INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 5523) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 5523)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-10-15
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 5523)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,- znajomość ustawy o służbie cywilnej,- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,- znajomość ustawy prawo prasowe,- znajomość ustawy prawo administracyjne,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów,- efektywna komunikacja, myślenie analityczne, myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, odporność na stres.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe dziennikarskie, administracyjne lub informatyczne.pozostałe wymagania dodatkowe:- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj),Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających wymaganie dodatkowe w zakresie wykształcenia,- kopia dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone lub oświadczenie o przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 15 października 2019 roku do dnia 25 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki BW II.2 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.10.2019
Data dodania oferty pracy: 15.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1100259bef22b63c3512068c2f898c05
Podobne oferty pracy
sporządzanie,prowadzenie i kompletowanie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców,zgłoszenia i rozliczenia ZUS,PIT,GUS,PFRON,sporządzanie list płac
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Olsztynie - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w stoczni jachtowej.
SM EUROPE LTD Sp. z o. o. - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż usług turystycznych i biletów promowych, obsługa klientów, monitorowanie rynku konkurencji, uczestniczenie w imprezach wystawienniczych. Praca w godz. 9-17 w Szczecinie.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2018-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danychdo systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2018-03-07 - Dębno (zachodniopomorskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)
nauka: procesu sprzedaży pojazdów, obiegu dokumentów, wsparcie działań handlowych, utrzymywanie telefonicznego kontaktu z klientami, transport i obsługa zewnętrznych ekspozycji, nauka przygotowania ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Katowice (śląskie)
sortowanie makulatury
T.K.C. S.C. - 2016-05-13 - Sochaczew (mazowieckie)
1 - Przygotowanie (opracowanie) Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia2 - Udział w pracach komisji przetargowych3 - Ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówien publicznych i postępowań (poniżej 30 tyś. Euro) w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiającego4 - Prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2018-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie zgodności wykonanego wyrobu przemysłowego z dokumentacją techniczną, ocenianie jakości materiałów do produkcji wyrobów przemysłowych i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie działania wyrobu przemysłowego i ocena jego zgodności z dokumentacją techniczną i zamówieniem klienta. Praca w ramach umowy zlecenie w systemie trzyzmianowym (minimum 150 godzin miesięcznie), grafik dostosowywany do możliwości zleceniobiorcy, możliwość pracy w weekendy oraz w godzinach nocnych. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę (wynagrodzenie za pracę w godzinach nocnych oraz w weekendy 15,70 zł brutto na godzinę).
"SGP-SORTING GROUP POLAND" Spółka z o. o. - 2018-10-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
uprawnienia zgodnie z § 2. 1. pkty 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz. U. 1997 nr 109 poz 704 ze zmianami); Praca na okres próbny 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-07 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
prefabrykacja obróbek blacharskich wraz z montażem, montaż rynien i rur spustowych, krycie dachów różnymi rodzajami dachówek i blachą, krycie dachów papą termozrzewalną, prace izolacyjne
Firma Remontowo Budowlana Brodnicki Krzysztof - 2016-05-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomości obsługiwanych przez pracodawcę. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów i sporządzanie kosztorysów. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości. Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomości.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddział Giżycko - 2017-09-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Zgodny
Wulkanizacja i Sprzedaż Opon Andrzej Zająkała - 2016-10-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć z terapii pedagogicznej oraz wychowania przedszkolnego
"ZIELONE PRZEDSZKOLE" PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE - 2019-04-01 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie zestawów sushi, współpraca z kierownictwem w zarządzaniu kartą, dbanie o czystość miejsca pracy
Tesoro del Mar Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie tłumaczeń na miejscu klienta, zatrudnienie nowych pracowników z Ukrainy, ścisła współpraca z działem prawnym oraz urządami, dbanie o legalność pobytu i pracy pracowników, przygotowanie raportów dla klientów, poszukiwanie miejsc noclegowych dla pracowników
GERENDIS APO Sp. z.o.o. Sp.K. - 2017-12-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
Łączenie wiązek elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Zgierz (łódzkie)
.
"PREFABET - EłK" Sp. z o. o. - 2017-04-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Opatów (świętokrzyskie)
nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Świdnik (lubelskie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych z zakresie funduszu emerytalno- rentowego, działów specjalnych, pomocników rolnika (rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie zdrowotne), prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości, dekretowanie dowodów księgowych, obsługa programu finansowo-księgowego, sporządzanie informacji z ubezpieczenia zdrowotnego, realizacja zadań dotyczacych obiegu kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-30 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej Rozliczanie rachunków zleceniobiorcówKompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowej,Rozliczanie czasu pracy,Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowych,Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)
kierowca w transporcie międzynarodowym ( kontakt z pracodawcą tel:71-7942436 )
PCC Autochem Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Lębork (pomorskie)
- prowadzenie firmowych samochodów osobowych , - przewożenie wskazanych przez firmę osób i towarów, - dbanie o bezpieczeństwo własne oraz przewożonych pasażerów- sprawdzanie stanu technicznego firmowych samochodów,- usuwanie prostych usterek w pojazdach, - wykonywanie prostych prac konserwacyjnych, mycie i czyszczenie pojazdu, dbanie o estetyczny wygląd pojazdów.
Flex Films Europa Sp. z o. o. - 2018-08-06 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udiał w komisjach, prowadzenie szkoleń pracowników, doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-07-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw
PAŃSTWOWE PRZEDSZKOLE NR.63 - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków- kontrola warunków pracy- sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy- sporządzanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,- prowadzanie dokumentacji w zakresie bhp- przeprowadzanie wstępnych szkoleń dla pracowników- przeprowadzanie okresowych szkoleń dla pracowników- przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego- opracowywanie wymaganych programów szkoleń BHP- współpraca z organami kontroli zewnętrznej PIP,PIS- opracowywanie instrukcji BHP maszyn, urządzeń i stanowisk pracy
POLI MARIAN HOLZ - 2019-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)