INSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI SEKCJI INFRASTRUKTURY WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI SEKCJI INFRASTRUKTURY WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 484 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie podatków od nieruchomości i przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz ich korekt, szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej COSSG www.cos.strazgraniczna.pl
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie podatków od nieruchomości i przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz ich korekt, szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej COSSG www.cos.strazgraniczna.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 484 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie: 2484 zł brutto+ 5% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI SEKCJI INFRASTRUKTURY WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 484 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Data zakończenia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub ekonomii lub gospodarki nieruchomościami lub zarządzania, geodezji lub gospodarki przestrzennej, min. 4 lata stażu pracy, znajomość programów WORD, Excel, Internet, samodzielność, terminowość, sumienność, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: wynagrodzenie: 2484 zł brutto+ 5% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat, praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f79971273b706004f10263c93ea39899
Podobne oferty pracy
praca przy obsłudze instalacji gazów medycznych
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie posiłków w zakresie żywienia zbiorowego, przestrzeganie zasad dobrej praktyki higienicznejdwie zmiany 5-17
Aspen-Res sp. z o.o. - 2017-03-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace przy produkcji - konfekcjonowanie surowców do produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wiślina (pomorskie)
Promowanie i sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i depozytowych), praca w godz. 7.30-15.30
Bank Spółdzielczy w Malborku - 2016-06-16 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Pawłowice (mazowieckie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki :- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, w celu zgodności z obowiązującym prawem;- analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie;- współpraca z administracją lasów państwowych w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej, w celu uzyskiwania bieżących danych potrzebnych do merytorycznej oceny stanowionego prawa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniuul. S. Moniuszki 15/2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)
praca przy hodowli drobiu
Ubojnia Drobiu Saladra s.c. - 2016-05-11 - Przełom (świętokrzyskie)
wg . stanowiska
"DETAL" ZAKŁAD OBRÓBKI METALI - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy praca zmianowa w systemie 12-to godzinnym, również w nocy, w dni ustawowo wolne od pracy i święta.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kancelarii i sekretariatu zakładu, obsługa spotkań i konferencji przeprowadzanych na potrzeby zakładu, prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Zakładu, prowadzenie dokumentacji i rejestrów szkoleń, obsługa programu, obsługa programu Comarch Erp Optima.Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
Zakład Komunalny w Halinowie - 2016-10-04 - Halinów (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla policjantów i pracowników Policji.Sporządzanie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników i policjantów a także sporządzanie skierowań do komisji lekarskich.Prowadzenie szerokich zagadnień z zakresu medycyny pracy.M.Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.Utrzymywanie właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego w użytkowanych pomieszczeniach, magazynach i składnicach akt.Zapewnienie wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy w obiektach KPP i komórek podległych oraz nadzorowanie jego rozmieszczenia i terminowej konserwacji.
Komenda Powiatowa Policji w Radomiu - 2019-07-04 - Grójec (mazowieckie)
Celem stanowiska jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy Kancelarii Jawnej Szkoły Policji w Słupsku.Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1)prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących ze Szkoły;2)rozdział korespondencji na komórki organizacyjne Szkoły;3)przyjmowanie, wydawanie, wysyłanie, odbieranie i dostarczanie korespondencji;4)prowadzenie rejestrów związanych z działalnością Szkoły Okres próbny od lipca do września 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
samodzielna obsługa maszyny, kontrola jakości procesu technologicznego
kontakt przez OHP - 2017-02-14 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Dom Opieki "MODRZEW" Jacek Parzych - 2016-09-13 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Zabiegi kosmetyczne, manicure, pedicure, maseczki, praca w godz.8-16/10-18. Do wynagrodzenia doliczana premia
Ośrodek Terapii Masażu i Szkolenia Bożena Bartela-Citak - 2017-07-19 - Ozimek (opolskie)
Zarządzanie sklepem, personelem, rozliczanie kasjerów, sporządzanie zamówień.
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami, producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozliczanie opłat za mieszkania
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Montaż podzespołów rowerowych, regulacja hamulców, montaż kół oświetlenia ogumienia.
FHMM Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
praca w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food między innymi: hamburgery, kebaby, zapiekanki, hot dogi, pizza.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Nadzór nad pracownikamiWymagania: prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Racibórz (śląskie)
Wymagania: - Ważne uprawnienia spawalnicze (książeczka spawacza) I, II lub III stopień Oferujemy: - zatrudnienie na etat w pełnym wymiarze godzin - rodzaj umowy: umowa o pracę - Praca na terenie warsztatu oraz poza nim
Schwander Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-01-29 - Stadła (małopolskie)
prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych osobowych, sporządzanie protokołów z narad, inicjowanie działalności informacyjnej i współpraca ze środkami masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)