INSPEKTOR Międzyrzecz oferta pracy GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych, prowadzenie negocjacji z klientami.
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazmierza Wielkiego 24, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych, prowadzenie negocjacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy 3-5lat, obsługa komputera, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Kazmierza Wielkiego 24, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Kazmierza Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2019
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 12.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?83d81d01cde93ec770010b9833493435
Podobne oferty pracy
Zadania na stanowisku:- Zatwierdzanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,- Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji w Raciborzu,- Kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, pozostałą dokumentacją budowy i wiedzą techniczną,- Reprezentowania ZWiK sp. z o.o. na budowie poprzez sprawowanie kontroli,- Prowadzenie nadzorów branżowych w zakresie sieci wod-kan dla firm prowadzących prace ziemne w ich pobliżu,- Prowadzenia postępowań wyjaśniających przyczyny katastrofy budowlanej,- Przyjmowania podań, skarg i wniosków od stron postępowania oraz współdziałanie z organami kontroli państwowej,- Potwierdzania robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzania faktu usunięcia wad,- Prowadzenie odbiorów technicznych nowo budowanych sieci i przyłączy wod-kan.Oczekiwania:- Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego,- Prawo jazdy kat. "B",- Solidność, rzetelność, zaangażowanie.Pracodawca oferuje:1. Umowę o pracę.2. Stabilność zatrudnienia.3. Wymiar etatu: cały etat tj. 8 godzin dziennie.4. Pakiet medyczny.5. Szkolenia.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-03-15 - Racibórz (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, biegła obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi, rozliczanie wykonawców, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontowych. Praca na jedną zmianę: od pon do śr.: 07:00 - 15:00, czw. 07:00 - 17:00, pt: 07:00 - 13:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: smp (at) smp.rybnik.net.pl.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-04-03 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej; kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych; prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktażów w zakresie ochrony przeciwpożarowej; sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami, opracowywanie dokumentacji; współuczestniczenie w okresowych przeglądach budynków, obiektów, urządzeń i instalacji pod kątem ochrony przeciwpożarowej.Godziny pracy: pn-czw.: 7-15, pt. : 7-13
4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-05-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc kuchenna, zmywanie naczyń, utrzymanie porządku na sali jadalnej, dostawa czystych naczyń do bufetu. Praca w godz. 10:30-18:30. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
KARCZMA POD CZEREMCHĄ Z. i R. Czeremańscy - 2019-06-21 - Opole (opolskie)
Prace biurowe i prace w terenie
ZAKŁAD USŁUGOWY ANMAR SPÓŁKA CYWILNA ZBIGNIEW,ANNA I TOMASZ MARCHWACCY W KALISZU - 2018-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Rozwóz towarów do sklepów Bierdonka.
Marzec Magdalena Dispatch Płock - 2018-07-24 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta na stacji paliw,utrzymanie porządku na stacji,przyjęcie towaru,obsługa kasy fiskalnej
OLKOP HURTOWNIA PALIW I NAWOZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Młodzieszyn (mazowieckie)
Obsługa koparki gąsienicowej. Praca na terenie Małopolski.
Momot Piotr "GEM" - 2017-12-01 - Chrząstowice (małopolskie)
sprzedaż i serwis maszyn ,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Jordanów (małopolskie)
weryfikacja wniosków, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Zgierz (łódzkie)
Pracownik ociepleń budynków
Firma Remontowo-Budowlana Stan-Bud Stanisław Stawarski - 2017-04-07 - Tarnów (małopolskie)
STANOWISKO: OPIEKUNKA DZIECIĘCACZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNE, OPIEKUŃCZE, STOSOWANIE PODSTAWOWYCH METOD WYCHOWAWCZYCH, DBANIE O ROZWÓJ DZIECKA, PRACA Z DZIEĆMI 1-2,5 ROKU, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (SZKOŁA POLICEALNA-OPIEKUNKA DZIECIĘCA) LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PEDAGOGICZNE, TYTUŁ ZAWODOWY OPIEKUNKA DZIECIĘCA, PEDAGOG WCZESNOSZKOLNY I PRZEDSZKOLNY, MIEJSCE PRACY UL. ZDROJOWA OŚ. ARKOŃSKIE W SZCZECINIE ORAZ UL. POTULICKA W SZCZECINIE, GODZINY PRACY 7-15 LUB 9-17, KONTAKT BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ.
CENTRUM EDUKACYJNE OMNIBUS DOROTA WASIŁEK WOJCIECHOWSKA KRZYSZTOF WOJCIECHOWSKI S. C. - 2019-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych, rozliczanie faktur i innych dokumentacji. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-03-29 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż
NEONET SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-28 - Gubin (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji technicznej budynków; koordynowanie i nadzór nad naprawami bieżącymi usterek i remontami w zarządzanych nieruchomościach; bieżące kontrole stanu technicznego budynków; szacowanie kosztów remontów i napraw oraz ocena kosztorysów; bieżąca obsługa najemców w zakresie zgłaszanych usterek i awarii; nadzorowanie procesu (w nieruchomościach objętych gwarancją lub rękojmią) procesu usuwania zgłaszanych usterek; koordynowanie harmonogramu przeprowadzania okresowych przeglądów budynków; uczestniczenie w przeglądach oraz nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SABA Sp.z o.o. WIECZERZA - 2018-07-27 - Chełm (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i spraw pracowniczych ,określonych przepisami
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa baru, sprzedaż napojów alkoholowych, przygotowywanie posiłków
EUROTAXI Jan Szymaniak - 2017-07-03 - Paczkowo (wielkopolskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikajacych z prac budowlanych,wykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego na terenie powiatu, przygotowywanie projektów, decyzji, postanowień i innych pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pomocnicze prace budowlane, miejsce pracy powiat zgorzelecki, godziny pracy 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Pieńsk (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016
Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie podatków od nieruchomości i przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz ich korekt, szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej COSSG www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, nadzór nad wlaściwym utrzymaniem i użytkowaniem inflastruktury technicznej służącej ochronie środowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
Naliczanie i rozliczanie należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych i działalności gospodarczej, wystawienie faktur Vat sprzedaży, przygotowywanie odpowiedzi na pisma lokatorów, aktualizacja kartotek, wystawienie upomnień i wezwań do zapłaty, wysyłanie informacji dotyczacych zmian stawek w opłatach, obsługa mieszkańców w zakresie czynszowym. Miejsce pracy: ul. Sielska 3aKontakt kandydatów z pracodawcą m.tuchowska (at) energetyk.wroc.plOferta znajduje się w sali: E, C,l
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2016-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
monitorowanie stanu technicznego, konserwowanie i naprawa budynków oraz terenu wokół budynków, konserwowanie naprawianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, monitorowanie i naprawianie instalacji remontu budynków, naprawa elementów budynków, dachu, elewacji
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Chojna (zachodniopomorskie)
- obróbka mechaniczna płyt meblowych,- składanie oraz pakowanie mebli,- obsługiwanie oraz konserwowanie maszyn i urządzeń stosowanych w stolarstwie
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Polkowice (dolnośląskie)