INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2020-02-05

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie inżynierii środowiska;6. staż pracy minimum 3 lata, w tym 2 lata na stanowisku kierownika robót;7. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji; poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 17 lutego2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 05.02.2020

Oferta pracy ważna do: 17.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b503bfa56df6f05bb5a73a71dd19e055

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY (ROBOTY PUBLICZNE). - od 2 100 PLN

Zapoznanie się z przepisami bhp i ppoż., prace budowlane oraz remontowo - porządkowe na terenie gminy Kozłowo.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, PLANOWANIA STRATEGICZNEGO I REWITALIZACJI - od 4 850 PLN

Prowadzenie procedur sporządzania i aktualizacji Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strzelce oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności wnoszenie wniosków do planów, opiniowanie projektów planów oraz zgłaszanie wniosków o sporządzenie lub zmianę planów w przypadku zidentyfikowania takich potrzeb; sporządzanie niezbędnych analiz przewidzianych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w przepisach wykonawczych i związanych; sporządzanie monitorowanie i aktualizowanie opracowań strategicznych; koordynacja działań rewitalizacyjnych i związanych z ochroną zabytków itp.
Gmina Strzelce - 2020-08-28 - Strzelce (łódzkie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe - ogrodnik. Kontakt z pracodawcą osobisty lub osobisty.
PRODUCENT KWIATÓW RYSZARD POWAŁA - 2017-09-08 - Raszczyce (śląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - STAŻ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Zakopane (małopolskie)

PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY - 1 017,4 PLN

- praca na systemach rezerwacyjnych związanych z turystyką,- przygotowanie ofert,- obsługa klienta,- nadawanie i odbieranie przesyłek kurierskich.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Okole
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR WÓZKÓW TECHNOLOGICZNYCH - 2 700 - 3 000 PLN

Zapewnienie ciągłości produkcji, obsługa linii technologicznej, przygotowanie opakowań do produkcji, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, przestrzeganie zasad BHP, dbanie o terminowe i jakościowe oraz ilościowe, realizowanie produkcji, praca w godz.6-14/14-22/22-6. Do wynagrodzenia dodatkowe premie
Interkadra Sp. zo.o. - 2018-06-21 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR (DZIAŁ SPRZEDAŻY) - od 3 000 PLN

Obsługa księgowa w zakresie rozliczania uslug dostawy wody i odprowadzanie ścieków, wystawianie faktur, windykacja należności.
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. - 2020-09-10 - Białystok (podlaskie)

KELNER/BARMAN - od 2 500 PLN

Kelner/barman. Praca od 10:00-23:00 co drugi dzień.
DR INVEST S.C. DAMIAN DRUPKA, RAFAŁ KRAMARZ - 2017-09-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

KUCHARZ - 1 017,4 PLN

obróbka wstępna produktów, obsługa urzadzeń kuchennych
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

INSPEKTOR - 3 000 - 4 200 PLN

1. Przygotowanie danych, sporządzanie i naliczanie list płac. 2. Przygotowanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych: ZUS, PIT, GUS. 3. Współpraca z ZUS, GUS, US oraz innymi instytucjami. 4. Obsługa programu Płatnik - część zgłoszeniowa, rozliczeniowa, korekty. 5. Przygotowanie raportów oraz analiz. 6. Prowadzenie dokumentacji płacowej. 7. Ewidencja i rozliczanie zwolnień lekarskich. 8. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2019-04-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH - od 17 PLN

obsługa klienta, realizacja i kompletacja zamówień internetowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH - od 4 000 PLN

Nadzorowanie robót, sporządzanie kosztorysów budowlanych, znajomość programów kosztorysowych
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH - 2 250 - 4 900 PLN

koordynowanie spraw związanych z organizacją, funkcjonowaniem i współpracą z jednostkami pomocniczymi gminy* Szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2019-07-22 - Oborniki (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH/ INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 400 PLN

Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku Inspektor ds. Administracyjnych: - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-gospodarczej komórek organizacyjnych Spółki, - zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów z uwzględnieniem przestrzegania w szczególności przyjętej w Spółce instrukcji obejmującej obieg korespondencji oraz innych instrukcji, procedur i zasad w tym zakresie, - kompleksowe administrowanie zasobami materiałowymi sprzętowymi Spółki, - kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjnej Spółki, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przyporządkowanie korespondencji do odpowiedniej merytorycznie komórki organizacyjnej lub komórek organizacyjnych, - obsługa kancelaryjna Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przekazywanie jej do ZBK celem rozdysponowania i nadania dekretacji, - kompleksowa obsługa wszystkich komórek organizacyjnych, jednostek zewnętrznych, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie dystrybucji korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy Spółką i podmiotami zewnętrznymi oraz w relacjach wewnętrznych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Spółki zarówno zlokalizowanymi w siedzibie Spółki, jak i poza Siedzibą, Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu na stanowisku Inspektora Danych Osobowych: - zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: 1) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; 2) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem (polityki bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym); 3) przestrzeganie zasad określonych w dokumentacji, o której mowa w ppkt. 2 4) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; - prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, zawierającego nazwę zbioru oraz inne informacje wymagane ustawą o ochronie danych osobowych do zawarcia w rejestrze zbioru danych osobowych; - kontrola stanu wydanych upoważnień oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych; - udzielanie odpowiedzi związanych z kontrolami GIODO i innych organów; - prowadzenie wewnętrznych szkoleń wstępnych oraz okresowych dla poszczególnych komórek organizacyjnych; - nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; - sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem stosownych środków w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych; - sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń wdrożonym w celu ochrony danych osobowych; - kontrola dostępu osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe; - nadzorowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia; - monitorowanie dostępu użytkowników do systemów przetwarzających dane osobowe;
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Swarzędz (wielkopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO - 2 500 - 3 000 PLN

Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Zamość (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

Przyjmowanie towarów i wydawanie towarów z magazynu. Dbanie o należyte rozmieszczenie towarów w magazynie. Dbanie o właściwe zabezpieczenie towaru. Dbanie o należyty porządek w miejscu pracy.
HAP ARMATURA GRUPA SBS SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 3 400 PLN

1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR D/S ELEKTRYCZNYCH - od 2 200 PLN

praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP - 1 000 - 1 300 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i nauki oraz przestrzegania przepisów BHP, przeprowadzanie szkolenia wstępnego BHP dla nowozatrudnionych pracowników, bieżące informowanie Dyrektora o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia, przeprowadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa budynku i obejścia, udział w opracowywaniu planów modernizacji rozwoju Szkoły, zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględniania wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy do planów modernizacji i rozwoju, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub przebudowanych obiektów, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, przedstawianie Dyrektorowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowisku pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, zawieszanie w widocznym miejscu różnych instrukcji BHP ora z kontrola ich stanu jakości, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy i w drodze do pracy, wypadków uczniów oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachowań na choroby zawodowe, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o te choroby, doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie znaków ewakuacyjnych i planów ewakuacji, zapoznawanie uczniów i pracowników Zespołu z drogami ewakuacji szkolenie, koordynowanie akcją próbnej ewakuacji przynajmniej raz w roku.
Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki - 2017-07-10 - Pszczyna (śląskie)

STYLISTA - od 1 750 PLN

Wykonywanie makijażu odpowiedniego do typu urody, koloru oczu i włosów na podstawie analizy kolorystycznej, dobór kosmetyków do makijażu i ich odpowiednie zestawienie, dobór fryzury i koloru włosów do twarzy i typu urody, doradzanie klientom stylu ubiorów: ich długości, kroju, fasonu, dobieranie stroju, fryzury i makijażu do sylwetki klienta, okoliczności oraz okazji ich prezentowania, przeprowadzanie analizy kolorystycznej typu urody, rodzaju cery, wad skóry twarzy i sylwetki w celu wykonania odpowiedniego makijażu, doboru ubrań, dodatków itp., wykonywanie zamówień dla kontrahentów z Rosji oraz Ukrainy, współpraca z projektantami mody, fotografami lub operatorami filmowymi w przypadku prezentowania klienta w środkach masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 3 000 PLN

codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - do 3 100 PLN

Księgowanie dochodów jednostki i organu.
Urząd Miejski w Halinowie - 2016-10-11 - Halinów (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 3 400 PLN

Prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych, prowadzenie negocjacji z klientami.
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ - 2019-09-13 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 900 PLN

zgodny z zajmowanym stanowiskiem
Firma Handlowa KAROLINA s.c. - 2019-04-09 - Siewierz (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - KIEROWNIK SEKCJI - od 2 300 PLN

prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=177029&p_insert=22-JAN-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-01-25 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ - 2 250 - 2 990 PLN

Bieżące prowadzenie ewidencji odpadów; sporządzanie: faktór dla kontrahentów, sprawozdań m. in. dla Urządu Marszalkowskiego,
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Prudnik (opolskie)


Wybierz powiat