ASYSTENT SPECJALISTY DS. BHP Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT SPECJALISTY DS. BHP
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa firm z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej
Data publikacji: 2016-07-12
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa firm z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPECJALISTY DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Data zakończenia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera oraz narzędzi pakietu MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: szkolenia BHP
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.07.2016
Data dodania oferty pracy: 12.07.2016
Oferta pracy ważna do: 11.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Prace budowlane-tynkowanie, malowanie, murowanie.Praca na terenie Niemiec.Pracodawca nie zapewnia dojazdu do prcay.
C4L Sp.zo.o. - 2016-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc uczniom niepełnosprawnym w funkcjonowaniu na terenie szkoły, opieka nad innymi niepełnosprawnymi przed i po zajęciach szkolnych, zapewnienie niepełnosprawnym/niesamodzielnym bezpiecznego pobytu w szkole, pomaganie osobom niepełnosprawnym/niesamodzielnym w zaspokajaniu podstawowych czynności higienicznych i pielęgnacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa recepcji hotelowej w zakresie przyjmowania gości, meldunku, rozliczaniu pobytu, pobierania opłat, wydawaniu i odbieraniu kluczy od pokoi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 14-22 również w sobotę i niedzielę w Kołobrzegu.
Wspólnota Mieszkaniowa POLONIA (dawny Hotel Etna) - 2018-07-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Doświadczenie w handlu.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do uzgodnienia bezpośrednio z pracodawcą.
Castorama Polska Sp. z o. o. - 2017-03-03 - Racibórz (śląskie)
brak
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wyksz. wyższe ( mile widziany kierunek techniczny),min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,umiejętność obsługi pakietu Ms Office, urządzeń biurowych,biegła znajomość języka angielskiego
TRASKO AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wsparcie pracy pracowników działu, kontrola prawidłowości przepływu dokumentów, prowadzenie terminarza spotkań oraz bazy kontrahentów, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, składanie zamówień, wykonywanie innych prac zleconych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
Usługi z zakresu: planowania przestrzennego i gospodarki przestrzennej, zagadnień związanych z opracowaniami przyrodniczymi i ochroną środowiska.Wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki gospodarka przestrzenna, geografia, ochrona środowiska.
MONDRA DESIGN ŁUKASZ WOŹNIAK - 2016-09-02 - Łódź (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)
WYKONYWANIE RYSUNKÓW ARCHITEKTONICZNYCH, PRACA Z DOKUMENTAMI W JĘZYKU UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-KIERUNEK ARCHITEKTURA I URBANISTYKA, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD, ARCHICAD, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca z rodziną i dziećmi, praca biurowa.Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.Opracowanie we współpracy z członkami rodziny planu pracy z rodziną , który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej , w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 6.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;8.Motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu , podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców , mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;12.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;13.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;14.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku , i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust.1 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r.o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;15.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;16.Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;17.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;18.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;19.Znajomość przepisów prawa dotyczących wykonywanych obowiązków;20.Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności poprzez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Tychowo - 2018-09-11 - Tychowo (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Kąpiele Wielkie (małopolskie)
1. Prace porządkowe na terenie Stadionu Miejskiego - sprzątanie oraz przygotowanie do sezonu rozgrywek sportowych.2. Prace porządkowe w Parku Miejskim - wszelkie prace związane z przygotowaniem zieleni i rabatek przed okresem wiosenno - letnim. Uporządkowanie alejek, grabienie liści.3. Prace porządkowe na terenie Miasta Górowo IŁ. ( tj. zamiatanie chodników).4. Wszelkie prace porządkowe na kąpielisku miejskim.5. Prace porządkowe przy skate parku i korcie tenisowym.6. Prace porządkowe przy ścieżce rowerowej wzdłuż rzeki ,, Górowskiej"
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Budowanie bazy klientów poprzez aktywność terenową, wsparcie przedstawiciela handlowego, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do programu księgowego,- opracowywanie pism i odpowiedzi,- analiza dokumentów,- porzadkowanie dokumentów księgowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsluga urządzeń biurowych,- zdobycie praktycznego doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów Ustawy o rachunkowościi przepisów podatkowych,- pomocnicze prace księgowe,- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,- sporządzanie deklaracji,- zapoznanie się z programem księgowym
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Dzierżążno (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia w księgowości, znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik. Praca na samodzielnym stanowisku w zakresie pełnej księgowości.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : 2018.02.28
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi przez telefon, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-11, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 13-16
STARLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Nadarzyn (mazowieckie)
• Sporządzanie kompletnej dokumentacji kadrowej • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej • Kontrola terminowości przeprowadzania szkoleń BHP i wykonywania badań lekarskich• Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi• Sporządzanie raportów, zestawień kadrowychwymagania:• Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu prawa/administracji• Bardzo dobra znajomość prawa pracy i jego praktycznego zastosowania• Znajomości przepisów BHP• Umiejętności swobodnego posługiwania się pakietem MS Office • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne• Skrupulatność, odpowiedzialność
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego; prawo jazdy kat. B; miejsce pracy: UE;
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Gliwice (śląskie)
Asystentka stomatologiczna
Gabinet Stomatologiczny MAdent Mateusz Malaga - 2018-08-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pracownik biurowy
Zakład Usługowo-Produkcyjny STOLCHO Kępno o/Kobyla Góra - 2017-05-17 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2016-12-29 - Pelplin (pomorskie)
organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji, przygotowywanie raportów dla celów kontrolnych, przezentacji oraz pism
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Leszno (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie bez znaczenia, obsługa komputera programOw: MS Office, AUTO CADZakres obowiązków: OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ (BRANŻY KONSTRUKCYJNEJ) , UZGADNIANIE OPRACOWAŃ PROJEKTOWYCH, ZAŁATWIANIE DECYZJI ADMINISTARCYJNYCH
KLIMAS PBP RYSZARD KLIMAS - 2018-02-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
porządkowanie baz danych agentów, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, przygotowywanie materiałów reklamowych, prowadzenie kalendarza ubezpieczeń, przypominanie klientom o wznowieniach ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Trzebinia (małopolskie)
!
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Głoska (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie projektuRekrutacja uczestników do udziału w projekcie oraz Pracodawców dla uczestnikówPromocja projektuNawiązywanie współpracy z trenerami i podwykonawcami
SYSTEMA sp. z o.o. - 2016-10-31 - Nowy Sącz (małopolskie)