnerów na rynkach wschodnich do współpracy, przygotowanie wersji językowcyh, moderowanie portalu, zarządzanie użytkownikami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klientów, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, obsługa kasy fiskalnej, raportowanie do przełożonego o wynikach sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-11-04 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych zabezpieczających działalność biura. Przedstawienie codziennie bieżącej korespondencji. Prowadzenie ewidencji i wydawanie dyplomów hydrografów. Utrzymywanie aktualnej bazy kontaktów. Realizowanie zleconych zakupów okolicznościowych oraz przygotowanie sali do potraw, konferencji itp. Prowadzenie kalendarza Szefa oraz uaktualnianie strony internetowej BHMW.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)
Zbiór pieczarek
UPRAWA PIECZAREK MAREK PRZYCHODKO - 2016-11-10 - Pużary (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2016-04-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- prace związane z utrzymaniem ładu i porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumnetów w kancelarii ogólnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do wlaściwego archiwum w celu uporządkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce w celu ich prawidłowego wykorzystania; prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Placówki
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Pionki (mazowieckie)
Pprzygotowywanie posiłków, pomoc w planowaniu menu i zakupie produktów, wydawanie posiłków, zapewnienie czystości urządzeń i maszyn, współpraca z klientami, dbanie o najwyższe standardy obsługi
Royal Greenland Seafood Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-09-12 - Cieszyn (śląskie)
znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)
Prace leśne
Zakład Usług Leśnych Robert Rzepka - 2016-02-18 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż i układanie kwiatów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Jaczów (dolnośląskie)
-
FUNDACJA EDUKACJI, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ INKUBATOR (SZKOŁA BRANŻOWA) - 2018-04-23 - Kościerzyna (pomorskie)
kompleksowa obsługa firm z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Chrzanów (małopolskie)
utrzymanie obiektu w ciągłym ruchu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Obsługa Gości na najwyższym poziomie- Przygotowywanie produktów KFC zgodnie ze standardami oraz dbanie o ich jak najwyższą jakość- Utrzymywanie czystości w miejscu pracy- Współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji
AmRest Holding SE - 2016-01-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta Wspólnot Mieszkaniowych, ksiegowych rozliczeń, prowadzenie księgowości Współnot Mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Sosnowiec (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Zapoznanie z przepisami i regulaminami obowiązującymi w KM PSP,- Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnice prawnie chroniona,- Zapoznanie z polityka rachunkowości,- Sprawdzenie faktur pod względem formalnym,- Wystawianie not księgowych,- Wystawianie faktur sprzedaży.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o. o. - 2018-04-25 - Wadowice (małopolskie)
SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)